24 Reacties

8 maanden geleden

Kids smeerkaas, zuiveldpread, geprakte advocado of banaan. Ei en 100% pindakaas. Dochter is net 8 maandjes oud.

8 maanden geleden

Roomboter, appelstroop of pindakaas

8 maanden geleden

Gepureerd fruit, halvarine, 100% pindakaas. Had 'gezondere' broodbelegjes van de Kleine Keuken gekocht maar hier blijkt toch nog wel veel suiker in te zitten..

8 maanden geleden

Zuivelspread, pindakaas, appelstroop, hummus, fruitspread

8 maanden geleden

Fruit/ groentespread van de kleine keuken, pindakaas, zuivelspread natutel of gebakken ei

8 maanden geleden

Zuivelproducten, pindakaas 100%, appelstroop, avocado of een beetje gepureerde groente die ik heb ingevroren in ijsblokjes (doperwten, pompoen, wortel, etc). Meestal halve boterham met groente en de andere helft met "echt" beleg

8 maanden geleden

Reactie op Daantje M

Gepureerd fruit, halvarine, 100% pindakaas. Had 'gezondere' broodbelegjes v ...
Ja dacht ook dat die van de kleine keuken oke waren, maar zit echt heel veel suiker in idd!

8 maanden geleden

Eigengemaakte hummus , avocado , kinder smeerkaas , tomaat/ mozzarella tosti

8 maanden geleden

Boter... En soms pindakaas. Saaie mama ben ik!

8 maanden geleden

Mogen ze echt al appelstroop 馃檲 Aangezien dit vaak meer uit suiker bestaat. Ik geef nog steeds maar boter of pindakaas haha!

8 maanden geleden

Fruitspreads, avocado, pindakaas. Hier vinden ze alleen zuivelspread heeel vies. 馃ぃ

8 maanden geleden

Ik ben fan van de fruitspread van Yespers. Toevallig ergens tegen gekomen. Alleen online te bestellen, kleine webshop. Maar heel pure producten en mega lekker. Onze kleine is er dol op! Ook notenspread hebben ze hele lekkere .. fruitspread mango/ananas en bessen/aardbei gaan er hier goed in 馃槂

8 maanden geleden

Zuivelspread, hummus, pindakaas en af en toe appelstroop

8 maanden geleden

Reactie op MaaikeSev

Mogen ze echt al appelstroop 馃檲 Aangezien dit vaak meer uit suiker bestaat. ...
Ik geef hem een of twee keer per week een kwart broodje met een heel dun laagje. Zit inderdaad veel suikers is, maar verder ook goede dingen.

8 maanden geleden

Hier gaat zelfgemaakt hummus van diepvries erwten met pindkaas er heel goed in! En easy om te maken, kan ingevroren worden!

8 maanden geleden

Cottage cheese/huttenkase, roomboter, pindakaas, dadelstroop, avocado, ei

8 maanden geleden

Boter, 100% pindakaas, appelstroop, jam. Van alles weinig.

8 maanden geleden

Reactie op Daantje M

Zijn toch alleen fruitsuikers? In (zelf) gepureerd fruit zal ongeveer hetzelfde aan suiker zitten lijkt me...

8 maanden geleden

Wij doen tot nu toe vooral pindakaas op brood. Soms een gepureerde banaan of avocado. En soms alleen wat boter.

8 maanden geleden

Reactie op Daantje M

Die meuk is ook maar 1 week houdbaar na openen en zo duur 馃ス