14 Reacties

7 maanden geleden

Bij ons ging het avond eten ook ineens slecht. Kan misschien door de doorkomende tandjes komen. We zetten er vaak een filmpje bij op (dansend fruit) en dan eet hij het gelukkig wel. Ik vind het op dit moment dan belangrijker dat hij eet, dan dat dit niet helemaal bij de normen hoort haha. Voor de rest kijkt hij nooit tv en het boeit hem ook niet echt, dus wij vinden het prima. Gaat wel weer over 😊

7 maanden geleden

Reactie op EsseBb

Bij ons ging het avond eten ook ineens slecht. Kan misschien door de doorko ...
Ja hier nu als avond vaak een 2e keer brood en dan yoghurt ofzo na met een schep granenpap erdoorheen. Overdag extra fruit en snackies En tegenwoordig een stevig ontbijtje ipv alleen een flesje. Gaat zat in… maar hoop wel dat er ook weer warm Gegeten gaat worden.. Filmpje kan ik even overleggen, maar wederhelft is anti schermtijd en dat moet ik ook respecteren. Ik ga zelf wel gek dansen ofzo 🤣🤣🤣

7 maanden geleden

Niemand verder? :(

7 maanden geleden

Hier hetzelfde gehad hoor. Amper iets eten na een tijd waarin ze alles at was ze voor zich kreeg 😂 Ik heb er geen extra moeite voor gedaan en nu lijkt het weer bij te trekken, 2e dag alweer een heel avond eten op. Heeft denk ik 4 weken geduurd ofzo? Denk dat het gewoon fases zijn dus ik ga er maar in mee.

7 maanden geleden

Hier door tandjes denk ik dat ie minder wilde. Vooral stukjes wilde hij niet, dus soms weer meer gepureerd. Gisteren heb ik hem, heeeerlijk dit, zoete aardappel potje met steeds een beetje aardbeien toetje gegeven. Vreselijke combi maar hij had t wel op 🤣🤣

7 maanden geleden

Wat ik ook nog zit te denken, misschien te moe om te eten?

7 maanden geleden

Reactie op Sansal

Hier door tandjes denk ik dat ie minder wilde. Vooral stukjes wilde hij nie ...
Vanavond een wentelteefje op. Zulke combi’s maken wij ook. Pasta met appelmoes bijvoorbeeld😂😂😂

7 maanden geleden

Reactie op Sansal

Wat ik ook nog zit te denken, misschien te moe om te eten?
Hebben het ook overdag al geprobeerd, werkte ook niet.

7 maanden geleden

Reactie op CathyMariaMaria

Hier hetzelfde gehad hoor. Amper iets eten na een tijd waarin ze alles at w ...
Baby’s zijn echt….. next level lastig soms man 😂😂😂

7 maanden geleden

Baby’s zijn echt….. next level lastig soms man 😂😂😂
Ja echt. Ik wacht al tien maanden op dat het makkelijker wordt! 😂

7 maanden geleden

Tandjes mijn zoontje zelfde probleem kreeg 2 boventandjes

7 maanden geleden

Hier ook! Draaaaaama. Ook weinig van de fles drinken.. opeens 90 cc drinken ipv 210. tussendoor maar veel water aangeboden en snacks… 😂 is een fase denk ik maar. Ik ga geen strijd voeren 😅

7 maanden geleden

Hier eet en drinkt onze zoon anders wanneer er tandjes in aantocht zijn. Heeft je kindje ook last van erge poepluiers, overgeven en/of extra zeveren?

7 maanden geleden

Hoe gaat het nu bij jullie? Bij ons gaat het avondeten al een paar weken slecht.