13 Reacties

2 maanden geleden

Och doekje erover en klaar🤣🤣🤣

2 maanden geleden

Reactie op BAMPatricia

Och doekje erover en klaar🤣🤣🤣
Hahaa jaa misschien moet ik daar maar genoegen meenemen😅

2 maanden geleden

Ja doekje er over inderdaad en beetje drinken hopelijk is dit een fase

2 maanden geleden

Reactie op JuliaL

Hahaa jaa misschien moet ik daar maar genoegen meenemen😅
Haha ja je kan nou eenmaal niet alles voor zijn

2 maanden geleden

Wij hebben onze zoon dus aangeleerd, dat iets bah is en in de prullenbak moet. Het gevolg is dat hij dus nu bij ieder blaadje/takje bah roept en naar de kliko loopt omdat hij dit een leuk spelletje vind haha! Maar hij stopt niets meer in z'n mond haha!

2 maanden geleden

Hier lag ze met 8 maanden languit in de modder te spelen 🙈 schoon wordt ze thuis wel weer. Daardoor stopt ze nu amper meer wat in haar mond. Ze weet inmiddels hoe alles voelt en smaakt 🤭 Vieze dingen, zoals dus modder of poep zeg ik wel bij: bah gooi maar weg. En dat doet ze inmiddels ook (ze zegt dan zelf ook bah). Of ze laat ze liggen. Maar denk dat dat helemaal hoort bij het ontdekken van een kind

2 maanden geleden

Herkenbaar, ik kan niet ff rustig met hem in de tuin zitten, binnen no-time heeft ie wel weer een slak, een steentje of een hap zand in zn mond zitten. Zijn eten hoeft ie vaak niet, gooit t op de grond. Maar zodra hij uit de kinderstoel is kruipt hij snel onder de stoel om t vervolgens wel van de grond af te eten 🫤 Ik hoop zo dat deze fase snel over is…

2 maanden geleden

Oh zo herkenbaar.. laatst op het kdv zelfs een kattendrol! Dat was voor mij wel de druppel. Ik liet het eerst gaan maar leg nu bij alles uit dat het niet voor de mond bedoeld is. (Kdv voorval is besproken en er worden maatregelen genomen want dit was echt te goor) maaarrr ik denk wel dat het er ook bij hoor het is ontdekken alleen op Een gegeven moment denk ik dat het wel eens over mag zijn haha

2 maanden geleden

Ik heb hier een ren gezet in de tuin waar hij kan buitenspelen en die hou ik redelijk schoon, zeg ook wel bij alles, niet in de mond dat is bah! En soms moet ik het uit zijn mond graven inderdaad maargoed, komt ooit wel haha

2 maanden geleden

Wij geven hem zijn fopspeen als hij buiten speelt, ook niet ideaal maar hij stopt ook alles in zijn mond wat hij tegenkomt. Met zijn fopspeen in doet hij het niet en kunnen we fijn buiten spelen.

2 maanden geleden

Reactie op Esje22

Wij geven hem zijn fopspeen als hij buiten speelt, ook niet ideaal maar hij ...
Slim!! Ons zoontje heeft nooit een speen gehad dus gaat hem voor ons niet worden helaas😅

2 maanden geleden

Reactie op JuliaL

Slim!! Ons zoontje heeft nooit een speen gehad dus gaat hem voor ons niet w ...
Ohja dan is het lastig😅. Hier heeft hij hem eigenlijk alleen met slapen, maar hiervoor toch een uitzondering gemaakt

2 maanden geleden

Ohh zo herkenbaar! Hier nog een die ALLES in zijn mond stopt. Rustig in de tuin zitten is er niet bij 😅 En inderdaad ook het eten op de grond gooien en daarna van de grond verder eten.. Ben blij als deze fase voorbij is.