208 Reacties

één jaar geleden

Lieve allemaal, dank jullie wel voor alle gedachtes aan ons en kaarsjes die gebrand worden 🍀 dat doet me echt heel veel goed. Sinds een paar dagen merken we dat James echt aan het opknappen is. Morgen is zijn laatste gift antibiotica; dat waren er zes per dag en bijna elke dag kreeg hij een nieuw infuus geprikt omdat ze zo snel sneuvelden. Dit zijn voor ons echt mijlpalen ✨ en hij is vannacht gewogen en heeft de kilo aangetikt in gewicht. Dat is op de Neo afdeling blijkbaar echt een ding want hij heeft een diploma gekregen 🥳 hij is voorlopig nog wel aan de ademhalingsondersteuning en de komende weken proberen ze dat beetje bij beetje af te bouwen. We voelen steeds wat meer vertrouwen en zien zijn groei. Hij doet z’n oogjes echt open en maakt contact met ons. Ik ben het ziekenhuis echt spuugzat en heb al 6 weken m’n huis niet gezien maar de zorg die ze hier bieden is zo bijzonder ❤️

één jaar geleden

Reactie op Chezza

Lieve allemaal, dank jullie wel voor alle gedachtes aan ons en kaarsjes die ...
Oh wat ben ik blij dit te lezen. Heel veel sterkte! Ik hoop dat hij snel van zijn slangetjes verlost is en dat jullie hem in jullie armen kunnen sluiten en mee naar huis nemen. Ik lig ook in het ziekenhuis voor een dreigende extreme vroeggeboorte (opname: 23w en nu 27w3d), elke dag is een gewonnen dag. Wat leef ik mee zeg! Sterkte daar. Jullie doen het super goed, James is gezegend met jullie als ouders ❤️

één jaar geleden

Reactie op Mama’tje

Oh wat ben ik blij dit te lezen. Heel veel sterkte! Ik hoop dat hij snel va ...
Jeetje. Lig je nu al die tijd al in het zkh? Pfoe heftig..

één jaar geleden

Reactie op Chezza

Lieve allemaal, dank jullie wel voor alle gedachtes aan ons en kaarsjes die ...
Nu al een vechter, jullie kleine James. Wat fijn om te horen dat hij zijn laatste antibiotica heeft gehad en zelfs een kilo is aangekomen! 🥳💪 Hoe gaat het nu met jullie?

één jaar geleden

Reactie op Mama’tje

Oh wat ben ik blij dit te lezen. Heel veel sterkte! Ik hoop dat hij snel va ...
Heel veel kracht gewenst lieve hayateke ❤️ ik hoop dat je nog heel lang opgenomen mag zijn en jouw kleintje veilig in je buik kan doorgroeien. Weet ook dat als het tijd is voor jouw kleintje om te komen, het ook oké is, en je daar verdrietig om mag zijn 🍀✨

één jaar geleden

Nu al een vechter, jullie kleine James. Wat fijn om te horen dat hij zijn l ...
Het rommelt, het leven van een prematuur is heel heftig om dat alles in het lijfje nog niet rijp is. Voedingen zijn moeilijk, ademen vindt ie nog lastig, veel last van slijm vanwege de maagsonde, snel overprikkeld.. elke dag is een nieuw avontuur 😉

één jaar geleden

Reactie op Chezza

Het rommelt, het leven van een prematuur is heel heftig om dat alles in het ...
Lijkt me vreselijk zwaar.. om hulpeloos toe te moeten kijken. Maar wat doe je het goed! Het is niet makkelijk om zo optimistisch te blijven. Ik blijf jullie verhaal volgen en ik duim dat alles goed blijft gaan en James steeds krachtiger wordt.

één jaar geleden

Hoe gaat het nu met jullie?

één jaar geleden

Reactie op jessepes

Hoe gaat het nu met jullie?
Hi! James is 6,5 week oud en maakt kleine stapjes 💙 hij is inmiddels 1400 gram en heeft zijn geboorte gewicht verdubbeld. Het lijkt erop dat het linkje in zijn hersenen gelegd wordt en hij minder vaak vergeet adem te halen. De noodbel is al een week niet voor hem ingedrukt en das een record! Hij reguleert zijn temperatuur inmiddels heel goed en geeft geen extra warmte meer nodig. Binnenkort mag waarschijnlijk het dak van de couveuse omhoog blijven staan. Hij heeft nog wel ademhalingsondersteuning nodig helaas, dat zal nog wel even zo blijven. Hij houdt hoe dan ook longschade hieraan over omdat hij langer dan 40 dagen zuurstof nodig heeft (gehad); hoe dat eruit komt te zien weet niemand. Het kan een longaandoening zijn, hersenschade en zelfs slechtziendheid of blindheid. Dat maakt me soms wel verdrietig. In de bijlage vinden jullie een foto van onze kleine vriend, nu was ik er eindelijk aan toe om te delen. Ik gebruik de app van 24Baby niet heel veel meer; het is té confronterend om alle verhalen te lezen, terwijl mijn zwangerschap zo abrupt van me is afgenomen en een premature baby heel andere zorg nodig heeft dan een a-terme baby. Das de reden dat een reactie soms wat langer op zich laat wachten 😉 ik hoop dat jullie ontzettend kunnen genieten van jullie zwangerschap en de daarbij behorende voorpret ❤️

één jaar geleden

Reactie op Chezza

Hi! James is 6,5 week oud en maakt kleine stapjes 💙 hij is inmiddels 1400 ...
Wauw, wat een strijder is James. Ik gun je alle liefde en geluk met jullie knappe vent! 💙

één jaar geleden

Reactie op Chezza

Hi! James is 6,5 week oud en maakt kleine stapjes 💙 hij is inmiddels 1400 ...
Wat een kleine knapperd! Heel fijn om te horen dat het voor nu voorspoedig met hem gaat!

één jaar geleden

Reactie op Chezza

Hi! James is 6,5 week oud en maakt kleine stapjes 💙 hij is inmiddels 1400 ...
Wat fijn dat hij zulke stapjes maakt ❤️

één jaar geleden

Reactie op Chezza

Hi! James is 6,5 week oud en maakt kleine stapjes 💙 hij is inmiddels 1400 ...
Wat een vechtertje inderdaad! Doet me plezier om te horen dat hij toch mooi evolueert. Natuurlijk moet je enkel gebruik maken van de app als je er zelf iets aan hebt. Ik hoop heel hard met jullie dat de consequenties van zijn zuurstofnood niet te ernstig zullen zijn. Jullie doen dat zogoed, enorm veel respect voor jullie en de kleine James! Dankje om het hier te delen♥️

één jaar geleden

Reactie op Chezza

Hi! James is 6,5 week oud en maakt kleine stapjes 💙 hij is inmiddels 1400 ...
We hebben het hier bijna dagelijks over jullie en jullie lieve James. We leven met jullie mee! Heel veel sterkte de komende tijd 🌺

één jaar geleden

Reactie op Chezza

Hi! James is 6,5 week oud en maakt kleine stapjes 💙 hij is inmiddels 1400 ...
Wat een kleine strijder! Wat zijn jullie als kersverse ouders ook ontzettende strijders. Op dat jullie James straks bij de 40 weken mee naar huis mag en er niet teveel schade in zijn lichaampje is. 🤍

één jaar geleden

Reactie op Chezza

Hi! James is 6,5 week oud en maakt kleine stapjes 💙 hij is inmiddels 1400 ...
Wauw wat een bikkel is James 💙🙏🏽. Fijn om te horen dat het steeds beter met hem gaat ☺️.

één jaar geleden

Reactie op Chezza

Hi! James is 6,5 week oud en maakt kleine stapjes 💙 hij is inmiddels 1400 ...
Hoe gaat het nu? 💝

één jaar geleden

Ik ben donderdag bevallen van mijn dochter met 32+3. Ze heeft ook ondergewicht voor haar termijn. Een hele kleine baby dus. De bevalling is goed verlopen. Echter nu dus wel een lange periode in het ziekenhuis voor ons. Ze zorgen heel goed voor ons maar we worden geleefd. Hopelijk blijft ze zo stabiel als ze nu lijkt. Blijft spannend maar ze houden haar goed in de gaten.

één jaar geleden

Reactie op Els-engels

Ik ben donderdag bevallen van mijn dochter met 32+3. Ze heeft ook ondergewi ...
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Hoe heet ze? Waardoor zo vroeg bevallen? Hoeveel weegt ze? Hoe is het met jou? Fijn dat het nu goed gaat, hopelijk zet dat zich voort 🥰

één jaar geleden

Hoe gaat het met James??