8 Reacties

4 maanden geleden

Ik denk dat hij teveel gewend is geraakt bij hulp om weer terug in slaap te vallen. Hij zou er dan weer terug aan moeten wennen om dat weer zelf te leren, en hoe? Dat weet ik niet zo goed uit te leggen maar op internet is daar veel over te vinden, als je daar een tijdje tijd in steekt zal het goed moeten komen 😘

4 maanden geleden

Hoi, mijn zoontje heeft dit ook, hij heeft vaak onze nabijheid nodig. Ook vaak wakker en zijn dag begint om 5 uur..(vind hij ;). Ik geef steeds de schuld aan tandjes of weer een sprongetje maar we hebben gewoon een moeilijke slaper. Erg vermoeiend, verschillende manieren geprobeerd en dan gaat het 1a2 nachten redelijk maar dan is het weer over.. geen tips nog helaas.

4 maanden geleden

Reactie op il92

Hoi, mijn zoontje heeft dit ook, hij heeft vaak onze nabijheid nodig. Ook v ...
Allemaal heel herkenbaar. Mijn zoon is ook steeds vroeger wakker in de ochtend. Misschien langzaam toe aan 1 dutje overdag? Heeft jouw zoontje 1 of 2 dutjes?

4 maanden geleden

Reactie op Vera1108

Allemaal heel herkenbaar. Mijn zoon is ook steeds vroeger wakker in de ocht ...
Als een kindje vroeg wakker is zou ik op deze leeftijd alles behalve een dutje schrappen, ik denk dat je kindje dan oververmoeid raakt, vaak nog te vroeg, maar ieder kindje is anders natuurlijk

4 maanden geleden

Hier ook sinds 1,5 week ofzo, dus we slapen om en om naast hem op de grond. Soms sneaken we terug naar ons eigen bed en haalt die de ochtend zonder wakker worden en soms is het ook elke 1,5-2 uur verdriet en dan gaan we erbij liggen en slaapt die na 1 aai door.

4 maanden geleden

Reactie op Vera1108

Allemaal heel herkenbaar. Mijn zoon is ook steeds vroeger wakker in de ocht ...
Mijn zoontje doet nog twee dutjes van vaak 1/1,5 uur. Dit heeft hij nog wel echt nodig.

4 maanden geleden

Reactie op il92

Mijn zoontje doet nog twee dutjes van vaak 1/1,5 uur. Dit heeft hij nog wel ...
Ons zoontje deed gisteren per toeval 1 dutje, omdat hij zijn ochtend slaapje weigerde, maar dit pakte niet goed uit. Was in de avond veel wakker (oververmoeid/overprikkeld). Voorlopig nog maar 2 dutjes :)

4 maanden geleden

Pittig !! Ik raad je sowieso aan om hem te leren in zijn eigen bedje zelf in slaap te kunnen vallen.. Anders behoud je dit probleem ben ik bang. Hij heeft nu steeds jouw hulp nodig. Hij slaapt volgens mij verder prima overdag? Zou daar even op focussen, dan moet het sws beter worden!!🙏🏼