2030 Reacties

één jaar geleden

Ben het echt zat om iedere nacht uren wakker te liggen. Lig niet lekker, draaien gaat moeizaam. Schoenen aantrekken etc lukt ook voor geen meter. Maar aan de andere kant vind ik het ook jammer als het straks voorbij is en iedereen wat van haar wil.. 😂 hormonen denk ik 😂

één jaar geleden

35+3 en (net als iedereen hier) zoooo moe. 2e is echt anders, bekkenpijn s nachts en als ik daar niet wakker van lig dan wel van zorgen om 1e zoontje. Vorige week gevallen en tand afgebroken, nu weer oorontsteking. Snel emotioneel en als ik dan eenmaal in zo'n bui zit kan het de hele dag duren. Hopelijk komt deze eerder dan zijn grote broer (41+5)

één jaar geleden

Mijn lichaam begint echt op te raken en ik heb een onwijs slechte dag 🫠 Ik ben helemaal kapot, vannacht 3x wakker gelegen, buik is kneiterhard en doet pijn en ik ben misselijk 😶 Gelukkig mag ik zo naar de verloskundige, even lekker klagen🥲

één jaar geleden

Reactie op Julia321

Mijn vriend noemt mijn billen “een gebouw”. Ik weet dat als grapje bedoeld ...
Haha ik snap je. Mijn man zei gisteren ineens: hmm ik gok dat je ongeveer 120 kilo weegt nu. Heb hem toen op niet al te beste manier gezegd dat gewicht schatten niet handig is, helemaal nu niet en dat hij er toch echt flink naast zit

één jaar geleden

Reactie op Julia321

Ik ben helemaal kláár met zwanger zijn. En al helemaal met de reacties: je ...
Pfoe zoooo herkenbaar. Ik vind zwanger zijn ook echt niet leuk. Van het begin tot het eind niet. Die roze wolk waar mensen het over hebben, geen idee waar die is hoor. En tuurlijk ben ik ook dankbaar dat het zwanger worden heel makkelijk ging. Ook zo klaar met mensen die een opmerking moeten maken over mijn buik. 'Maar je hebt toch maar een heel klein buikje? Dan zal je wel weinig kwaaltjes hebben nu'. Het kind wat in mijn buik heeft de gemiddelde grootte op deze termijn. Dus mijn organen worden ook gewoon lekker alle kanten opgedrukt. Pijn aan bekken, pijn aan middenrif, pijn aan ribben, misselijkheid is ook ruk. Laten we het niet hebben over de onderkant. Dus een houding vinden (staand, zittend of liggend) lukt ook niet meer. Daarnaast ook bloedarmoede die maar niet onder controle te krijgen is. Wordt echt kotsmisselijk van die medicijnen. Zooo dat moest er ook even uit.

één jaar geleden

Dacht je van die vreselijke maagzuur eindelijk af te zijn.. beginnen we weer voor af aan. Elke keer net niet het punt dat ik moet overgeven van de aanval 🤢. Daarnaast pijnlijke rugweeën die komen en gaan. Ben der echt een beetje klaar mee 😴

één jaar geleden

Mijn ribben 😱

één jaar geleden

Wat een heerlijk topic dit. Een en al herkenning😅 36+3 en echt zat van het zwanger zijn. Hopelijk echt de allerlaatste loodjes. Succes allemaal!

één jaar geleden

Nog altijd (vanaf week 20) iedere dag ongeveer 3-4 uur na het eten misselijk en paar keer per week overgeven😩 echt klaar mee! Niks helpt helaas.. verder is de bloeddruk etc wel in orde dus gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging..

één jaar geleden

Reactie op Jansjuni23

Nog altijd (vanaf week 20) iedere dag ongeveer 3-4 uur na het eten misselij ...
Ugh… ik heb hetzelfde! En door HG de eerste paar maanden, komt er nu ook bloed mee bij het overgeven. Ik schrok echt! Maar blijkbaar normaal (gevoelige/geprikkelde slokdarm door al het overgegeven). Elke keer als ik heb overgegeven ben ik ook zo moe en kan ik helemaal niks… ik neem me nu al drie dagen voor de babykleertjes te gaan wassen en het lukt me gewoon niet. Maar goed, sommige dagen hoef ik niet over te geven en dan is het wel heel fijn dat mijn verlof begonnen is en het zonnetje schijnt! (Plus dat het de eerste is, dus vergeleken met de dames met kleintjes thuis, mag ik eigenlijk niet klagen🫣) Iedereen succes nog met de laatste loodjes (okay, laatste klaagzang… wat lijkt het laaaaaang te duren tot de 37 weken, nog een week en een dag te gaan)!

één jaar geleden

Buren laten de badkamer verbouwen, zijn nu al een week bezig met slopen en iedere keer komen de klussers maar een half dagje van 12 tot 4 uur. Mijn zoontje heeft rond 1 uur zijn dutje en slaapt nu dus al een week super slecht door die herrie. Daardoor is hij steeds de hele middag moe en gaat hij jengelen en klieren. En ik raak super overprikkeld door door de herrie en mijn zoontje die zo jengelt... Ben echt chagrijnig hier door, hoop maar dat ze snel klaar zijn met afbreken en dat de rest niet zoveel geluid veroorzaakt

één jaar geleden

Reactie op Blabla19

Buren laten de badkamer verbouwen, zijn nu al een week bezig met slopen en ...
Dat kan echt niet. Ik zou zeggen dat je daar toch rekening mee houdt als je weet dat jullie een klein kindje hebben en jij hoogzwanger bent. Dat zijn dan eigenlijk de belangrijkste 'rustuurtjes' op een dag.

één jaar geleden

Reactie op Blabla19

Heb je goed contact met de buren? Wij hebben ook afgelopen 4 weken verbouwing gehad van badkamer/wc. Bij de naaste buren aangeven dat als ze overlast ervaren ze dit moeten aangeven, want dan zouden we er rekening mee houden.

één jaar geleden

Reactie op Blabla19

Kun je de kleine niet bij opa en oma bijv zn dutje laten doen?

één jaar geleden

Reactie op Jansjuni23

Nog altijd (vanaf week 20) iedere dag ongeveer 3-4 uur na het eten misselij ...
Hier ook hoor. Kan maar een kwart bordje avondeten op anders komt het eruit. De poepluiers van mn dochter verschonen resulteren ook de helft van de tijd in een bezoekje aan de pot 🤢

één jaar geleden

Ik ben er klaar mee dat bijna iedereen zegt:"je buik lijkt wel elke keer dat ik je zie groter".. Ook collega's die ik meerdere keren per week zie. Daarnaast baal ik ontzettend van mijn handen, die wèl slapen en er daardoor voor zorgen dat ik nauwelijks slaap. En ik heb echt geen zin om naar Zwangerfit te gaan vanavond, maar dat had ik dan 24 uur van tevoren moeten afzeggen.

één jaar geleden

Ik ben er klaar mee dat bijna iedereen zegt:"je buik lijkt wel elke keer da ...
Het geen zin hebben in zwangerfit komt mij bekend voor.. andere kant brengt het mij wel dat ik actiever ben. Alleen als ik die kant op moet bah...

één jaar geleden

Ik ben er klaar mee dat bijna iedereen zegt:"je buik lijkt wel elke keer da ...
Ohhh herkenbaar. Of mensen die dan zeggen ; is het er echt 1? Ja!!! Bedankt voor je compliment.. m’n vingers slapen ook idd en doet echt pijn bij wakker worden. Als ik al een beetje heb geslapen. Want dat is ook drama idd.,

één jaar geleden

Reactie op LizzyMcguire

Ohhh herkenbaar. Of mensen die dan zeggen ; is het er echt 1? Ja!!! Bedankt ...
Jaaa die krijg ik ook vaak te horen🙄. Nee misschien zijn het er 5, nou goed?!

één jaar geleden

Reactie op Lb1991

Dat kan echt niet. Ik zou zeggen dat je daar toch rekening mee houdt als je ...
Ja pfff inderdaad hard nodig die rustmomenten.. Maar kennelijk kunnen die klussers niet op andere tijdstippen dus gaat er niks veranderen. Vandaag waren ze er van half 1 tot half 4, echt rare tijden vind ik. @bloemetjesgordijn: De kleine ergens anders een dutje laten doen kan helaas niet, we hebben niet echt familie/vrienden in de buurt wonen, allemaal op minimaal 1 uur afstand. De enige waar het zou kunnen zijn onze andere buren, maar daar schiet ik nog niks mee op qua herrie hahah