13 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op LvanDijk
Ik herken het.. hier precies zo. Geen idee hoe ik het moet aanpakken🙈
Hier ook… bij ons is naar bed brengen om 19:30 ook een drama
5 maanden geleden
Hi,
Ons zoontje heeft dit ook lang gedaan, uiteindelijk zijn we toen hij wakker werd rond 2300 naast hem gaan zitten, dus in zijn kamer op een stoel naast zijn bed maar een matras naast zijn bed kan denk ook wel. Het duurde soms een uur voordat hij weer ging slapen en soms maar een uurtje en weer wakker. We gingen er telkens naast zitten, dit was in het begin wel echt pittig! Zeker midden in de nacht! Ik troosten hem in bed, door over zijn hoofdje te aaien en zijn speentje te geven, maar niet uit zijn bed gehaald. Veel podcast geluisterd toen met oortjes in haha. Maar nu slaapt hij de hele nacht in zijn eigen bedje! Maar nu mis ik soms dat die nog heerlijk naast me lag haha maar voor mijn eigen nachtrust (wat ook belangrijk is) is dit nu echt beter. Misschien dat dit ook bij jouw zoontje gaat helpen, toch je aanwezigheid maar wel slapen in zijn eigen bedje.
5 maanden geleden
Bij ons ook al een tijdje.. of ik nou om 20.00 op bed leg of wat later.. precies 2 uur later wordt ze wakker en slaap ze niet als ze niet bij ons gaat liggen.. nou heb ik laatst toen ik naar huis reed.. sliep ze 30 min thuis aangekomen was ze wakker en kreeg ze haar fles en derest van t ritueel.. daarna naar bed.. en toen sliep ze ineens de hele nacht door.. het leek alsof ze dan het tussen slaapje had gehad die 30 min.. wat ze normaal dan in die 2 uur doet.. nu vanavond ook ong. 30 min in de auto geslapen en nu kijken wat er vanacht gebeurd.. als ze dan weer doorslaapt.. weet ik wat ik moet doen voor nu hihi
5 maanden geleden
Mijn zoontje heeft nog een flesje nodig als hij snachts wakker wordt. Soms is dat genoeg om hem weer in zn eigen bed inslaap te krijgen. Maar mocht het niet zo soepel verlopen; de cosleeper staat nog steeds naast ons bed. Dan heeft iedereen hier tenminste een relaxte nacht :)
5 maanden geleden
Oh eindelijk een topic: hier hetzelfde!!! Hij begint om 19:00 eigen bed en binnen 2/3 uur meldt hij zich en schreeuwt hij alles bij elkaar tot hij tussen ons in ligt. Wij geven er nu ook maar elke keer aan toe voor onze eigen rust. Stiekem vind ik het niet erg, maar slaap er wel slechter door. Ik lees in ieder geval mee
5 maanden geleden
Hier hetzelfde… ik krijg haar gewoon niet meer in haar eigen bed in slaap, wat ik ook doe. Bij mij is het instant slapen. Voor nachtrust doen we dus dit iedere nacht. Maar ja… Heb nu het boek ‘zachte nachten’ besteld om erover te lezen en misschien mijn visie op de nachten bij te stellen. Ben beniewd
5 maanden geleden
Reactie op Talliej88
Bij ons ook al een tijdje.. of ik nou om 20.00 op bed leg of wat later.. pr ...
Ik reageer even op mijn eigen andwoord... wilde even laten weten dat ze vanacht dus weer doorgeslapen heeft.. nadat ik hierboven beschreven heb.. kan toeval zijn, maar dit is al 2 x het geval geweest.. vanavond weer proberen..
5 maanden geleden
Dit had onze eerste ook precies zo rond die tijd. Gingen we erbij zitten of liggen waren we om 6.00uur nog bezig, maar tussenin bij ons in bed sliep hij gelijk verder. Dus maar bij wakker worden steeds tussenin gelegd. En toen.. na een paar weken zonder iets anders te doen sliep hij ineens door en dus in zijn eigen bed...
4 maanden geleden
Reactie op CCCCCCCCC
Dit had onze eerste ook precies zo rond die tijd. Gingen we erbij zitten of ...
Hier slaapt die al 2 weken naast mij. Papa dan in de logeerkamer. Overdag gaat prima in z’n eigen bed, maar ‘s avonds…. Een manier van krijsen van verdriet die ik niet ken. Herkenbaar? Dus het komt weer goed? 🤣🤣
4 maanden geleden
Hier waren de avonden en nachten tot een paar weken terug ook erg vermoeiend. Ik heb een campingbed gekocht, passend matras van de ikea erin en naast ons bed gezet. We slapen nu al weken geweldig. Soms nog een flesje snachts maar die staat klaar en hoef ik alleen maar aan te geven. Heb sinds tijden weer goede slaap!