9 Reacties

3 maanden geleden

Hier nog nooit langer geslapen dan 05:00 šŸ˜… okĆ© heel soms een uitschieter naar 05:30šŸ¤£ oudste had het hier ook heel lang 5 uur en opeens 7 uur half 8 ooit komt het weer ik maak me er niet meer druk om ga zelf eerder naar bed om aan me rust toe te komen hij moest tot 10 maanden nog nachtvoeding en avond fles om aan te komen en na operatie vaak sbachts paniek wakker ik ben blij dat het nu al aan 1 stuk door is šŸ˜‰ hier helpt igg niks om het te rekken hij is mega vrolijk wakker dan dus tips heb ik niet ( maar troost misschien dat je niet enige bent )hoop dat je snel weer wat langer kan slapen zou wel fijn zijn succes šŸ˜˜

3 maanden geleden

Reactie op Gisette

Hier nog nooit langer geslapen dan 05:00 šŸ˜… okĆ© heel soms een uitschieter n ...
Nou bij mijn sssh geluid gaat die staan en spelen, nu ligt papa ernaast en slaapt die weer verderā€¦.. šŸ˜• dus ga straks even vragen of hij een woord heeft gesproken of gewoon is gaan liggen met zā€™n hand op de kleine.. (die valt alleen in slaap met aanraking ā€˜s avonds).. Vroeg dit, maar alles beter dan onderbroken nachten, maar die heb ik al bijna 2 jaar als ik de zwangerschap mee tel šŸ¤£

3 maanden geleden

Reactie op Gisette

Hier nog nooit langer geslapen dan 05:00 šŸ˜… okĆ© heel soms een uitschieter n ...
Omg ik zag je profiel, je hebt er 4!!! Bikkel haha

3 maanden geleden

Nou bij mijn sssh geluid gaat die staan en spelen, nu ligt papa ernaast en ...
Hahah zul je altijd zien šŸ™ˆ ben benieuwd soms is het net de kleine dingetjes merk dat hier ook hoor šŸ˜‰ Hahah erg hĆ© ooit komt er een dag dat het beter gaat zijn en ik heb voor 7 uur al vanalles gedaan kan ik overdag heerlijk van ze genietenšŸ¤£ Ja 4 jongens haha oudste 2 zijn van mijn man maar ken ze toen ze 1.5 en 2 waren en toen hebben ze 2 jaar hier bijna helemaal gewoond nu co-ouderschap dus ook hun nachten meegemaakt ook altijd vroeg haha maar nu 8 en 9 niet meer wakker te krijgen in ochtend en dan hebben we er 1 die wordt 3 volgende week die is heel wisselend momenteel ook vroeg

3 maanden geleden

Reactie op Gisette

Hahah zul je altijd zien šŸ™ˆ ben benieuwd soms is het net de kleine dingetje ...
Ik moet echt op mā€™n tenen lopen hier in huis want hij hoort elke KRAAAKKK en denkt dan; mama komt me halen jeejā€¦ Vreselijkā€¦ Vind het knap hoor, 4 kids en er dan zo positief in staan šŸ˜‚

3 maanden geleden

Al 3 jaar šŸ¤£šŸ˜… Naja niet altijd moet niet liegen maar 6.30 is uitslapen hier met die twee vroege vogels

3 maanden geleden

Hier was het ook een fase van heel vroeg wakker worden. Nu wordt hij vaak om half 3 of half 4 wakker, krijgt dan een fles en kan dan lekker verder slapen tot 06:30/07:30

3 maanden geleden

Hier ook al een week om 5u wakker. Is al vaker een periode geweest en toen vanzelf weer een tijdje 6u, dus hopelijk snel weer anders.

3 maanden geleden

Alarm is voorbij, vandaag was het gewoon weer 06:50 godzijdank šŸ¤£