2030 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Juul888

Nog meer die het zo zwaar hebben met dit weer? Voel me sinds gisteren licha ...
Jep… ben de hele dag al kotsmisselijk. Lig alleen maar op bed. M’n vriend zorgt gelukkig voor ons zoontje van 4.

één jaar geleden

Reactie op Moesje3

🙈 nummer 1 kwam hier met 41.5, nummer 2 41.2.. ik ben nu 38.5.. het idee d ...
🫣 op de een of andere manier heb ik hier het idee dat het ook nog wel lang gaat duren! Ben nu 38.3, dus iedereen zit al “spannend, het kan nu elk moment”… in mijn hoofd lig ik nog wel 3 weken te zuchten op de bank voordat hij besluit dat hij eruit wil 😂

één jaar geleden

Reactie op SingleMom1

Maar...heb je weeën nu?😅 dan zou de theorie helemaal kloppen💪
Lichte weeën, maar die heb ik steeds. Ik heb me namelijk ingehouden 🤣 De kraamweek met dit weer lijkt me erger dan zwanger zijn met dit weer. Als ik door was gesprongen had ik er nu waarschijnlijk anders bij gezeten 😎

één jaar geleden

Aaaghh ik voel vanalles maar niks zet door🙈 morgen uitgerekend en ze mag komen!!

één jaar geleden

Diarree door antibiotica 😶 (heb een blaasontsteking na een katheter). Lekker met deze hitte 🤣

één jaar geleden

Broer vond dat ik hem morgen wel kon ophalen van het vliegveld. Ben er tussen het uur en 1,5 uur mee bezig. En dat kan makkelijk want de baby is er tenslotte nog niet. Ben dan wel 38.6 zwanger en autorijden gaat echt niet meer comfortabel. Daarnaast heb ik zo nu en dan pijnlijke harde buiken wat concentratie moeilijk maakt en kan ik na zo lang zitten niet meer lopen. Maar hé daar is nul begrip voor want de baby is er nog niet dus ik kan rijden en meneer moet worden opgehaald. Fijn zoveel begrip van een familielid. Oja ik heb gezegd dat hij maar ander vervoer regelt. 🙃

één jaar geleden

Zit te wachten totdat de krampen eindelijk doorzetten en dat de twins kunnen komen uit zichzelf, anders donderdag inleiding 😬 Maar het lijkt erop dat ze zich nog te goed vermaken in m’n buik (37+5) 😭😂

één jaar geleden

Reactie op Jansjuni23

Aaaghh ik voel vanalles maar niks zet door🙈 morgen uitgerekend en ze mag k ...
Hier precies hetzelfde! Ook morgen uitgerekend! Hopelijk nog eeeven afwachten☺️

één jaar geleden

Reactie op Julia321

Broer vond dat ik hem morgen wel kon ophalen van het vliegveld. Ben er tuss ...
Ik gok dat hij zelf nog geen kinderen heeft? Mensen die zelf nog geen kinderen hebben, hebben vaak echt geen idee hoe zwaar een zwangerschap en bevalling is 🙈

één jaar geleden

Teennagels knippen is hel met een buik die mega in de weg zit en bekken zo die pijnlijk zijn als ik wat flexibeler wil gaan zitten. En dan die hitte er nog bij. Ik heb paar minuten moeten uithijgen.. 😅😂

één jaar geleden

Reactie op Waterrat

Ik gok dat hij zelf nog geen kinderen heeft? Mensen die zelf nog geen kinde ...
Klopt helemaal! Zie het ook niet zo snel gebeuren, maar heb wel al medelijden met z’n zwangere vrouw🙊.

één jaar geleden

De dochter van mijn vriend reageert altijd zo raar als het over de baby gaat. Ze is 17 en vindt het raar dat haar vader nog een kleintje krijgt. Kan het op zich begrijpen. Maar vind het zeer pijnlijk, elke keer die gekke, ongemakkelijk reacties van haar. Voel me er echt verdrietig over als het weer zo’n moment is.

één jaar geleden

Reactie op Annie11

Ik vind het eng om samen met mijn vriend tegen zijn moeder te zeggen dat ik ...
Ik zou me focussen op je zwangerschap en er niks van aantrekken dit is uiteindelijk je eigen keuzen .. zolang ze het niet tegen jou persoonlijk heeft gezegd doe je alsof je neus bloed

één jaar geleden

Overal baby’s in deze straat. Met een dreumes die in bed ligt icm 39 weken zwanger wordt ik helemaal gestresst van het gehuil. Lekker hypocriet ook want mijn dreumes huilt dagelijks en straks heb ik er nog eentje. Maar alsnog kan ik er écht niet tegen.

één jaar geleden

Ik ben moe… al 3 dagen af en aan weeën… maar het zet niet door. Het is warm. Ik heb slecht geslapen en doe steeds zwetende slaapjes overdag. Heb nergens zin in of puf voor… 😴 En dan moet het echte werk nog van start. Nog meer chagrijnige, vermoeide, oververhitte dames hier?

één jaar geleden

Reactie op Lindsy Bruin

Ik ben moe… al 3 dagen af en aan weeën… maar het zet niet door. Het is warm ...
Je hebt er nu weinig aan, maar tijdens het echte werk komt het helemaal goed! Toen de bevalling van mijn eerste begon was ik al moe en lang wakker, die bevalling heeft 24 uur geduurd, maar ik heb me tijdens de bevalling geen moment moe gevoeld. Ik moest 48 uur ter observatie in het ziekenhuis blijven en heb tussen de meeste voedingen door wel als een Roosje geslapen. De verpleging kwam ons steeds wakker maken🤣.

één jaar geleden

Reactie op Julia321

Je hebt er nu weinig aan, maar tijdens het echte werk komt het helemaal goe ...
O super fijn om te horen! M’n eerste twee bevallingen waren zo snel… nou dus dan bij een derde zet je je schrap en krijg je dit 🤦‍♀️ Ik zie echt uit naar bevalling inmiddels en kreeg het een beetje benauwd of ik nog wel voldoende energie zou hebben, dus met jouw bericht ben ik echt super blij!

één jaar geleden

Weeeeer wakker geworden zonder wee of iets dat kan betekenen dat de bevalling eindelijk begint pffff vandaag 40.4 en ik ben het zat!

één jaar geleden

Reactie op Lindsy Bruin

O super fijn om te horen! M’n eerste twee bevallingen waren zo snel… nou du ...
Als je je er wel zorgen om maakt/het niet meer gaat kan je ook nog overleggen met je verloskundige. Soms laten ze je dan even een nachtje in het ziekenhuis slapen met slaapmedicatie zodat je wat uitgeruster aan de bevalling, en daarna kraamweek, begint gaf de mijne aan 😊 sterkte in ieder geval! 😘

één jaar geleden

Reactie op Myfirstborn

Als je je er wel zorgen om maakt/het niet meer gaat kan je ook nog overlegg ...
O ja? Dat is nieuw! Wat goed dat ze dat aanbieden. Gelukkig heb ik vannacht heel goed geslapen en vandaag ook weer twee keer overdag een tukkie gedaan… ik voel me een stuk beter. Nog steeds af en toe een flinke wee… maar nog steeds, het zet niet door 🤦‍♀️