37 Reacties
5 maanden geleden
Wij hebben nu juist de box weggedaan omdat ze daar echt geen ruimte in had en het bijgevolg niet leuk vond, maar wel vervangen door deze grondbox. Onze dochter is 1 jaar en ze vindt het heel fijn! Het kan ook opengeritst worden zodat ze er zelf uitkan om naar ons te komen als wij in de zetel zitten ofs en toe als ik even bezig ben of de hondjes lopen los :)
5 maanden geleden
Hier speelt hij dagelijks nog makkelijk een uur achter elkaar in de box. Hij vind het heerlijk en vermaakt zich prima met afwisselend staan, zittend spelen met zijn speelgoed. Ik vind het ook een fijn idee zodat ik boven eventjes de was kan doen, tanden poetsen oid en hij veilig in de box zit/staat.
Hier blijft hij dus voorlopig nog zolang hij het leuk vind!
Ik zat zelf tot mijn 4e jaar nog in de box, heerlijk m'n eigen plekje🙈
5 maanden geleden
Mee eens! Veilige plek maar ook even plekje met minder prikkels. Oudste zat in de box tot 1.5 jaar. Ben benieuwd hoe lang we het nu volhouden.
5 maanden geleden
Hier al maanden geen box meer, zo gauw dat hij ging rollen een groot speelkleed neergelegd. Nu is hij al druk aan het stappen rond de bank en probeert af en toe al een stapje los te zetten. Hij kan zich prima vermaken met spelen. Mocht hij toch echt even veilig/op zich zelf zijn zet ik hem eventjes in zijn kinderstoel met wat speelgoed of babytv.
5 maanden geleden
Reactie op Roosframboos
Hier al maanden geen box meer, zo gauw dat hij ging rollen een groot speelk ...
Zijn speelhoek☺️
5 maanden geleden
Reactie op EsAaEn
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar je laat je kindje alleen thuis en ga ...
Aan de overkant van de straat met de babyfoon met camera aan. Ik laat m'n kind zeker niet alleen! Meestal gaat hij mee, maar met weer zoals gister kan ik rustig de hond zijn behoefte laten doen. Dat zou nooit kunnen als ik geen box had.
5 maanden geleden
Reactie op Ssjsjnsla
Aan de overkant van de straat met de babyfoon met camera aan. Ik laat m'n k ...
Wil echt oprecht niet vervelend zijn, maar mocht er iets met jou gebeuren als je de hond uit laat is er dan iemand die weet dat je kindje alleen thuis zit?🥺 Ik ga er natuurlijk vanuit dat elke keuze die je maakt bewust is en over na gedacht.
5 maanden geleden
Reactie op Roosframboos
Zijn speelhoek☺️
Wat een lief kleed! Waar heb je die gekocht!?
5 maanden geleden
Reactie op EsAaEn
Exact dit! Of er breekt brand uit en je kunt daardoor net niet meer naar bo ...
Andere kant van de straat met camera erop. Ik denk dat het kindje wel ok is. Brand breekt echt niet zomaar zo snel uit.😅 Kind heb je toch nooit 24/7 in zicht
5 maanden geleden
Reactie op Roosframboos
Wil echt oprecht niet vervelend zijn, maar mocht er iets met jou gebeuren a ...
Zo ervaar ik je berichtje ook zeker niet. Sleutel in de hand, zicht op mijn huis en de babyfoon aan in mijn hand met camera en het geluid aan. Ik bedoel alleen, een kind kan in de box niks omver trekken, de hond kan er niet bij, het is een veilige plek en ook zoals iemand anders al schreef, een plek waar je kleintje al zijn speelgoed heeft en tot rust kan komen 💗
5 maanden geleden
Mijn dochter (volgende week 1 jaar) zit nog regelmatig in de box. Ze loopt al dus dan is het best handig als we haar soms even in de box kunnen zetten. Eerst moppert ze vaak even maar dan gaat ze heerlijk spelen.
Ook wanneer ik even naar de wc moet is het heel fijn om de box te hebben :)
5 maanden geleden
Hier blijft hij nog heel lang staan denk ik. Ik ben nu weer zwanger van de 2de en ik doe hem er nog regelmatig in als ik even moet koken of boven wat moet doen. We hebben ook honden en wil hem niet alleen laten als ik hem niet steeds in de gaten kan houden. Dus waarschijnlijk blijft hij staan tot de 2de er straks niet meer in gaat.