2030 Reacties
één jaar geleden
Ons meisje van 2weken slaapt snachts niet😴 gister nacht van 00:00 tot 3:30 bezig met haar geweest met hazenslaapjes van 10-30 min.
Vanacht van 00:00-5.00 ook telkens met mini slaapjes van 10-30 min. Mijn man werd om 4:15 van haar wakker en heeft haar luier gedaan en is daarna gapend en klagend naar bed vertrokken. Ik lig nu alweeer met haar op mn borst te wachten tot ze in slaap valt 😴 mama is moe!
één jaar geleden
Onze zoon is over 2 en halve maand 2. Elke avond tussen half 10 en 11 is die helemaal krijsend wakker. Wil niet meer in zijn bed. Dus met manlief afgesproken dat die niet meer in ons bed gaat maar gewoon moet leren en dat we hem troosten op zijn kamer in zijn bed. Wat doet hij ? Legt ie hem weer in ons bed 🥲 ligt de kleine van 6 weken eindelijk in zijn eigen bed komt die andere weer 😞
één jaar geleden
Gister dikke paniek in huis.. kleine meid 'stikte' in slijm die vast zat. Liep helemaal rood aan en lag er bijna levenloos erbij. Gelukkig door het snelle ingrijpen van mn partner snel kunnen verlossen.. Herstelde goed en leek haar zelf weer.
S'avonds sloeg het weer compleet om.. continu spugen, verstikken etc.. wisten gewoon even niet waar we het zoeken moesten.. voel me dan zo moedeloos, omdat je alles probeert.. maar niks lijkt te helpen 😔.
Hoop dat dit echt eenmalig was.. want nog zon hartverzakking erbij kan ik er niet bij hebben 😪
Straks CB bellen om iig over haar reflux te hebben die ze steeds laat zien..
één jaar geleden
Pfff een bevalling is zo een aanslag op je lichaam.. na mijn eerste bevalling een verzakking gekregen. Die is nu na de tweede een stuk erger geworden wat ik natuurlijk al wel had verwacht.
Gisteravond ook ontdekt dat ik een soort “flapje” heb gekregen wat uit m’n vagina steekt, het is niet de verzakking maar gewoon een los stukje huid/maagdenvlies? Geen idee maar het ziet er echt niet uit. Heb een afspraak gemaakt bij de huisarts om het te laten zien, hoop dat ik het kan laten weghalen.
Voelde me al onzeker na mijn verzakking maar nu nog erger en wil er niet aan denken om weer intiem te zijn met m’n partner die staat te popelen tot de 6 weken voorbij zijn. 😥
één jaar geleden
Reactie op Changel
Gister dikke paniek in huis.. kleine meid 'stikte' in slijm die vast zat. L ...
Voor babys en kleine kindjes mag je altijd een huisartsenpost of 112 bellen he als er echt paniek is. Zeker voor kleintjes daarin nooit twijfelen, weet niet of ze wat hadden kunnen betekenen, maar als er echt paniek is even bellen!
één jaar geleden
Reactie op Mom Of Stars
Ons meisje van 2weken slaapt snachts niet😴 gister nacht van 00:00 tot 3:30 ...
Misschien een troost: baby’s hebben geen dag en nacht ritme in het begin. Dit kan enkele weken duren dan gaat het over. Dit is dus heel normaal 😊.
Google even een paar trucjes om het beetje bij beetje die kant op te sturen en een dag/nacht ritme te creëren.
Onze eerste kindje had het ook niet.
En toevallig nu wel dus het verschilt gewoon heel erg per kindje.
Succes!
één jaar geleden
Reactie op Changel
Gister dikke paniek in huis.. kleine meid 'stikte' in slijm die vast zat. L ...
Jeetje schrikken zeg! Ik zou alsnog HAP bellen om even te overleggen of ze dr willen onderzoeken. Beter een keer teveel dan te weinig, zeker als ze onder de 3 maanden zijn.
Sterkte!
één jaar geleden
Kleine meid heeft enorme reflux sinds 1,5w.. kan zij niks aan doen.. kost wat meer tijd qua voedingen.. en dan is de vraag nog hoeveel er blijft zitten. Nu merk ik gewoon enorm aan mezelf dat ik echt gefrustreerd ben en niks kan hebben momenteel. Huilen, schreeuwen, vloeken.. alles komt aanbod. This gewoon zo enorm lastig, omdat ik er alleen voor sta vanaf de nacht tot 4u in de middag en dat 5 dagen in de week. Ben gewoon op, omdat ik het gewoon niet meer weet waar ik het zoeken moet 🫥
één jaar geleden
Reactie op bkes
Vinden jullie het ook zo vreselijk als mensen je kind aanraken? 😬
Ja! Alleen ik en mijn partner hebben hem vastgehouden tot nu toe (en kraamzorg/ziekenhuispersoneel dan), verder helemaal niemand en hij is 5,5 week ondertussen🙈 Aanraken sta ik toe, maar zelfs dat voelt écht niet goed 🤣 Geen idee of dat nog weg gaat trekken komende weken, ik hoop het wel
één jaar geleden
Reactie op bkes
Vinden jullie het ook zo vreselijk als mensen je kind aanraken? 😬
Vorige week op bezoek bij mijn schoonouders. De kleine had krampjes en wilde alleen mijn pink. Daarna was ze gekalmeerd en mijn schoonmoeder wilde haar even vasthouden, prima. Tot dat ze haar eigen pink in haar mondje deed!! Sindsdien echt huiverig voor andere mensen bij haar 😳 Ik herken het dus zeker 🙈