50 Reacties
10 maanden geleden
Ik kreeg de opmerking of ik weer zwanger was, dus het nieuwe jaar ga ik ook met frisse moed erin. Iemand tips en ideeen voor sporten met baby. Ik kan niet vaak m’n baby bij iemand laten dus heb hem bij me
10 maanden geleden
Reactie op sannejacobs
Ik kreeg de opmerking of ik weer zwanger was, dus het nieuwe jaar ga ik ook ...
Je kunt verschillende workouts op YouTube vinden. Dan zou je een korte workout kunnen doen als de kleine slaapt?
10 maanden geleden
Morgen ga ik naar de lifestyle coach van de sportschool. Erg spannend. Nu gaat het gebeuren hahaha. Voor zaterdag ochtend heb ik me aangemeld voor een lesje shbam en ik ga er iedere dag dat ik niet hoef te werken, op uit met de kleine man. Half uur tot 3 kwartier lekker wandelen. De kleine man vind het heerlijk en mama is even lekker in beweging 😎
10 maanden geleden
Ik ben gister begonnen. Ik probeer vooral niet meer te snoepen en net iets meer bewegen. Zou wel graag 2-3x in de week sporten maar heb de energie gwn niet naast mn werk en t kleintje dat nog elke nacht wakker is. Sport wel 1x in de week en ga de dagen dat k niet werk wandelen
10 maanden geleden
Ik ben sinds de feestdagen een beetje blijven steken, maar wil proberen om het weer om te pakken. Vooral minder snaaien en wat gezondere keuzes maken bij de maaltijden. Zo ben ik tot nu toe 6 kilo afgevallen, dus ik hoop dat ik het op die manier kan doorzetten.
10 maanden geleden
Reactie op Celestej
Lukt het al een beetje mama’s?
Ik heb vanmorgen een half uur gelopen op me ...
Gister en vandaag op de spinningfiets gezeten om het op te bouwen. Ik heb korte maar intensieve workouts ingesteld. Dus 10-15 min helemaal naar de getver gaan. Daarna nog even uit fietsen en wat kracht oefeningen. Heel veel langer de tijd gun ik mezelf niet dagelijks. Dus dan maar zo 😁 en als het niet regent haal/breng ik de kleine lopend (=3000 stappen totaal).
Qua voeding ga ik goed 💪🏼
Goed om alle do’s van andere mama’s te lezen 💪🏼🙌🏽💪🏼🔥
10 maanden geleden
Reactie op Doenjaah
Ik zou wel willen maar ik zit zo slecht in mijn vel. Ik heb een superlief k ...
Ik moet ook echt afvallen, ik zie dat ik juist aan kom maar dat komt omdat ik weinig beweeg, geen zin in, ik denk ook omdat ik slecht in mijn vel zit en het is gewoon even een moeilijke tijd.
10 maanden geleden
Ik vind het ook erg lastig. Ben ong een maand nu bezig en 2 kilo kwijt. Maar ik merk dat mijn gewicht best wel wisselend is, want de week voor menstruatie ben ik zo een kilo zwaarder. Daar raak ik dan weer gedemotiveerd van. En als ik dan ongesteld ben, gun ik mezelf weer wat lekkers, maar voel ik me daarna weer slecht. En idd, als je slecht in je vel zit door slecht slapen oid, ga ik ook veel minder snel naar buiten om te wandelen. En nu met dit weer is het ook moeilijker om ff nr buiten te gaan.
Al met al wil ik heel graag afvallen. Niet omdat ik mezelf heel dik vind, maar omdat ik gezonder en fitter wil leven en minder wil snoepen & hopelijk wordt mn buikje dan ook wat minder. Maar het hele proces vind ik gewoon lastig en vind t ook moeilijk om telkens de motivatie te vinden.
10 maanden geleden
Leuk, ik doe graag mee. Na eerste dochter ben was ik 7 kilo te zwaar.. na tweede zwangerschap is er nog eens 8 kilo blijven plakken. Dus wil nu echt die 15 kilo kwijt. Ik ben gestart met Fit&Slank. Het is geen dieet maar aanpassen van je levensstijl.
Je eet veel maar wel gezond, snoepen/snacken 1x in de week. Dat laatste is wel lastig maar omdat je veel eet, heb je totaal geen hongergevoel. Dat scheelt een hoop!
10 maanden geleden
Hi wat een goeie topic. Ik wilde iedereen hierin even de tip geven om fitmomlifestyle coach te volgen. Ik ben nu 7 weken geleden begonnen met hun progamma en ben nu 3,5 kilo verwijderd van mijn streef gewicht 💪🏼💪🏼 het is echt super fijn voor mama’s omdat het hele progamma ook bestaat uit beter slapen meer energie enz alles wat je nodig hebt als mama zijnde, owja en super lekkere gerechten🤤 en gewoon die stok achter de deur.
10 maanden geleden
Begonnen met krachttraining en gezonder eten! Start nu: 79kg, op naar de 70 💪🏼 zoals voor de zwangerschap.
10 maanden geleden
Ik ben sinds september ongeveer 6,5 kilo kwijt. Het gaat wel iets minder sinds de feestdagen, maar ik mag niet klagen. Ik sport totaal niet, probeer wel meer te wandelen en gewoon op mijn eten te letten door kleine aanpassingen te doen (lfg).