7 Reacties

8 maanden geleden

Ik lees mee, ook hier al 9 dagen aan de diarree. Heb voor nu de hapjes maar gehalveerd en geef 4 flessen van 180 en eztra water. Verder wel gewoon allert en vrolijk meisje. Ook hier kijkt de huisarts alleen naar de uitdroging

8 maanden geleden

Bij ons heeft het precies een week geduurd, volgens de huisarts is het een griep die heerst. Het was zo zielig om aan te zien, me andere dochtertje kreeg het ook dus op een gegeven moment was het 2 kindjes aan de diarree en overgeven😩

8 maanden geleden

Reactie op Mira1993

Bij ons heeft het precies een week geduurd, volgens de huisarts is het een ...
Nog een toevoeging wij moesten wel als het langer dan een week duurde terug naar de huisarts gaan

8 maanden geleden

Mijn zoontje heeft precies hetzelfde en ik denk er precies hetzelfde over als jij. De huisarts zegt hier ook alleen over uitdroging.. dus waarschijnlijk is het uitzitten, maar ik voel me ook ontzettend vervelend en onzeker erover.

8 maanden geleden

Thanks voor de antwoorden meiden! Hij is nu een week ziek. Huisarts zei ook dat we dan terug moesten komen; dus bel straks maar weer even..

8 maanden geleden

Hier duurde het ook een week en nu zijn we zelf ziek.. gaat bij volwassenen iets sneller over dan bij die kleintjes schijnt. Succes ermee !

8 maanden geleden

Kleine ORS geven, veel drinken… eten is even niet belangrijk en dat afvallen halen ze vaak sneller in dat je denkt ❤️