6 Reacties
8 maanden geleden
Zoals nu doordat ze gisteravond al haar ‘huilmoment’ heeft gehad werd ze brabbelend wakker vanochtend. Maar stel ze heeft dat ‘huilmoment’ nog niet gehad dan was ze om 05:30 huilend/krijsend wakker geworden.
8 maanden geleden
Wij hebben dit ook regelmatig. Vaak duurt het een week of 2 en dan gaat het weer 1 of 2 weken goed. Meestal wel te linken aan iets: ziek(geweest), druk gehad, grote ontwikkeling gemaakt (fysiek of mentaal), enz. Ik denk dat het bij ons dochtertje een soort verwerking is van.
Wat hier het beste werkt is lichten aan en gewoon maar gaan spelen tot ze weer moe wordt. Ik zit liever 1,5 uur met een wakker kind dan met een overstuur huilend kind. Ik probeer haar wel altijd eerst bij ons te nemen, werkt dat niet in slaap wiegen (op een yogabal, doe haar dan vaak in de ringsling). En als ze dan blijft huilen gaan we naar beneden.
Hier komt het soms ook meerdere keren per nacht voor.
8 maanden geleden
Dit hebben wij ook al een tijdje. Niks hielp waardoor ik soms dus een flesje moest geven… Nu gaat t beter want ik wacht het eerst af of het een slaaphuiltje is want als ik er fan naartoe ga maak ik het erger. Ik zet dus nu het muziekje aan op de babyfoon, ik wacht even en vaak pakt bij dan zelf de speen. En gaat dan rustig aan weer zelfstandig slapen.. Misschien het proberen waard?