12 Reacties

9 maanden geleden

Ik weet niet hoe hoog jullie bed is, maar ik denk niet dat je per se naar de dokter hoeft, als je kindje verder weer vrolijk is en geen last lijkt te hebben. En als troost; de onze is vorige week ook van ons bed afgekropen met een val als gevolg ;-). Maar ik denk niet dat de klap harder is dan wanneer hij uit zit-positie zn evenwicht verliest 😅

9 maanden geleden

dag lieve mama, wat schrikken zeg!, maar dit kan de beste mama overkomen ze zijn zo snel en vlug ongeluk zit in klein hoekje.. wat fijn dat hij troostbaar was en alert is zou voor zekerheid gewoon even bellen dan weet je het zeker

9 maanden geleden

Onze jongen was bij de opvang uit de auto gevallen, krijsen! Maar dat is een goed teken. Hij leek helemaal oké maar bij de opvang moeten ze dan bellen. Dus moesten we ook langs komen, waarbij mijn gevoel zei: Hij is al veel te lang wakker, hij heeft meer baadt aan zijn slaapje denk ik.. En bij de dokter hebben ze ff gevoeld en naar hem gekeken, wat opzich fijn was. Maar al was dit thuis gebeurt had ik de dokter niet gebeld denk ik (misschien voor de zekerheid wel fijn natuurlijk) Maar ik denk dat jij deze situatie het beste in kunt schatten.

9 maanden geleden

Reactie op Sja1989

Onze jongen was bij de opvang uit de auto gevallen, krijsen! Maar dat is ee ...
Achteraf had hij niet eens een blauwe plek! Zoveel mazzel! Die kleintjes kunnen ook nog zoveel hebben als ze zo klein zijn 👏

8 maanden geleden

Oh als aanvulling inderdaad: doen waar jij je goed bij voelt en gerust bij voelt! 💜

8 maanden geleden

Ah ik weet hoe je je voelt..! Ik weet niet hoe hoog het bed is waar hij af is gevallen? Ik zou wel eventjes bellen maar dat heb je misschien inmiddels al gedaan.. Ons zoontje is al een keer van de bank gevallen en afgelopen vrijdag ben ik met hem in m'n armen uitgegleden in de badkamer. Hij klapte met zn hoofdje op de grond vanaf mijn schoot wel( ik probeerde hem met alle macht vast te houden) en hij had direct een bult op z'n voorhoofd. Hap gebeld en moesten hem om de 2 uur wekken en moeten de aankomende 2 weken na de val alert blijven op veelvuldig overgeven. Gelukkig heeft tie er niets aan overgehouden behalve een blauw voorhoofd en een blauwe wang😓 Maar wat heb ik mij schuldig gevoeld... Dit soort dingen gebeuren helaas en je kunt niet alles voorkomen..

4 maanden geleden

Mijn dochter sliep langs me in ons bed en is zojuist tijdens haar slaapje van ons bed gevallen. Denken jullie nu toch hap bellen of niet? Ze heeft gehuilt en na wat water drinken viel ze weer in slaap (04:30 is natuurlijk vroeg) heb gekeken, maar zag niks en zodra ik een lichaamsdeel aan ging raken gaf ze geen kik

4 maanden geleden

Hier is de kleine al meerdere keren van mijn bed gevallen, het gaat zo snel. Heeft er niets aan overgehouden. Het was even huilen en daarna was alles oké. Ben bang dat het nog wel vaker gaat gebeuren met die kleintjes hoor.

4 maanden geleden

Reactie op serap66

Mijn dochter sliep langs me in ons bed en is zojuist tijdens haar slaapje v ...
Ik zou wel even bellen, gewoon om te overleggen en om jezelf gerust te stellen.

4 maanden geleden

Reactie op serap66

Niet bellen als er niets aan de hand is. Zeker niet naar de HAP. Dat is voor spoed wat niet kan wachten tot de gewone huisarts.

4 maanden geleden

Reactie op serap66

Onze zoon is deze week ook van ons bed gevallen. Hij huilde direct en ik schrok vooral heel erg. Ik kon ook geen letsel etc opmerken en hij reageerde zoals altijd. Ik snap je schrik en zorgen dus wel en ik heb voor mijn eigen geruststelling de huisarts gebeld. Hij hoefde niet langs te komen 😊

4 maanden geleden

Aangezien het nu weekend is kon ik mijn eigen ha niet bellen. Ik was ook erg geschrokken, maar we merken er niets meer van ook ons dochtertje niet. Dus ook niet de hap gebeld. Dankjewel voor jullie berichtjes🤗