2030 Reacties
één jaar geleden
Last van onzekerheid, doe ik het wel goed? Komt ze niks te kort? Heeft ze honger of zijn het krampjes? Pittig en het breekt me na 2 weken een beetje op. Dolblij met haar maar die onzekerheid ☹️
één jaar geleden
Reactie op ZoZ0nd4g
Idem hier en kindje ook (bijna) 4 weken. Paar dagen niet gebloed, begon voo ...
Irritant he
één jaar geleden
Reactie op Celiie
Hmmm weet je zeker dat het niet gewoon weer je menstruatie is? Dat zou best ...
Nee daar was het echt te weinig voor. Ik bloedde na mn 1e kindje echt helemaal leeg tijdens de eerste 3 a 4 menstruaties. Kon geen maandverband of tampons tegenop
één jaar geleden
Spontaan hebben mn borsten besloten om weinig tot geen borstvoeding meer te produceren. Gister hele dag geprobeerd ook maar een voeding eruit te krijgen.. maar het werkt zo demotiverend als het nihil is.. Nu toch besloten om de voorraad Bk op te maken en over te gaan op KV.. wil mezelf niet aandoen om strikt te gaan kolven.. Baal er zo enorm van, maar misschien ook wel even beter zo 😬
één jaar geleden
Reactie op Brownie
De slechte nachten slapen word ik niet gezelliger van🤐🤐🤐
Ik ook niet… kan wel janken
één jaar geleden
Reactie op Changel
Spontaan hebben mn borsten besloten om weinig tot geen borstvoeding meer te ...
Weet precies wat je voelt! Bij de eerste stopten mijn borsten er ook ineens mee! Was zo verdrietig want alles wat ik wou dat ging niet…. Wou graag thuis bevallen wat niet lukte wou graag lang borstvoeding geven wat dus ook niet lukte. Weet nog dat we die dag Sinterklaas vierden en ik echt zo verdrietig was dat ik naar huis ben gegaan! Hij is er groot om geworden maar is gewoon even echt k*t!
één jaar geleden
Reactie op Brownie
Erg herkenbaar 🙈
Niet fijn voor jou, maar blij te lezen dat er herkenning is 🙈
één jaar geleden
Reactie op Esje22
Herkenbaar! Helaas na 4 weken nog steeds dat gevoel
Ik hoop ook voor jou dat het gevoel snel weg is en ook meer kunt gaan genieten ☺️
één jaar geleden
Met een Newborn van 8 dagen en een dreumes van 19 maanden ben ik zelfs te moe voor dit forum. Ook al 1 keer kunnen douchen in 4 dagen tijd (ja ook ik vind dit vies). Newborn wil sinds 3 uur ook elk uur aan de borst. Vind het zonde om te stoppen omdat ik er zo veel energie in heb gestoken. Waaaaarom heeft mijn vriend geen tieten?
één jaar geleden
Reactie op Julia321
Met een Newborn van 8 dagen en een dreumes van 19 maanden ben ik zelfs te m ...
Ja, het is (soms) echt zwaar. Borstvoeding geven is meer dan een fulltime baan (8x per dag drinken en ben er een uur mee bezig hier). Ik heb ook avonden gehad dat ze elk uur wil drinken. Ik hoop dat je er ff doorheen komt, waarschijnlijk is het max een paar dagen zo en dan kom je weer in ritme. Probeer weer ff bij te tanken overdag (samen met baby slapen na voeding, man voor de peuter laten zorgen) dat doe ik ook elke middag. Sterkte!!
één jaar geleden
Ik hoop ook voor jou dat het gevoel snel weg is en ook meer kunt gaan genie ...
Ik vrees dat het nog wel even blijft, dan denk ik dat ik hem snap en dan is ie weer even ontroostbaar en lijkt alles weer anders. Maar ik geniet ook zeker wel van de knuffelmomentjes en als hij lekker bij me ligt te slapen.