2030 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Felimba
Het voelt soms echt alsof mijn eigen baby mij niet leuk vindt… Bij mij is h ...
Hier net zo hoor. ze lachte laatst naar me. Maar dan ook echt naar je lachen. Ik helemaal blij en vertel het trots aan mn man. oow zegt hij. Dat doet ze al een week naar mij 😒 voelt een beetje dat je alleen goed bent voor eten en als bed. Ook ik hou super veel van der, maar soms ben ik ook wel eens super jaloers op mn man.
één jaar geleden
Een vent die afgelopen nacht heerlijk 9 uur heeft geslapen. Omdat ik er honderd keer ben uit geweest. Overdag was hij vrij en maar klagen dat die moe is. Gaat even heerlijk voor zichzelf een uurtje grasmaaien want dat is ontspannend. Gaat dan heerlijk nog even om 4 uur naar bed want ja hij is zoo moe en moet nog werken vannacht komt doodleuk naar beneden om te vragen of eten klaar is om 19.00 uur. Maar ik mag niet zo mopperen op hem want hij is ook moe. Hallo wie mag vannacht ook weer alles alleen doen. En raad eens wie het morgen ook alleen doet omdat die dan moe is van zijn nachtdienst dus overdag moet slapen 😡
één jaar geleden
Mijn telefoon was kapot en heb ik laten maken. Nu vandaag telefoon weer opgehaald en alle foto’s van juni zijn weg. Inclusief alle foto’s van de bevalling en eerste weekjes. Uiteraard heeft manlief wel foto’s maar niet zoveel als dat ik had 😩😢
één jaar geleden
Reactie op pascalem
Een vent die afgelopen nacht heerlijk 9 uur heeft geslapen. Omdat ik er hon ...
Oh zo herkenbaar dit.. Heeft vooral bij ons eerste kindje veel discussies veroorzaakt. Ik was dan driekwart nacht bezig met ons kind voeden + verschonen + weer in slaap krijgen. En hij was zo moe, terwijl hij gewoon lekker overal doorheen sliep. Maar ik mocht er dan niks van zeggen want hij had ook last van die onderbrekingen (werd misschien 1 keer per nacht wakker en sliep dan direct weer door).
één jaar geleden
Reactie op Felimba
Het voelt soms echt alsof mijn eigen baby mij niet leuk vindt… Bij mij is h ...
Geef je borstvoeding? Dan ruiken ze de melk bij je namelijk en kunnen ze als ze als wat onrustig in hun hoofd zijn daardoor getriggert worden. Ik kan de baby soms juist niet troosten . Maar ik snap het rotgevoel.. mijn oudste zoon is vanaf dag 1 een papa's kindje geweest. Inmiddels 2.5 jaar en nog steeds wil hij bijna niks van mij al begint hij sinds 2 a 3 maanden ineens soms een knuffel te vragen.
Ooit als ze puberen zullen we alleen goed zijn voor zakgeld en eten en onderdak. Maar ik blijf de hoop houden dat er een moment komt dat ze volwassen zijn, en zeggen: mam, je hebt het toch wel goed gedaan hoor. Voor nu zijn wij degene die alle zware beproevingen hebben doorstaan en som voelt het dan zuur als ze alleen papa willen.
één jaar geleden
Reactie op Celiie
Neeeee!! Is het niet terug te halen??
Ben bang van niet. Niks is opgeslagen in de cloud van die maand. Gister zooo hard gehuild 😩😭
één jaar geleden
Reactie op Waterrat
Ik wil douchen, maar zodra ik m’n zoontje weg leg, begint ie te huilen 😭
In wipstoel mee de badkamer in? Dan kan je zien waarom hij huilt
één jaar geleden
Reactie op Chantallll
Ben bang van niet. Niks is opgeslagen in de cloud van die maand. Gister zoo ...
Ja snap ik gedver... maar ook in een telefoon is vaak niet alles permanent weg.. zijn van die telefoon dokters die dat dan soms nog (deels) terug kunnen halen. Lijkt me in dit geval wel heel waardevol om het te proberen of verder naar te informeren.
één jaar geleden
Een baby die het ineens ontdekt heeft dat hij kan spelen met de flesspeen waardoor de vacuüm eraf gaat en tijdens het voeden steeds gaat glimlachen… Ziet er allemaal superschattig uit maar drink gewoon even normaal🤣 Alles wordt zeiknat zo want het loopt gewoon uit zn mondje ipv dat hij slikt🫠🫠
één jaar geleden
Een vent die snachts peuter niet hoort roepen, waardoor ik er zelf maar uit ben gegaan. Zorgt voor een flinke dip in mn energie niveau die toch afgelopen dagen al ver te zoeken is. En het wordt afgedaan met een stomme sorry, vent dat geeft me niet ineens een bak energie ofzo.
één jaar geleden
Gisteren bij de HAP geweest voor een borstontsteking waar ik sinds woensdag antibiotica voor heb gekregen. Alleen slaat dit niet aan. Vandaag moest ik terug komen voor een echo en vandaag te horen gekregen dat ik opgenomen moet worden. Gelukkig mag de kleine van 7 weken wel bij mij blijven en slapen. Maar het kan nog wel een paar dagen duren voordat ik naar huis mag.... alleen mijn man is thuis (is net wel even langs geweest om de kleine te brengen) en komt morgen na zijn werk weer... even flink balen hier...
Mis hem nu al
één jaar geleden
Reactie op Eagerhearts
Gisteren bij de HAP geweest voor een borstontsteking waar ik sinds woensdag ...
Pfoe.. veel beterschap! 🍀
één jaar geleden
Reactie op Eagerhearts
Gisteren bij de HAP geweest voor een borstontsteking waar ik sinds woensdag ...
Toen ik je foto zag was ik er al wel een beetje bang voor.
Sterkte!
één jaar geleden
Reactie op Louisje
Ik lees echt overal van mensen dat hun kindje van 6w ofzo doorslaapt. Mijn ...
Ons kindje sliep gisternacht 1 nacht door en kwam vannacht gewoon weer rond 3 na zijn 21.00 uur fles.. beide dagen exact hetzelfde ritme dus gewoon puur toeval dat het al lukte. Wat ik wel weet is overdag zoveel mogelijk voeding erin en wakker maken voor de voeding als je kindje slaapt, veel daglicht en naar buiten in de ochtend en slaapjes in een niet volledig donkere kamer en lekker veel actief overdag doen en vertellen. Verder echt super normaal dat ze nog niet doorslapen