13 Reacties
2 maanden geleden
Ja doekje er over inderdaad en beetje drinken hopelijk is dit een fase
2 maanden geleden
Reactie op JuliaL
Hahaa jaa misschien moet ik daar maar genoegen meenemen😅
Haha ja je kan nou eenmaal niet alles voor zijn
2 maanden geleden
Hier lag ze met 8 maanden languit in de modder te spelen 🙈 schoon wordt ze thuis wel weer. Daardoor stopt ze nu amper meer wat in haar mond. Ze weet inmiddels hoe alles voelt en smaakt 🤭
Vieze dingen, zoals dus modder of poep zeg ik wel bij: bah gooi maar weg. En dat doet ze inmiddels ook (ze zegt dan zelf ook bah). Of ze laat ze liggen. Maar denk dat dat helemaal hoort bij het ontdekken van een kind
2 maanden geleden
Herkenbaar, ik kan niet ff rustig met hem in de tuin zitten, binnen no-time heeft ie wel weer een slak, een steentje of een hap zand in zn mond zitten.
Zijn eten hoeft ie vaak niet, gooit t op de grond. Maar zodra hij uit de kinderstoel is kruipt hij snel onder de stoel om t vervolgens wel van de grond af te eten 🫤
Ik hoop zo dat deze fase snel over is…
2 maanden geleden
Oh zo herkenbaar.. laatst op het kdv zelfs een kattendrol! Dat was voor mij wel de druppel. Ik liet het eerst gaan maar leg nu bij alles uit dat het niet voor de mond bedoeld is. (Kdv voorval is besproken en er worden maatregelen genomen want dit was echt te goor) maaarrr ik denk wel dat het er ook bij hoor het is ontdekken alleen op
Een gegeven moment denk ik dat het wel eens over mag zijn haha