2030 Reacties

één jaar geleden

Oh top jongens, waar ben ik aan begonnen dan😅 hier bijna 2 en baby still in the belly🥲

één jaar geleden

Reactie op Ashder

Oh top jongens, waar ben ik aan begonnen dan😅 hier bijna 2 en baby still i ...
Hahaha het kan ook goed gaan hoor. Volgende maand wordt .ijn oudste 2 en vandaag de jongste 2 weken. Opzich goed te doen. De oudste is erg behulpzaam en nieuwsgierig en af en toe ook ondeugend, maar dat hoort erbij. De jongste is ook heel tevreden. Dus het kan ook heel leuk zijn (tot nu toe dan he haha)

één jaar geleden

Reactie op Ashder

Nou het is de klaagmuur, dus hier zie je de momentjes/momenten dat het even niet zo aangenaam is. Er zijn ook zeker wel fijne en mooie momenten. Maar die gaan gevoelsmatig veel te snel voorbij

één jaar geleden

Reactie op RickyV

Hahaha het kan ook goed gaan hoor. Volgende maand wordt .ijn oudste 2 en va ...
Hahaha laten we het hopen, het is echt een boef namelijk 🫣

één jaar geleden

Reactie op Changel

Vind het heerlijk om moeder te zijn, maar de momenten dat de kleine ontroos ...
Dikke knuffel!! Je bent niet alleen. Wat een moedeloos gevoel is het hè?

één jaar geleden

ben er zo klaar mee… al weken krampen en kan ook al een paar dagen niet meer goed uitplassen 2x gestript deze week, te weinig effect . Verloskundige kon mijn vliezen nog niet breken. Kan pas maandag terecht voor een ballonnetje omdat er geen gyn aanwezig is vandaag en in het weekend geen poli 😵‍💫

één jaar geleden

Weegschaal besteld zodat ik het gewicht van ons zoontje in de gaten kan houden, maar moest mezelf dan natuurlijk eerst wegen. Ben ik maar 2kg lichter dan toen ik 38 weken zwanger was 🫠🫠 Keizersnede is ondertussen 4 weken geleden en ik moest toch echt even een potje janken net… Had gehoopt toch op zn minst een beetje in de buurt van mijn eigen gewicht te zitten🤦🏻‍♀️

één jaar geleden

Aarrgghhhhh ik word GEK van mijn moeder en schoonmoeder. Continue ongevraagde adviezen. Vooral over dat we haar niet teveel moeten verwennen en we haar best in de box mogen laten huilen. Daar word ze alleen maar sterk van… Ze mag niet de hele dag en nacht op onze borst slapen van hun. Terwijl wij er maximaal van genieten met z’n 3e. En ze toenadering nodig heeft. Echt HONDSDOL kan ik ervan worden. Na uitleg dat je een baby van 3 weken niet teveel liefde kan geven en we haar niet in de box laten huilen stoppen ze niet met hun mening en advies. Nog even en ik ga schreeuwen 😮‍💨😂

één jaar geleden

Reactie op joos2022

Aarrgghhhhh ik word GEK van mijn moeder en schoonmoeder. Continue ongevraag ...
Bedanken voor hun advies/mening maar dat jullie het op je eigen manier gaan doen. Jullie zijn tenslotte de ouders en kennen en voelen je kind goed aan. En anders als reactie, ja nu weten we het wel wat je er van vind. Misschien wat bot maar is het wel duidelijk 😅

één jaar geleden

Reactie op joos2022

Ohhh wat erg.. zo irritant 😵‍💫

één jaar geleden

Reactie op joos2022

Misschien gewoon doen 😉 blijkbaar horen ze het niet! Super irritant… heel lief bedoelt vaak, maar we zijn inmiddels in 2023 en weten een stuk meer door nieuwe onderzoeken. Daarnaast hebben zij het destijds natuurlijk geweldig gedaan. En hoe perfect ze jullie ook vinden, jullie zijn het beiden vast niet 😉 Zo grapte ik een keer… dus een iets andere aanpak is misschien zo gek nog niet 🤣 Je moet em even kunnen overbrengen zonder op de tenen te stampen, een licht trapje komen de wel overheen is mijn ervaring 😆

één jaar geleden

Reactie op Celiie

Jup hier ook een 2.5 jarige en een baby
🤣🤣🤣 Geweldig! Mijn eerste twee schelen ook twee jaar en ik heb me lange tijd zo gevoeld. Het wordt beter… duurt alleen even 🤣🤣🤣

één jaar geleden

Mega balen, het is kei druk in het ziekenhuis dus heb me nog niet mogen melden voor inleiding.. ondertussen zit ik van de zenuwen/spanning steeds op het toilet 💩 en neemt de spanning alleen maar meer toe naarmate het lager word.. hopelijk mag ik zo terecht als ik bel.. tis nu echt wel klaar met 41+6 😭

één jaar geleden

Reactie op Zapataca

Dit weekend onze geboortekaartjes al besteld bij Kaartje2go maar door lever ...
Hadden wij ook. Geklaagd bij kaartje2go en toen kwamen ze met een spoedkoerier.

één jaar geleden

Reactie op Ashder

Hier gaat het prima hoor. Dochter is 2,5 en zoontje is 4 weken. Tuurlijk heb je soms spitsmomenten. Ben je net aan het voeden valt de dreumes en is het janken. Of de kleine hangt aan de borst en de dreumes moet poepen op t potje 😅 Noem t maar uitdagend 😂. Lat gewoon niet te hoog leggen

één jaar geleden

Ik klaag even omdat ik ineens na 2 weken weer begonnen ben met vloeien 🤔☹️. Was er na 1,5 week na de bevalling al vanaf. Helemaal top. En nu ineens weer begonnen. Had juist zon zin in een warm bad binnenkort 🙄

één jaar geleden

Reactie op Ashder

Mega balen, het is kei druk in het ziekenhuis dus heb me nog niet mogen mel ...
Ahh meis, snap dat je er helemaal klaar mee bent!! Ik ga heel hard voor je duimen dat er plek is voor je 🤞🤞🤞🤞

één jaar geleden

Ahh meis, snap dat je er helemaal klaar mee bent!! Ik ga heel hard voor je ...
Ik lig gelukkig al sinds 9 uur opgenomen maar het wil nog niet doorzetten.. ga zo aan de tweede ronde tabletten 🥲 had gehoopt dat de eerste genoeg uit zou halen. Vandaag nog geen baby denk ik 😭 maar slaapplek voor mn eerste geregeld voor vannacht dus kunnen hier blijven

één jaar geleden

Reactie op Ashder

Ik lig gelukkig al sinds 9 uur opgenomen maar het wil nog niet doorzetten.. ...
Ik duim voor je dat je nu elk moment mag bevallen. Succes!

één jaar geleden

Reactie op Ashder

Ik lig gelukkig al sinds 9 uur opgenomen maar het wil nog niet doorzetten.. ...
Jee, wat een domper. Hopelijk nu toch snel je kleintje in de armen. Zet 'm op.