1907 Reacties

één jaar geleden

Ik vind het eng om samen met mijn vriend tegen zijn moeder te zeggen dat ik zwanger ben. Ik heb eerder (2019) een miskraam gehad en heb daar zo lang last van gehad als in depressieve gevoelens en alles dat ik zei dat kinderen voor mij niet meer hoeft. Nu ben ik zwanger (11 weken en al 2 super echo's gehad) en in het begin was ik natuurlijk bang dat het mis zou gaan, ik was onzeker van is dit wel wat ik wil en moeten we dit wel doen. We hebben besloten om er voor te gaan, en we hebben er veel zin in. Nu hoorde ik van de broer van mijn vriend dat hun moeder gezegd zou hebben " als ze maar niet aan kinderen beginnen" . Los daarvan is het een schat van een vrouw en is ze altijd aardig en goed voor me, maar toch zie ik er tegen op om het haar te vertellen. Dit wou ik even kwijt :)

één jaar geleden

Reactie op Annie11

Ik vind het eng om samen met mijn vriend tegen zijn moeder te zeggen dat ik ...
Wat een vervelende situatie! Weet je ook waarom je schoonmoeder dit zegt? Misschien kan je het op een leuke manier brengen?

één jaar geleden

Reactie op Chantaljoling

Wat een vervelende situatie! Weet je ook waarom je schoonmoeder dit zegt? ...
Ja omdat ik dus gezegd heb dat kinderen voor mij niet hoeft, verder zou ik niet weten welke andere reden ze zou hebben. Ik zit inderdaad te denken aan een leuke manier om het te vertellen maar ik zou niet weten wat, er zijn zoveel manieren die ik wel leuk vind maar niet perse eentje waarvan ik denk : dat is hem

één jaar geleden

Reactie op Annie11

Ja omdat ik dus gezegd heb dat kinderen voor mij niet hoeft, verder zou ik ...
Nee precies snap ik. Vervelend dat ze dit dan zo uitspreekt. Wij hebben onze familie een envelop gestuurd met daarin een brief dat we vertellen dat we zwanger zijn samen met 2 fotos van onze oudste dochter die dan de echo foto vast houd. Stond op dat ze het niet eerder open mochten maken op een bepaalde dag en tijd. Dit zodat iedereen het tegelijkertijd wist. Heel veel gokken en nieuwschierig wat er dan wel niet in kon zitten.. ook nog ons zelf gestuurd... Dus was heel leuk en de reacties daarna ook geweldig 🤭

één jaar geleden

Reactie op Chantaljoling

Nee precies snap ik. Vervelend dat ze dit dan zo uitspreekt. Wij hebben onz ...
Dat is inderdaad een leuk idee!

één jaar geleden

1. Ik zou graag mensen willen blokkeren 2. Ik had gisteren een ‘hack’ gezien op TikTok over ontharingscrème en zwangerschap dat dit een oplossing zou zijn omdat scheren niet echt meer gaat. De crème werkt top ik ben zo glad als baby billetjes, maar de douch put is inmiddels verstopt 😂 3. De vragen van mensen om mij heen met ‘en en en is er al nieuws’ komt m’n neus ondertussen uit. Wat een opluchting 😂

één jaar geleden

Ik ben helemaal kláár met zwanger zijn. En al helemaal met de reacties: je mag blij zijn dat je zwanger bent en het is beter voor de baby als hij nog been blijft zitten. Ja dat snap ik ook wel en ja ik ben dankbaar dat ik relatief makkelijk zwanger ben geworden. Dat neemt alleen niet weg dat ik het zwanger zijn zelf zo leuk vindt. Zowel de eerste keer niet als deze tweede keer.

één jaar geleden

Reactie op Julia321

Ik ben helemaal kláár met zwanger zijn. En al helemaal met de reacties: je ...
Hier hetzelfde, mijn partner die dan zegt; “nog even volhouden, je bent er bijna” helpt níét 🥲

één jaar geleden

Niet meer weten wat ik aan moet trekken en dus uren op m’n bed naar mijn kledingkast zit te staren…😒

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op MyMiracle

Niet meer weten wat ik aan moet trekken en dus uren op m’n bed naar mijn kl ...
Dit! En vooral in combinatie met het weer en m’n hormonen. Heb ik iets gevonden wat past, is het te warm of te koud 😩😅

één jaar geleden

Reactie op MyMiracle

Niet meer weten wat ik aan moet trekken en dus uren op m’n bed naar mijn kl ...
En dan zie ik zoveel zwangere vrouwen online voorbij komen in de meest mooie outfits! En dan denk ik nee dit past niet, dit is niet leuk, nu lijk ik net een vloerkleed.. d r a m a

één jaar geleden

Ik ben moe 😑 en ik moet voor mn gevoel nog zoveel doen maar het schiet niet op

één jaar geleden

Reactie op Beaudine1

Dit! En vooral in combinatie met het weer en m’n hormonen. Heb ik iets gevo ...
Haha zo herkenbaar, kon gisteren wel bijna wenen. Toen ik vroeg aan mijn man, zit dit niet te strak? Zei die, nee hoor, je bent toch zwanger 🤪🙈

één jaar geleden

Mijn vriend noemt mijn billen “een gebouw”. Ik weet dat als grapje bedoeld is en flink wat meer billen heb. Ik was voor de zwangerschap namelijk vrij slank. Heb hem zojuist op een wat onaardige toon gezegd dat hij bij iemand anders mag bivakkeren als hij dit nog één keer zegt. En nu voel ik me schuldig dat ik uit mijn slof ben geschoten…

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Julia321

Mijn vriend noemt mijn billen “een gebouw”. Ik weet dat als grapje bedoeld ...
Blame it on the hormones 🤪

één jaar geleden

Gisteren bij de schoonfamilie ergerde ik mij echt aan mn schoonzus. Ik ben nu 37+3 en de laatste week is mn buik merkbaar gegroeid, wat alles nog eens zoveel lastiger maakt. Het ging over mn zwangerschap en ik zei dat ik het echt lastig vind, de buik die in de weg zit, de vermoeidheid,... En dat de baby gewoon mag komen. Haar reacties: 'De baby zal wel komen wanneer hij er klaar voor is hoor, dat heb je niet te kiezen!' no shit, dat wist ik nog niet 🙄 'Ik vind dat je buik nog meevalt, zo groot is ie toch nog niet?' Nee hoor, ik kan mn teennagels niet meer knippen en krijg mn schoenen niet meer zelf aan maar het valt mee hoor!! 😩😩😒 En als ik klaagde over de druk op mn schaambot leek ze dat niet te herkennen, 'Ik heb echt een heel goeie zwangerschap gehad' - 10 jaar geleden dus volgens mij is ze dat ofwel vergeten, ofwel wil ze het mooier voorstellen dan het is. Gewoon wat erkenning was fijn geweest 😩😩

één jaar geleden

Reactie op MyMiracle

Niet meer weten wat ik aan moet trekken en dus uren op m’n bed naar mijn kl ...
Jaa dit is herkenbaar, m’n zwangerschapsbroeken zitten ook niet meer lekker en krijg mijn veters niet meer gestrikt. ik heb mezelf nu voorgenomen alleen nog jurkjes te dragen met slippers of espadrilles. Ik ga mezelf niet meer kwellen met spijkerbroeken en dichte schoenen. Dan maar een beetje kou lijden 😂

één jaar geleden

Huilen omdat ik naar de supermarkt moet om boodschappen en geen puf heb. Zijn dit ook hormonen?😂

één jaar geleden

Reactie op Felimba

Hier hetzelfde, mijn partner die dan zegt; “nog even volhouden, je bent er ...
Hahahaa ja dat nog even volhouden, iedereen die dat zegt kan je wel schieten op het moment 😂😂😂

één jaar geleden

Reactie op Julia321

Ik ben helemaal kláár met zwanger zijn. En al helemaal met de reacties: je ...
🙏 geen woord aan toe te voegen!