37 Reacties
5 maanden geleden
Onze box is al zeker een maand weg (zoontje is 11 maanden). Hij heeft er echt nauwelijks in gezeten en ben blij dat ie weg is.
Twijfelde ook maar geen moment spijt van gehad!
5 maanden geleden
Onze zoon is een jaar en 2 weken. En hier staat de box nog gewoon. Hij zit er ook best vaak in te spelen dus hier blijft hij nog wel even staan. Maar als jouw kindje het niets vind dan gewoon doen wat jou het beste lijkt.
5 maanden geleden
Hier weg heb een grondbox vind ze geweldig , en zit ze ook veilig 😅 kan hem ook naar buiten tillen.
De ‘echte box’ vind ze ook niks meer .
5 maanden geleden
Hier met 8 maanden weggedaan. Achteraf had het met 6 a 7 maanden ook al gekund. Wij hebben gewoon woonkamer en keuken gescheiden met traphek en woonkamer is nu ook een speelkamer 😂 voor buiten hebben wij ook een grote buitenbox.
5 maanden geleden
Mijn oudste heeft hem best een periode gebruikt. Voor hem was het een soort plek om even tot rust te komen. Op het moment dat hij hem niet meer gebruikte was ik al zwanger dus had geen zin om het ding af te breken en weer op te bouwen.
Zijn broertje vond het ding vre-se-lijk. Dus bij 5 maanden maar gewoon weg gedaan. Als ze er in spelen is het ding naar mijn mening echt handig. Zo niet dan heeft het totaal geen meerwaarde.
5 maanden geleden
Reactie op Emmily23
Handig! Welk merk is dit
Volgens mij baboe heb hem via marketplace , 😊
5 maanden geleden
Hier blijft tie nog even staan
Vind het wel een fijn idee met huisdieren als je even geen 15 👀 tegelijk hebt. Ze zit er niet vaak in. Maar soms als ik even wat moet pakken ofzo