6 Reacties

6 maanden geleden

Dit is zijn hoofdje

6 maanden geleden

Dit is zijn hoofdje
Hij is mega cute 🥰 maar het lijkt dus op netelroos (soort van allergie). Als het niet wegtrekt komende uren mss even langs de huisartsenpost?

6 maanden geleden

Het lijkt een beetje op contact eczeem. Gebruiken jullie iets nieuws? Wasmiddel, zonnebrand e.d? Denk sowieso dat het handig is om even te bellen met je huisarts en voor te stellen dat je de foto's naar hen opstuurd voor beoordeling

6 maanden geleden

De zesde ziekte? Mijn zoontje had eerst 3 dagen hoge koorts en kreeg toen rode bultjes over zijn lichaam.. gaat gelukkig vanzelf over maar bleek dus de zesde ziekte te zijn. De vijfde ziekte is eerst bultjes/vlekken en daarna koorts..

6 maanden geleden

Gisteren had mijn zoontje dit, kreeg van huisartsenpost te horen vitale exantheem, daar kan heel veel onder vallen, zoek maar eens op

6 maanden geleden

Zouden ook nog warmte bultjes kunnen zijn na het warme weer van woensdag en donderdag. Mijn dochtertje had vrijdag ook ineens bultjes op haar rug/nek en wat op haar romp. De plekken waar ze gezweet had snachts. Is je zoontje verder oké? Bij twijfel gewoon even de HAP bellen!