15 Reacties

5 maanden geleden

Ik laat me kindje liggen

5 maanden geleden

Wij zijn sinds 2 weken over op 1 slaapje en nu laat ik hem liggen, dat wil zeggen sommige dagen pas om 07.45 wakker ipv 06.30, het is nooit later. Toen we nog 2 dutjes hadden maakte ik hem wel wakker uit z'n dutjes als het 'nodig' was. In de ochtend nooit het geval geweest. 😊

5 maanden geleden

Ik maak mijn zoontje eigg nooit wskker behalve als we ergens naar toe gaan of als hij nog slaapt rond 5uur. Voor de rest heel vrij in wat hij wilt qua slapen

5 maanden geleden

Als ik niet naar werk of een afspraak hoef, dan maak ik dr nooit wakker smorgens. Volgen haar dan volledig in haar behoefte

5 maanden geleden

Ik laat hem lekker liggen nooit aan schema's gedaan altijd op gevoel werkt hier prima😊😊

5 maanden geleden

Reactie op BAMPatricia

Ik laat hem lekker liggen nooit aan schema's gedaan altijd op gevoel werkt ...
Hetzelfde hier! Werkt goed. Geeft ook meer flexibiliteit de andere kant op.

5 maanden geleden

Onze kleine is vaak om 05:30 wakker. Maar mocht hij dan nog niet wakker zijn zou ik hem zeker lekker laten slapen hahaha

5 maanden geleden

Reactie op HetSteenbokje

Onze kleine is vaak om 05:30 wakker. Maar mocht hij dan nog niet wakker zij ...
Heel begrijpelijk 😭❤️❤️

5 maanden geleden

Reactie op HetSteenbokje

Onze kleine is vaak om 05:30 wakker. Maar mocht hij dan nog niet wakker zij ...
Haha hier precies hetzelfde, met geluk slapen onze kindjes uit tot 6 uur/half 7 🥺🫠

5 maanden geleden

Op mijn werkdagen maak ik hem 7:00 wakker, de andere dagen laat ik hem lekker liggen maar vaak is hij rond 6:30 wel wakker ☺️

5 maanden geleden

Ik maak onze dochter alleen wakker op werkdagen dat ik naar kantoor moet, als ik vanuit huis werk mag ze wat langer slapen en op vrije dagen al helemaal, maar we laten haar sowieso overdag altijd slapen naar gelang van haar behoefte.

5 maanden geleden

Wat zit je nou anderen jaloers te maken met je wakker maken joh? Nee geintje. Heeeeerlijk, geniet ervan!!! Hier elke dag een raadsel hoelaat de dag begint 😬🥹😂

5 maanden geleden

Ons kindje van 13 maand maken we tijdens de werkweek wakker om 6u45 omdat we moeten gaan werken. In het weekend laten we hem liggen zolang hij slaapt.

5 maanden geleden

Wat zit je nou anderen jaloers te maken met je wakker maken joh? Nee gein ...
😂❤️

5 maanden geleden

Wij laten hem vaak gewoon slapen, mits we niet ergens heen gaan met de max 9:00 wakker maken. Vaak is hij rond 8:00 zelf wakker en uitgerust 🥰