129 Reacties
één jaar geleden
Mijn meisje doet t ook. In de nacht komt ze elke 3 uur en drinkt ze grotere porties dan overdag. Sterker nog, ze begint nu overdag zelfs voedingen over te slaan. We zijn afgelopen nacht begonnen met 1 voeding afbouwen en dan overdag meer aanbieden. Hoop dat t gaat werken en ze overdag gaat drinken
één jaar geleden
Meestal is dat toch omdat je baby teweinig overdag krijgt.. ik zal proberen om 210 te geven als je baby wakker wordt.. en dan 180 en dan kijken waneer hij weer wilt en ook 180 aanbieden.. wat hij laat staan laat hij staan.. dit had mijn dochter ook.. heb toen dit ook gedaan ik heb wel pap bij gevoegd smorgens en savonds voor t slapen.. na 2 dagen sliep zij door
één jaar geleden
Met 8,5 kilo zou ik de flessen overdag zeker ophogen naar 180 of zelfs 210.
één jaar geleden
Met 8,5 kilo zou ik de flessen overdag zeker ophogen naar 180 of zelfs 210. ...
Ja, eens. Dat hebben we ook geprobeerd. Maar, hij drinkt het niet. Nu ben ik ook geen fan van zulke grote flessen vanwege de natuurlijke maaginhoud (je rekt het dus eigenlijk op). Maar, ik ben al blij als er 150 in gaat. Ik ga zelfs al apart met hem zitten zodat er geen afleidingen zijn en hij gewoon kan drinken
één jaar geleden
Reactie op Talliej88
Meestal is dat toch omdat je baby teweinig overdag krijgt.. ik zal proberen ...
Tnx, ophogen is helaas nog niet gelukt.
Met pap wil ik.nog wachten vanwege de darmrijping. Granen zijn best intensief voor de darmen en ik wil liever starten met groentes.
Ik ga proberen 1 nachtvoeding te skippen en de ochtend voeding dan te verhogen. Die had ik.nog niet geprobeerd!
één jaar geleden
Reactie op Moesje3
Ga je ook vaker aanbieden, of alleen ophogen? Om de hoeveel uur drinkt ze d ...
We doen nu 6 uur, die is extra, dan 9-12-16-19-22 dus niet nog vaker aanbieden.
Verder bouw k de voeding van 1 van 135 naar 100 af en dat dan elke 2-3 dagen en daarna wil k met die van 4 beginnen.
Heb inspiratie op de website gevonden die k hieronder geplakt heb
https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/slapen/slaapproblemen/omgekeerd-voedingsritme-wat-is-het-en-wat-doe-je-eraan/#:~:text=Begin%20met%20het%20aanbieden%20van,volledige%20voedingen%20en%20kleinere%20voedingen
één jaar geleden
Ik vind het persoonlijk weinig voor een baby van 8.5 kilo. Ons zoontje weegt 6800 en drinkt 4 flessen van 210 en in de nacht als hij komt 90cc. Wij zijn in de nacht steeds minder gaan geven waardoor hij overdag meer trek heeft. Dronk eerst overdag ook maar steeds 170cc
Dus ik zou zeggen probeer in de nacht minder te gaan gegeven, het is niet de bedoeling lijkt me dat ze snachts gaan inhalen en meer drinken dan overdag. Overdag is om te drinken, nacht is om te slapen. Maar zo zien wij dit. Succes!
één jaar geleden
Hier drinkt hij ook ‘s nachts meer weg.. overdag soms na 4 uur of langer maar 170 😑 echt irritant
één jaar geleden
Reactie op Newworld
Ben benieuwd of het werkt. Laat het mij graag weten. We hebben PRECIES wat ...
Vandaag heeft ze gedronken: 1.00u 100ml kv (dit is de voeding die we afgebouwd hebben). Om 4.00u 165ml kv, om 6.00u grote voeding aan de borst. Om 9.00h 100ml bv, om 12 2 slokjes aan de borst. Om 14 2 slokjes aan de borst. Om 1530 100ml kv, 1700 165 kv en nu nu 1830 normale voeding
Aan de borst. Kortom, eigenlijk heeft ze tussen 9 en 1530 niet echt gedronken (alleen een klein fruithapje rond 1400). Ze is zo actief aan t spelen dat ze gewoon geen tijd heeft om te drinken. Ben heel benieuwd hoevaak ze vannacht gaat komen
één jaar geleden
Reactie op marrie112
Vandaag heeft ze gedronken: 1.00u 100ml kv (dit is de voeding die we afgebo ...
Alsof je mijn zoontje beschrijft! Zo lastig😣 Wat nu lijkt te helpen wanneer hij halverwege een flesje zijn interesse verliest, is lopend het flesje geven. Tip van een vriendin en het werkt echt!
Je gaat van alles proberen 🤣
één jaar geleden
Reactie op Moesje3
Ja, eens. Dat hebben we ook geprobeerd. Maar, hij drinkt het niet. Nu ben i ...
Dit heb ik ook met mijn zoontje. Ik ga morgen eens strakker op de tijd letten en kijken wat hij drinkt. De flesjes van 150 lijken er nu wel in te gaan maar wel met aardig wat “circuswerk” van mijn kant. Spelen, giechelen, pauze er tussen of het restant lopend geven.
Lastig 😣
één jaar geleden
Reactie op SofiaZonnestraal
Alsof je mijn zoontje beschrijft! Zo lastig😣 Wat nu lijkt te helpen wannee ...
Ohja. Met de borst probeer k ook alles. Liggend, zittend maar eigenlijk t enige waar ze overdag drinkt is op de stoel op haar slaapkamertje in haar slaapzakje als t tijd is voor n dutje (maar we waren vandaag naar de dierentuin, dus daar kreeg k er echt nix in)
één jaar geleden
Mijn zoontje dronk ook nog 2x snachts en daardoor overdag max. 150 cc. Wij zijn met de nachtvoedingen gestopt waardoor hij overdag meer is gaan drinken. Het had wel een kleine week nodig voor hij overdag ook echt meer dronk maar inmiddels hebben we weer een fijn ritme en slaapt hij snachts ook beter.