Nu het mooie weer er aan komt, zou ik graag soms ook buiten zitten/spelen met m'n kindje.
Wandelen vind hij wel een eventjes leuk, maar het liefst van al gaat hij zelf op ontdekking. Hij tijgert momenteel overal naartoe. We hebben al geprobeerd van een oud tafellaken op de grond te leggen en hem daarop te laten spelen, maar hij zit niet graag stil en is er dan ook telkens heel snel van af gekropen. En zo op het gras vind ik toch nog wat koud/nat/vies...
Hoe pakken jullie dit aan? Toch altijd binnen spelen? Of hebben jullie andere manieren om je kindje buiten op ontdekking te laten gaan?
Wij hebben ook een softshell pak! Via Vinted, weet niet meer welk merk. Was voor ons best een zoektocht want ze heeft nog maatje 62. Nu een maat 68 pak. Heb hem ook extra ingespoten met van dat impregneer spul! Blijft heerlijk warm en droog. Aan de binnenkant fleece.
Leuk! En laat je je kindje dan gewoon op de grond rondkruipen? Want hier be ...
Die van mij kruipt nog niet maar zie ze bij mij op het kinderdagverblijf heel veel, daar kruipen/tijgeren ze er idd in! Dan zijn vooral de ‘hele pakken’ fijn ☺️