5 Reacties

2 maanden geleden

Hmm zelf herken ik het niet🤔 Mondjes bloeden altijd wel erg althans dat lijkt zo omdat het vermeng is met speeksel, meestal is het minder erg dan dat het lijkt. Maar wel gek dat het zo spontaan gebeurd

2 maanden geleden

Herken dit zelf niet hij is nu 14 maanden zit ook heel veel met handen in zijn mond omdat hij nu de 4 hoektanden krijgt die zijn bijna door nu maar geen bloed

2 maanden geleden

Eet en drinkt hij wel goed? Mijn zoontje had hand mond voet ziekte en daarbij blaasjes in zijn mond die gingen bloeden.

2 maanden geleden

Onze dochter kreeg de afgelopen maand 5 tanden (waarvan 4 kiezen) en het is 1-2 x voorgekomen dat uit haar mondje een beetje bloed kwam tijdens eten, niet gek veel maar we hebben het verklaard door gevoelig tandvlees, handjes erin etc. Nouja we zien 5 nieuwe tanden nu en verder heeft zij nergens last van, dus het kan, neem ik aan haha.

2 maanden geleden

Wij hadden dat ook eens met een voortanden die doorkwam. Hebben toen twee keer (duidelijk van het doorkomend tandje) een beetje bloed gezien. Gemengd met speeksel ziet het er altijd heftiger uit dan het is.