9 Reacties

7 maanden geleden

Ik doe dit op het verschoonkleed, maar ik lees graag mee!

7 maanden geleden

Ik zet hem op het verschoon kussen en poets dan zijn Tandjes gaat dan in bed leggen en dan mag hij zelf met het borsteltje nog oefenen en poetsen en ondertussen lees ik een verhaaltje voor

7 maanden geleden

Wij doen dit ook op t aankleedkussen in z'n slaapkamer. Nemen een bakje warm water mee naar boven en dan wassen we hem met een washand. Daarna tandjes poetsen, zelf eerst tot 10 tellen (Hij heeft nog maar 1 tandje) en daarna mag hij 10 tellen zelf poetsen. Daarna z'n bedje in en nog even een boekje lezen

7 maanden geleden

Hier op het aankleedkussen en z’n mond gaat al open als die de tandenborstel ziet Lekker vaak zelf vast laten houden ook, helpt hier met alles leuker vinden En ja, met tandpasta mét uiteraard fluoride :)

7 maanden geleden

Hier op het aankleedkussen en z’n mond gaat al open als die de tandenborste ...
Welke tandpasta is het beste?

7 maanden geleden

Reactie op Jun001hum

Wij doen dit ook op t aankleedkussen in z'n slaapkamer. Nemen een bakje war ...
Dat is misschien praktischer ja op het aankleedkussen 😅. Kan idd gewoon een nat washandje meenemen

7 maanden geleden

Reactie op Mollie2021

Welke tandpasta is het beste?
Ik gebruik op advies van onze tandarts gewoon jordan tandpasta van Kruidvat maar heb ook elmex in huis

7 maanden geleden

Ik gebruik op advies van onze tandarts gewoon jordan tandpasta van Kruidvat ...
Ohja Elmex

7 maanden geleden

Wij hebben deze in de badkamer: https://www.zwangerenouder.nl/Shop/product/geuther-aankleedtafel-voor-op-ligbad-sterren/