2030 Reacties
één jaar geleden
Vorige week op bezoek bij mijn schoonouders. De kleine had krampjes en wild ...
Oppakken en krampjes wiegen vind ik niet erg. Sterker nog, m'n ouders kijken mij dan vragend aan van "mag ik ze pakken". Maar vinger zomaar in dr mond zou ik toch wel even, nee, dat doe je toch niet! Wij hebben gelukkig al vrij snel tut in gebruik genomen die dan wordt gepakt.
één jaar geleden
Regeldag hier denk ik, of sprong 1. Alleen maar huilen en hangen en drinken… Toppppp in combinatie met een peuter die ook aandacht wil.
één jaar geleden
Reactie op Silla88
Ik zou af en toe een moord doen voor een man die kan/wil koken... 😅
De be ...
Same here! Wij hebben in de kraamweek alleen maar makkelijk en dus ongezond gegeten, omdat meneer ten eerste boodschappen doen niet leuk vindt, en ten tweede koken ook vreselijk vindt.
Hallo kant en klare pannenkoeken, friet en pizza 🍕 😞
Moge duidelijk zijn dat ik nog heel wat kilo’s kwijt moet haha.
één jaar geleden
Mn dochtertje is met precies 2 weken oud, opgenomen in t ziekenhuis. Liggen hier nu al 5 nachten en hebben nog minimaal 3 nachten te gaan. T is nog steeds niet duidelijk wat ze heeft, knapt gelukkig wel wat op. Ondertussen mis ik mijn andere dochter, man en huis zo erg! En ik had m'n kraamtijd zo anders voorgesteld 😞 Oudste dochter is in coronatijd geboren waarin niets kon en mocht. Had me zo verheugd op een feestelijke kraamtijd deze keer maar dat is er helaas deze (laatste) keer ook vanaf... 😢
één jaar geleden
Ik irriteer me aan mijn moeder. Elke keer als ik foto's naar haar stuur zegt ze iets als: oma's ventje, mijn kleinzoon, prachtig ventje van oma. Ik ben nog aan het onderzoeken waarom ik mij hieraan irriteer.
één jaar geleden
Reactie op HetSteenbokje
Ik irriteer me aan mijn moeder. Elke keer als ik foto's naar haar stuur zeg ...
Oh zo herkenbaar. Ik heb het alleen bij mij schoonmoeder. Die zegt ook ‘schatje van mij’.
Ik irriteer me er aan omdat het net overkomt dat het haar kind is. Het is te overdreven vind ik. Maar ik ben dan ook wat nuchterder dan dat zij is 🤣 probeer me er maar bij neer te leggen.
één jaar geleden
Reactie op HetSteenbokje
Ooh ja heel herkenbaar. Hier wordt veel gezegd: Kanjer(s). Maar overal idd zo'n overdreven reactie met veel hartjes emoties enz. We hebben een groepsapp met de opa's en oma's. Het is soms net alsof het een wedstrijd is. Wie als eerst een reactie geeft en laat weten dat zij opa en oma zijn ofzo
één jaar geleden
Reactie op HetSteenbokje
Hier nog 1! Schoonmoeder heeft bijna meer spullen in huis gehaald dan wij. Alsof het haar kind is. En dan nog die overdreven berichtjes. Weet dat het lief bedoeld is en ze heel trots is op haar 1ste klein kind maar mij soms even veeeel te veel.
één jaar geleden
Reactie op HetSteenbokje
Ik snap je wel, het is jouw kindje, niet die van je moeder. Heel normaal dat het je irriteert. Ze bedoelt het natuurlijk goed en ze is trots, maar jij hebt dit mooie kindje op de wereld gezet en ze is van jou.
één jaar geleden
Reactie op Felimba
Wat een lul, sorry dat ik het zeg 🙈 Waarom wilt hij niks doen?
Ja, ik vind hem tegenwoordig ook een lul!! Ik denk uit egoïsme, hij heeft geen zin om moeite te doen 🤷🏻♀️ loopt weg van zijn verantwoordelijkheid, denkt dat baby’s de hele nacht horen te slapen, wilt alleen de lusten en niet de lasten!