33 Reacties

7 maanden geleden

Hier de box weggehaald toen die denk 6 of 7 maanden was. Hij wilde er absoluut niet in. Wilde liever spelen op de grond. Dus werd een opslagplaats en stond gigantisch in de weg 馃檲

7 maanden geleden

Bij ons is het al een paar maanden enkel speelopslag. Hebben een groot speelkleed op de vloer. Hebben de box voor nu verplaatst naar de kamer naast de woonkamer omdat hij niet gebruikt word. Binnenkort gaat hij uitelkaar en naar de schuur.

7 maanden geleden

Met vier maanden zijn wij overgestapt naar een grondbox.

7 maanden geleden

Die van mij heeft er denk ik 5x in gelegen dus hier is die al een aantal maanden terug weg.

7 maanden geleden

Wij vinden het toch nog wel handig! Als je even je handen vrij wilt hebben, hij gaat er direct in staan dus hij kan daar goed oefenen

7 maanden geleden

Hier houden we m zeker nog even. Vooral nu ze gaat kruipen is t handig als ik even naar boven snel wat wil doen dat ze daar veilig in kan zitten. En merk dat ze daar soms even heerlijk rustig alleen in speelt

7 maanden geleden

hier hebben we hem zeker nog staan en blijft ook nog een poos staan. die van ons kruipt al lekker rond maar nee snapt ie niet. als ik aantal keer nee gezegd heb gaat hij even in de box, maar ook als ik naar het toilet moet, was ga ophangen ofzo. dus hij zit er geregeld nog in

7 maanden geleden

Wij hebben een grondbox. Ik gebruik hem voor als ik even naar boven moet en als speelgoed opslag 馃槀 het is meer een speelhoekje geworden en je kan hem ook open zetten dat hij er zelf in en uit kan. Heel blij mee!

7 maanden geleden

Wij zien het voor haar vooral als een plek waar ze zich kan optrekken en kan oefenen met staan. Voor de rest kan ze zich aan weinig optrekken, al zijn we ook aan het kijken voor een klimrek. Dan zou de box denk ik wel weg gaan.

7 maanden geleden

Bij ons staat ie nog.. we hebben een hondje en wanneer ik bijv eventjes naar de garage moet weet ik zeker dat er niets gebeurd. Ook zonder hondje had ik de box nog gehouden, ben bang dat hij zonder toezicht gaat staan of ergens aan zit en er iets gebeurt in die paar minuten!

7 maanden geleden

Reactie op BNoord

Wij hebben een grondbox. Ik gebruik hem voor als ik even naar boven moet en ...
Wat voor grondbox hebben jullie? Onze zoon trekt zichzelf al omhoog en wil al staan/lopen maar vraag me af zo鈥檔 grondbox dan wel stevig blijft staan. Lijkt mij van de zomer ook wel makkelijk voor in de tuin 馃槂

7 maanden geleden

Die van mij speelt er nog dagelijks even in. Vooral als hij moe is, lukt het hem om dan rustig te spelen ipv door de kamer te moeten tijgeren en aan stekkers en planten te trekken. Hij vindt het echt fijn om even in de box te mogen spelen en ideaal als ik bv ga koken. Plus we zijn in verwachting van een tweede dus de box blijft bij ons staan. Mogelijk is de tweede er snel klaar mee en gaat ie al snel wel. We zullen t zien

7 maanden geleden

1,5 maand geleden hebben we de box opgeruimd. Hij zat er nooit in en vond het ook niet leuk. Hij ligt veel liever op de grond om de hele kamer door te scharrelen. Als ik even naar boven moet wat langer duurt dan gaat hij in zijn stoel of loopkar. 1 keer niet gedaan en toen had hij de waterbak van de poezen te pakken.. resultaat: zeiknat!馃槀