10 Reacties

8 maanden geleden

Doe ik ook met mijn kleintje. Gaat prima! Schijnt nog beter voor kindjes te zijn ook 馃憣 Ik zet hem dan wel in de achtertuin.

8 maanden geleden

Hier slaapt mijn zoontje bijna altijd minimaal 1 slaapje buiten. Probeer m altijd wel uit de wind en te zetten en hij staat uit het zicht. Hij slaapt buiten vaak beter dan binnen.

8 maanden geleden

Hier deden we dat met 0 graden ook 馃ぃ馃グ

8 maanden geleden

Mijn zoontje slaapt bijna altijd buiten. Dan kan hij zo twee uur tukken. Terwijl hij in z'n bed vaak veel sneller wakker wordt. Je moet wel even goed denken dat als je stil buiten ligt het wel snel fris wordt. Dus lekker inpakken!

8 maanden geleden

Ik zou 'm hier ook graag buiten laten slapen, maar hoe zorgen jullie dat je je kindje hoort als ie wakker wordt, voordat ie de hele wijk bij elkaar brult?

8 maanden geleden

Ik zou 'm hier ook graag buiten laten slapen, maar hoe zorgen jullie dat je ...
Je kunt een draagbare babyfoon erbij leggen. Je hebt van die kleine dingen

8 maanden geleden

Ja hoor doen wij hier ook! Uit de wind, of in de garage met de deur open

8 maanden geleden

Ik zou 'm hier ook graag buiten laten slapen, maar hoe zorgen jullie dat je ...
Hallo , is het mogelijk dat je je baby voor je raam zet zodat je je baby blijft zien ? En als het goed is begint je baby toch niet met. Brullen als hij /zij zo鈥檔 heerlijk buiten slaapje heeft gedaan ?馃懚

8 maanden geleden

Je kan ook een teams meeting aanzetten met bijvoorbeeld de tablet naar je telefoon 馃槉

8 maanden geleden

Reactie op tineke100

Hallo , is het mogelijk dat je je baby voor je raam zet zodat je je baby bl ...
Nee precies, hij zal eerst pruttelen. Maar dat hoor ik natuurlijk niet als ie buiten ligt. Denk dat ik dan de hele tijd onrustig uit het raam zit te loeren of ie al wakker is.