9 Reacties

8 maanden geleden

Ik woon er een dorp naast. Barneveld is een fijn dorp met leuk centrum. Het is een erg christelijk dorp. Ik kom er graag!

8 maanden geleden

Reactie op verevh

Ik woon er een dorp naast. Barneveld is een fijn dorp met leuk centrum. Het ...
En waaraan merk je dat het erg christelijk is? Ik woon nu in Veenendaal en moet zeggen dat ik er nu weinig van merk

8 maanden geleden

Ik woon in Barneveld 🤗

8 maanden geleden

Reactie op Madeleineuil

Ik woon in Barneveld 🤗
En?🤪 Hoe is het daar?

8 maanden geleden

Reactie op verevh

Ik woon er een dorp naast. Barneveld is een fijn dorp met leuk centrum. Het ...
Dit inderdaad.

8 maanden geleden

Reactie op Maud93×

Dit inderdaad.
En waaraan merk je dat het erg christelijk is? Ik woon nu in Veenendaal en moet zeggen dat ik er hier nu niet veel van merk

8 maanden geleden

Reactie op ebast

En waaraan merk je dat het erg christelijk is? Ik woon nu in Veenendaal en ...
Veel kerken, zondags erg rustig. En veel mensen gekleed met rokken enz. Maar wel fijne en rustige omgeving, met kinderen prima te wonen!

8 maanden geleden

Ik was er laatst een weekend. Vrijdag op zaterdag want bij de b&b kon je geen ontbijt krijgen en niet uitchecken op zondag... ik heb familie in de omgeving en in Barneveld is dit eerder regel dan uitzondering. Daar moet je wel tegen kunnen als je zelf niet van t geloof/de zondagsrust bent.. begint vaak op zaterdagavond al rond 23 uur 'voorbereiden op de zondag'... Ps niets tegen mensen die zo leven hoor, maar het is niet voor mij

8 maanden geleden

Zou gewoon daar even dagje sfeerproeven en shoppen. Heb je misschien een beeld? Ligt niet ver uit elkaar:-)