Hier kan je alles kwijt dat je dwarszit. Irritante collega's, vervelende partner, zeurende schoonouders of gewoon schommelende hormonen? Be my guest! ✋
NB: klagen over andere topics of forumleden is niet de bedoeling💖
Pff wil je lief doen door de tafel af te ruimen en alles schoon te maken, zodat hij dit niet hoeft te doen na een lange werkdag. Gaat meneer in de weg lopen en word boos als ik er wat van zeg 🫠🫠 dan doe je het toch lekker zelf?! 🤦🏼♀️
Lief klein mannetje waarom ga je niet gewoon lekker slapen als je zo moe bent?
Wil niet in zijn eigen bed slapen huilt alleen maar tenzij hij in ons bed slaapt…. Maar ja zo krijgen wij
Ook weinig slaap
Mijn voorbeeldige slaper is nu voor de tweede nacht op rij geen voorbeeldig ...
Sprongetje? Ik merk ook aan onze zoon, gecorrigeerd ruim 4 weken dat slapen laster is, sneller wakker dan normaal en slaapt dan graag door in onze armen
Ja heel goed zelfs! Dan gaat het prima is echt alleen de avond/nacht. Heb al geprobeerd om hem minder lang te laten slapen maar dat werkt ook niet. Eerder naar bed later naar bed niks helpt 🥲 lees het veel meer hij is bijna 2 blijkt weer een sprong maar deze duurt echt al 3 maanden
Ja heel goed zelfs! Dan gaat het prima is echt alleen de avond/nacht. Heb a ...
Je hebt rond de twee jaar ook een slaapregressie.. nog eventjes doorheen en zal het echt weer beter moeten worden. Maakt ie toevallig ook sprongen met praten of een andere ontwikkeling?
Je hebt rond de twee jaar ook een slaapregressie.. nog eventjes doorheen en ...
Nou praten doet ie nog niet 😂 merk niet heel veel. Gaat vast ook wel weer beter maar dit duurt zo lang! Wat als die straks wel gaat praten 😂 beginnen we weer opnieuw 🥱
DHL zou gisteren avond een pakje bezorgen dus had neergezet dat ze niet aan hoefden te bellen en het voor de deur mochten zetten ivm kinderen naar bed doen enz. Komen ze niet dus komen ze net bellen ze toch aan en heb net de kleine in bed 😭 iets met begrijpend lezen ?
Tweede klaag van vandaag.. mensen die maar blijven herhalen dat ik aan de zware kant ben. Like.. thanks for the reminder.
Struggle nu al met mn zelfbeeld. Wrijf het er dan vooral nog extra erin, waardoor ik juist nog erger ga opletten wat ik wel en niet mag eten van mezelf 😮💨
Vreselijk weer
Net poepexplosie van de kleine man waarbij alles eronder zat inclusief hij en ik.. vervolgens is tie te moe om te slapen en is er hier iemand in de buurt continu herrie aan het maken buiten. Heb nog geen eens kunnen lunchen kom nergens aan toe vandaag.....🤐
Partner stelde voor dat ik even op bed ging liggen omdat ik me niet zo fit voel, doe ik bijna nooit maar dacht nu ja is wel een goed idee. Dus ik zei dat ik dan even naar boven ging zegt ie "oh neem je haar (de baby) niet mee?".
Ehh nee ik wil graag even uitrusten niet boven voor de baby zorgen ipv beneden 🙄
Hoor nu ook de hele tijd ons zoontje krijsen beneden dus lekker ontspannen dit😭😂