7 Reacties

5 maanden geleden

Eet/drinkt hij nog goed? Hier 1x buikgriep gehad en hij wou ook niet meer eten of drinken.. toen was een scheutje appelsap met water de oplossing. En yoghurt at hij wel. Verder is het helaas een kwestie van uitzieken😶 en heel veel wasjes draaien😅

5 maanden geleden

Goed drinken. Langer dan een halve dag geen natte luier en bijv huilen zonder tranen zijn tekenen van uitdroging. Je kan ook bijv ORS halen bij de drogist en dat de hele dag door met kleine beetjes/slokjes geven, naast de gewone voeding.

5 maanden geleden

Ik heb hier met de buikgriep halve flessen aangeboden ipv hele, omdat ze dan minder spuugde. Wel vaker

5 maanden geleden

ORS

5 maanden geleden

Zuur kan ook tandjes zijn? Goed invetten die billen iig 💚. Wij zijn gaan afspoelen onder de kraan na een tijdjes ipv met doekjes. Alles om de billen heel te houden 🙏🏼

5 maanden geleden

Ahh sterkte. Billen die rood worden maakte ik schoon met een watje en olijfolie. Dit doet geen zeer. Verder wordt hier ondanks welk ongemak wel knijpfruit gegeten/gedronken en drinken uit een bekertje vind ze leuk dus dat scheelde in vocht en gelukkig nog borstvoeding. Waterijsjes gaf ik ook wel. Bij meer dan 38.0 graden gaven wij altijd wel zetpillen. Dit verzacht alle ongemak. Verder weer lekker veel huid op huid, lauw badje en knuffelen tot het over is…

5 maanden geleden

Klinkt herkenbaar! Heeft bij ons wel 1,5 week geduurd. Hij gaf ook veel over, dus we hebben eerst ondansetron gekregen en daarna antibiotica. Er schijnt iets te heersen! Veel water drinken (of stukjes komkommer geven), was een andere tip van het ziekenhuis! Succes