37 Reacties

5 maanden geleden

Onze box is al zeker een maand weg (zoontje is 11 maanden). Hij heeft er echt nauwelijks in gezeten en ben blij dat ie weg is. Twijfelde ook maar geen moment spijt van gehad!

5 maanden geleden

Hier met 6 maanden al weg gedaan! Heerlijk die ruimte terug

5 maanden geleden

Hier ook al maanden weg. Helemaal geen last van en als ik hem soms toch even ‘vast’ wil zetten doe ik dat in het stoeltje of in bedje met speelgoed

5 maanden geleden

Onze zoon is een jaar en 2 weken. En hier staat de box nog gewoon. Hij zit er ook best vaak in te spelen dus hier blijft hij nog wel even staan. Maar als jouw kindje het niets vind dan gewoon doen wat jou het beste lijkt.

5 maanden geleden

Wij houden de box nog even, voor hem is het ook een rust moment in de box omdat hij dan niet geprikkeld wordt door alle gebeurtenissen in de woonkamer. Einde van de dag speelt hij er graag in. Anders had ik de box ook al weg gedaan denk ik.

5 maanden geleden

Hier blijft hij nog even staan. Even een ontprikkelmoment of handig als ik aan het koken ben. Hij is zo ondernemend. Ik wil daar wel oog voor hebben dus puur voor ontprikkeling en veiligheid.

5 maanden geleden

Hier weg heb een grondbox vind ze geweldig , en zit ze ook veilig 😅 kan hem ook naar buiten tillen. De ‘echte box’ vind ze ook niks meer .

5 maanden geleden

Reactie op Kiwi-aardbei-smoothie

Hier weg heb een grondbox vind ze geweldig , en zit ze ook veilig 😅 kan he ...
Handig! Welk merk is dit

5 maanden geleden

Al weg doen? Haha hier met 9 maanden ofzo weg, misschien wel eerder al. En het is nu zijn speelhoekje

5 maanden geleden

Wij hebben de box met 8 maanden weg gedaan. Werd alleen gebruikt als opslag!haha. Nu ook speelruimte van gemaakt.

5 maanden geleden

Hier met 8 maanden weggedaan. Achteraf had het met 6 a 7 maanden ook al gekund. Wij hebben gewoon woonkamer en keuken gescheiden met traphek en woonkamer is nu ook een speelkamer 😂 voor buiten hebben wij ook een grote buitenbox.

5 maanden geleden

Hier net weggedaan (zoontje is nu ook sinds een week een jaar) en een speelgoedkast op de plek gezet. Kan hij zich ook aan optrekken en nu heeft zijn speelgoed tenminste een vaste plek

5 maanden geleden

Hier echt al bij 4-5 maanden 🫢 nooit gemist

5 maanden geleden

Mijn oudste heeft hem best een periode gebruikt. Voor hem was het een soort plek om even tot rust te komen. Op het moment dat hij hem niet meer gebruikte was ik al zwanger dus had geen zin om het ding af te breken en weer op te bouwen. Zijn broertje vond het ding vre-se-lijk. Dus bij 5 maanden maar gewoon weg gedaan. Als ze er in spelen is het ding naar mijn mening echt handig. Zo niet dan heeft het totaal geen meerwaarde.

5 maanden geleden

6 maanden, toen werd hij overbodig

5 maanden geleden

Hier met 10,5 maanden weg ging er nooit in

5 maanden geleden

Reactie op Emmily23

Handig! Welk merk is dit
Volgens mij baboe heb hem via marketplace , 😊

5 maanden geleden

Hier zit ze al vanaf 6 maanden niet meer in de box 🤷🏼‍♀️ hij staat er nog wel, maar alleen omdat we n wens voor n tweede hebben

5 maanden geleden

Hier blijft tie nog even staan Vind het wel een fijn idee met huisdieren als je even geen 15 👀 tegelijk hebt. Ze zit er niet vaak in. Maar soms als ik even wat moet pakken ofzo

5 maanden geleden

Hij blijft nog even :)