13 Reacties

5 maanden geleden

Wij zaten ook te twijfelen tussen een veloretti, watertafel en een keukentje. Uiteindelijk hebben we zelf het keukentje gekocht en de watertafel cadeau gevraagd. Mijn zus zegt dat zo’n veloretti driewieler meer voor een 2 jarige is. Een watertafel vond mijn neefje van 1 echt ontzettend leuk en speelde hij veel mee. Daar kun je later nog evt zand in doen ipv water. Maar een glijbaan is ook heel erg leuk. Ons meisje wordt zaterdag 1 jaar en bleef maar de glijbaan op kruipen afgelopen week.

5 maanden geleden

Glijbaan is altijd wel leuk toch? Ook in de wintermaanden vinden kindjes het leuk om te glijden. Daar zou ik voor gaan denk ik! Of voor de driewieler, ook echt wel heel tof en je weet maar nooit wat een grote ontwikkelingen hij ineens gaat maken. Misschien zelf de driewieler en de glijbaan vragen 🤷‍♀️

5 maanden geleden

Reactie op MamaVanLiv!

Wij zaten ook te twijfelen tussen een veloretti, watertafel en een keukentj ...
Ja hè, er staat op de site vanaf 1,5 jaar maar misschien beter als cadeau te geven als hij twee wordt. Vind het wel echt zijn verjaardagscadeau haha. Watertafel lijkt me ook leuk maar heeft ie eigenlijk niet echt hele jaar plezier van.

5 maanden geleden

Mijn dochter (nu 3) kreeg de veloretti loopfiets voor haar 1e verjaardag van familie. Pas vanaf 2 jaar kon ze er wat mee omdat hij vrij hoog is, zelfs op de laagste stand. Ik zou voor een klimrek of glijbaan oid gaan.

5 maanden geleden

Een driewieler/loopfiets zou ik voor nu zonde vinden. Wij hebben hem destijds voor onze oudste aangeschaft toen ze 1,5 was en hij heeft het eerste jaar in de schuur gestaan, op wat kleine rondjes door huis na. Mijn zoon vindt hem ook nu pas leuk met 2,5 jaar. Denk dat een glijbaan het leukste is. Daar kan hij heel het jaar mee spelen. Mijn kinderen stonden allebei (eigenlijk alledrie want de jongste is bijna 1 en trekt nog niet op) vrij laat. Dus een watertafel is dan nog niet echt leuk. Hier wordt sowieso weinig met de watertafel gespeeld.

5 maanden geleden

Ons dochtertje krijgt van opa en oma een watertafel (goedkoper model). Speelt al sinds ze kan kruipen het liefst de hele dag buiten. Vooral met zand en als het kan water. Klimmen vind ze ook erg leuk en interessant dus van ons krijgt ze een klimrek/glijbaan. En van mijn broer krijgt ze een tweedehands loopfiets van wishbone (zo'n 3 in 1 fiets) maar die is het komende jaar echt nog te groot. Toevallig kwam mijn schoonmoeder via via aan met een kleinere variant van de loopfiets. Die moeten we nu verstoppen in huis want als ze hem ziet wil ze niks anders 🤣 alleen sturen lukt nog niet dus wordt ze er regelmatig driftig van. Vandaar alleen met hulp en buiten. Al met al, alle 3 een goed idee denk ik! Maar ook afhankelijk van hoe snel je kindje is. Ons dochtertje wordt over 2 weken 1 en zette vandaag voor het eerst een paar stappen los dus dat zal niet heel lang meer duren.

5 maanden geleden

Ik zou zeggen zonder twijfel veloretti driewieler loopfiets mijn eerste zoon van 4,5 jaar vindt het nog steeds super leuk. Straks mag mijn jongste van 1 jaar daarop. Het is mooie duurzame cadeau vind ik.

5 maanden geleden

Aan welke watertafel zitten jullie te denken? Ik twijfel daar nog over namelijk. Heb het idee dat mijn zoontje dan steeds kleddernat is en ik het dus alleen neer zet als het zo heet is dat ik hem zonder kleren laat buitenspelen. Mijn dochter kon trouwens al heel goed met 1.5 jaar op de driewieler. Die hadden wij met haar eerste verjaardag gegeven

5 maanden geleden

Mijn zoontje maakte pas vanaf 2 jaar gebruik van de Veloretti loopfiets. Hij is intussen 3 en gebruikt hem super veel, dus wel een topcadeau!

5 maanden geleden

Veloretti was bij ons echt een miskoop, maar de lage glijbaan een schot in de roos. Watertafel ook super leuk.

5 maanden geleden

Watertafel, mijn zoontje vind dit helemaal het einde

5 maanden geleden

Ik zou voor de glijbaan gaan en 1 nemen die je kan optillen. Dan kun je er ook in de winter af en toe binnen mee spelen

5 maanden geleden

Ik zou me ook niet te druk maken .. hij beseft echt nog niet hoe belangrijk zijn eerste verjaardag is . Dat is voor ons en de familie vaak . Als je niks geeft is het ook prima voor hem 😉 Wij geven iets simpels een watertafel ofzo en iets groters krijgt ze als ze er klaar voor is .. dan is ze niet jarig misschien maar wel nuttig dan