8 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op LoLo27
Wij zijn net terug van een maand thailand.. heb gevraagd als ze het vers gi ...
Dat hebben wij inderdaad ook gedaan op vakantie. Je hebt daar echt geen invloed op, op vakantie. Over het algemeen zit er op groente etc niet zóveel zout.
Off-topic; wauw, een maan Thailand! Wat stoer! Hoe was dát met een baby?
6 maanden geleden
Wij zijn ook nu 3 weken in Spanje en ze eet gewoon alles mee ze vindt het allemaal heerlijk dus ik maak me er eigenlijk niet zo druk om. Ik proef vaak wel even of het echt niet te zout of te pittig is anders kies ik wat anders. :) Ik bestel met uit eten ook vaak iets wat geschikt is voor haar en dan eten we samen van het gerecht.
6 maanden geleden
Reactie op LoLo27
Wij zijn net terug van een maand thailand.. heb gevraagd als ze het vers gi ...
Wat cool
6 maanden geleden
Het ligt er ook aan waar je naar toe gaat . Sommige hotels hebben bijvoorbeeld ook een dieet buffet waar zoutloze producten tussen zitten .
En je kan het altijd even vragen aan de koks of de manager . Vaak als het om kinderen gaat zijn ze in de meeste landen wel behulpzaam.
Ik zou wel goed in de gaten houden of het goed gekookt is en gedoseerd water geven en kijken hoe ze daar op reageert.
Het water in flesjes in het buitenland kan vaak een andere samenstelling hebben. Met 11 maanden zal ze daar beter tegen kunnen dan 3 maanden 😁
6 maanden geleden
Wij zitten momenteel all inclusive in Italië met een baby van 11 maanden. Wij laten haar met het buffet mee eten en dit gaat goed! Omdat het niet elke dag hetzelfde is zat er 1 avond niet iets geschikts tussen dus dan geven we voor die dag een grotere fles. Fijne vakantie!
6 maanden geleden
Reactie op Ilona2022
Dat hebben wij inderdaad ook gedaan op vakantie. Je hebt daar echt geen inv ...
Jaa was echt fantastisch! We zijn van Bangkok naar 3 eilanden gegaan. Heerlijke dagen vol met strand, zwembad, curry, cocktails en het ging allemaal helemaal goed. Het was super warm, echt dagen van 43 graden gehad maar ook dat ging allemaal prima. En afgelopen week weer voor het eerst opvang... hatsaaaa ziek. Haha zo typisch 😅