3 Reacties

7 maanden geleden

Even op fox reizen van de Anwb kijken. Daar staat veel uitleg maar ook belangrijke adressen bijvoorbeeld van wat voor ziekenhuizen je moet hebben als er wat is en het adres. Dat zou ik persoonlijk wel fijn vinden met zo'n ukkie. Een kennis van mij haar dochter kreeg daar de waterpokken. Dan heb je wel een uitdaging in die hitte. En haar kind kwam in het ziekenhuis terecht.

7 maanden geleden

Ik zie best veel topics over met een baby op vakantie. Op vakantie gaan, is je baby/kind verzorgen/opvoeden op een andere plek. Niets meer en niets minder ;-) melkpoeder en evt medicijnen zou ik altijd meenemen. En jouw reistempo zoveel mogelijk afstemmen op je ritme van je baby. Extra zon vraagt om extra hydratatie en zonnebrand... Een baby moet slapen in een veilig bedje. Het is allemaal geen hogere wiskunde ;-) en dit klinkt misschien niet aardig maar zo is het echt niet bedoeld. Ik probeer alleen te zeggen: je kind heeft niet ineens iets heel anders nodig op vakantie dan thuis (op een warme, zonnige dag). Lekker gaan en veel reisplezier!

7 maanden geleden

Ik zie best veel topics over met een baby op vakantie. Op vakantie gaan, is ...
Ik heb het over Azië specifiek. We zijn al meerdere keren op vakantie geweest met hem, maar als er nog mensen zijn met specifieke tips daarvoor dan hou ik mij graag aanbevolen!