10 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb deze:

5 maanden geleden

Reactie op Felimba

Ik heb deze:
Is die ook goed voor langere leeftijd?

5 maanden geleden

Reactie op Soliria

Tot 4 jaar volgens mij! Maar ons zoontje is niet zo groot dus die kan er wel langer inzitten haha

5 maanden geleden

Reactie op Felimba

Ik heb deze:
Deze heb ik ook, super chill!

5 maanden geleden

Yes hier ook de maxi Cosi axissfix 360

5 maanden geleden

Wij hebben deze. Rib uit je lijf, maar super tevreden! Tip: bestel hem niet bij Babydump. Wij hadden er daar 2 besteld die begin juni binnen zou komen, krijgen we een mail dat het uitgesteld is naar september 馃珷 bestelling geannuleerd& nu hadden we besteld bij Pink or blue

5 maanden geleden

Reactie op Soliria

Heel fijn stoeltje, maar onze oudste is vrij lang en die hebben we toen hij 1m was (toen was hij 2,5) overgezet naar een andere stoel, want toen kon hij met deze z鈥檔 benen niet meer kwijt.

5 maanden geleden

Ding kai van mamaloes

5 maanden geleden

https://www.pinkorblue.nl/silver-cross-autostoel-motion-360-rotation-all-size-space-a417518.html?a=b&pred=&c=&fdcampaign=feed/nl/14445/googleshoppingint/A417518&adword=Google/PLA_AW_Autositze_m&RefID=PLA_NL0000_PLA_AW_Autositze_m&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwmrqzBhAoEiwAXVpgoqTM9HqJsOt3ybiswBqSLoOQJM-sjdaCnLLDa_OQ7KlMAJUw2w2tNhoCnuQQAvD_BwE Wij hebben deze. Super blij mee, kan 360 draaien. Schijnt zelfs mee te kunnen tot ze 8 zijn... maarja dat zeggen ze. Het is wel ff flink wat geld maar wel lang te gebruiken.

5 maanden geleden

Hoi! Ik zit dus ook te twijfelen.. wanneer stap je over ? Mijn zoontje is nu 13 maanden 81 cm lang en weegt 10 kilo.