33 Reacties

7 maanden geleden

Mijn man en ik hadden we t gister nog over. Staat meer als opslag 😅 We halen m vanavond uit elkaar

7 maanden geleden

Reactie op maima

Mijn man en ik hadden we t gister nog over. Staat meer als opslag 😅 We hal ...
Vooral de opslag gedeelte, zoveeeeel speelgoed waar je zenuwachtig van wordt…

7 maanden geleden

Hier laten we hem nog even staan. Kleine speelt er soms alleen in en als ik even naar het toilet moet kan hij daar in. Anders is de waterbak van de kat niet veilig....

7 maanden geleden

Hier staat hij nog en word ook nog wel gebruikt! Ze speelt vaker op de grond als dat ze in de box zit, maar vind het ideaal als ik even naar de wc moet, of even snel de vaatwasser in- of uitpak. Ze vind het zelf vaak ook leuk, de afwisseling. Heb hem net omlaag gezet. Ze houd de spijlen vast om te proberen te staan 🤗.

7 maanden geleden

Hier staat hij nog. Kleine is precies 10 maanden vandaag. Hij speelt nog heel veel in de box, is echt zijn plekje. Dus hier blijft hij nog wel ff staan. Hij gaat nu ook proberen zich op te trekken aan de spijlen( box staat nu helemaal laag)

7 maanden geleden

Hier was hij met 3,5e maand al weg. Toen voelde het veilig genoeg om d'r op de grond te leggen met haar broer en zus erbij. Het heeft bij hen de band zo versterkt. Lekker met zijn 3tjes kunnen spelen.

7 maanden geleden

Reactie op mommy_2019

Hier was hij met 3,5e maand al weg. Toen voelde het veilig genoeg om d'r op ...
Ja mijn oudste dochter vind het ook geweldig als haar zusje bij haar zit op de grond ipv de box

7 maanden geleden

Hier staat tie ook nog met bijna 10 maanden. Na een tijdje wat minder gebruikt te zijn, nu weer vollop in gebruik omdat meneer wil staan. Dat kan hij in de box goed oefenen en bij is steeds sneller in overal naartoe gaan dus soms ook handig!

7 maanden geleden

Onze oudste dochter vond het tot 2 jaar echt een heerlijk plekje voor zichzelf. Vroeg vaak zelfs of ze er in mocht. De jongste is 9 maanden, voorlopig doen wij hem nog niet weg

7 maanden geleden

Wij hebben een grondbox die gaat binnenkort naar de tuin zodat ik me woonkamer weer terug heb, en een mooie grote plant kan neerzetten.

7 maanden geleden

Hier hebben we hem een maand geleden opgeruimd. Onze man lag klem en hij ging er niet graag in. We hebben nu in die hoek twee IKEA-speelmatten gelegd. Daar kan hij lekker op spelen en klimmen.

7 maanden geleden

Bij mijn oudste stond de box tot ze 7 maanden was, maar nooit gebruikt. Bij de jongste bewust voor gekozen om er geen gebruik van te maken na de eerste ervaring😂

7 maanden geleden

Vanaf dat ze begon met kruipen (8 mnd) is de box stom. Dus hebben hem weg gedaan maar wel een grondbox neergezet (groter maar flexibeler en omdat hij op de grond staat zit ze voor haar gevoel meer op de grond te spelen). We hebben 2 honden en wil haar wel ergens neer kunnen zetten als ik bijv even ga plassen oid. Ookal zijn ze geweldig lief voor haar, het blijven dieren.

7 maanden geleden

Hier staat hij nog! Erg handig als ik eventjes mijn handen vrij moet hebben aangezien hij nu overal heen tijgert en het huis nog niet helemaal tijger-proof is🤣

7 maanden geleden

Wij hebben 'm ook nog staan (bijna 10 maanden is ze). Vanwege de hond maar ook zodat ze soms even veilig en rustig op één plek blijft in plaats van mee probeert de vaatwasser uit te ruimen.. ze gaat er alleen de hele tijd in staan en niet meer zittend/liggend in spelen, maar lijkt dit wel leuk te vinden.

7 maanden geleden

Wij hebben hem met 9 maanden weggehaald. Hij vond tijgeren zo leuk dat de box alleen maar belemmerde. Heeerlijk die ruimte nu!

7 maanden geleden

Ik heb deze ook al vroeg weggedaan en een grote grondbox geplaatst zodat ons dochtertje meer bewegingsvrijheid heeft 😊

7 maanden geleden

Hier 9,5 maand oud en de box staat nog. Juist fijn dat ze daar even in kan als ik moet douchen oid. Kan zij even veilig spelen en ik m’n dingen doen.

7 maanden geleden

Hier weg vanaf moment dat die ging kruipen omdat we hem alleen maar als opslag gebruikte. Was bij 6 maanden ongeveer.

7 maanden geleden

Ik heb hem ook weg gedaan omdat hij er als een soort speelgoed opslag stond. nu een leuke speelhoek gemaakt, maar mis hem toch wel als ik nu even mn handen vrij moet hebben zet ik hem in zijn bedje want tijdens het alleen spelen als ik even plas ofzo is hij al paar keer precies met zijn hoofd naast de speelmat op de grond gevallen 😖