11 Reacties

8 maanden geleden

Ik volg… helaas geen tips maar vooral herkenning! Hier eet ons zoontje ook eigenlijk alleen nog zijn fruitje

8 maanden geleden

Heel herkenbaar hier het advies gekregen fruit en groente omgooien dus sochtend groente smiddags fruit. En anders een beetje appelmoes over het warme eten, het ligt niet aan het eten ze zijn dan wat kieskeurige want zoet eten ze wel😉. Ik deed zelf ook de groente pureren heeft 2 weekjes geduurd en nu eet ze het gewoon weer met stukjes.

8 maanden geleden

Hier hetzelfde met onze dochter. Ineens liet ze alles "staan". Wilde geen flesje meer. Huilen en krijsen. Avondeten niet. Boterham niet meer. Enzovoort. Heeel lastig. Want bij alles was het 3 hapjes en 3 slokjes en klaar. Ben zelfs andere flesvoeding gaan proberen. Anyway.... nu na ongeveer 2 weken begint het langzaam aan de goeie kant op te gaan. Ik blijf volhouden. Ik denk ook tandjes en een spongetje?

8 maanden geleden

Hetzelfde hier!! Geen tips maar blijf het toch iedere avond weer aanbieden. 1 x geprobeerd avondeten in de vroege middag te geven maar dit was ook drama😂. Heb zelf ook het idee dat er een doorkomend tandje zit te irriteren

8 maanden geleden

Hier hetzelfde maar dat schijnt normaal te zijn volgens cb en weer over te gaan Scheelt weer wat poepluiers denken we hier thuis maar 🤣

8 maanden geleden

Hier drinkt die trouwens opeens weer 800-900 melk weg en dit was naar 400ml gegaan, kreeg er geen druppel extra in. Hij miste z’n melkies.

8 maanden geleden

Reactie op Adinda2304

Hier hetzelfde met onze dochter. Ineens liet ze alles "staan". Wilde geen f ...
Oooh ja precies dat inderdaad! Fijn dat het nu de betere kant op gaat!

8 maanden geleden

Reactie op esb99

Hetzelfde hier!! Geen tips maar blijf het toch iedere avond weer aanbieden. ...
Een ander moment werkte hier ook inderdaad niet haha. Jammerrrrr🤣

8 maanden geleden

Hier ook 1,5 week slecht zijn fles drinken vooral, terwijl nu begint dat alweer een stuk beter te gaan. Als hij niet wilt, ja dan niet, kan hem niet verplichten..

8 maanden geleden

Hier drinkt die trouwens opeens weer 800-900 melk weg en dit was naar 400ml ...
Hahaha wij noemen zijn melk ook melkies 😂 Vond het met andere mensen erbij altijd heel suf klinken. Maar vind het zo lief klinken. 🥰 Leuk om te lezen dat jullie het dus ook zo noemen hahaha

8 maanden geleden

Reactie op EefH

Hahaha wij noemen zijn melk ook melkies 😂 Vond het met andere mensen erbij ...
Hihi vind het juist leuk ook!! 🥰🥰🥰