Vraagje. Mijn zoon is ziek. Spuugd veel en heeft diarree. Houd echt bijna niks binnen. Is ook al enorm veel afgevallen. Dit is nu vanaf donderdag aan de gang. Hij is niet uitgedroogd en dat is het enigste waar de HA steeds naar kijkt. Ik weet nu niet wat ik moet doen want vind het erg lang duren. Is al een week niet zichzelf. Echt een duf vogeltje. Heb zo met hem te doen. Herkennen jullie dit ? Hoe lang heeft het bij jullie geduurd? Zouden jullie hier verder actie op ondernemen? Ik ben benieuwd.
Ik lees mee, ook hier al 9 dagen aan de diarree. Heb voor nu de hapjes maar gehalveerd en geef 4 flessen van 180 en eztra water. Verder wel gewoon allert en vrolijk meisje. Ook hier kijkt de huisarts alleen naar de uitdroging
Bij ons heeft het precies een week geduurd, volgens de huisarts is het een griep die heerst. Het was zo zielig om aan te zien, me andere dochtertje kreeg het ook dus op een gegeven moment was het 2 kindjes aan de diarree en overgeven😩
Mijn zoontje heeft precies hetzelfde en ik denk er precies hetzelfde over als jij. De huisarts zegt hier ook alleen over uitdroging.. dus waarschijnlijk is het uitzitten, maar ik voel me ook ontzettend vervelend en onzeker erover.