2030 Reacties
één jaar geleden
Reactie op LizzyMcguire
Ohhh herkenbaar. Of mensen die dan zeggen ; is het er echt 1? Ja!!! Bedankt ...
Ik reageer tegenwoordig gewoon zonder te lachen en heel nuchter: dat is nu écht de meest gemaakte grap tegen zwangere vrouwen, zo flauw. Dan voelen ze zich vaak stom dat ze zo'n niet- originele grap maken. Misschien dat ze bij de volgende een andere grap bedenken 😅
één jaar geleden
Reactie op SophieMae
Ik reageer tegenwoordig gewoon zonder te lachen en heel nuchter: dat is nu ...
Haha goede idd! Ik denk dat ze vooral de buik relatief groot vinden ofzo. Maar als het er meer zouden zijn, had ik dat zelf wel gezegd.. 😂 nog een weekje tot de uitgerekende datum. Ben heel benieuwd wanneer ze eruit wil
één jaar geleden
Reactie op LizzyMcguire
Haha goede idd! Ik denk dat ze vooral de buik relatief groot vinden ofzo. M ...
Oeh spannend!! In het ziekenhuis werd me gister verteld dat de gemiddelde baby bij 40+6 komt. Maar ik hoop voor jou dat ze eerder komt.
één jaar geleden
Oeh spannend!! In het ziekenhuis werd me gister verteld dat de gemiddelde b ...
Oh echt! Nou 40+6 houd ik nog wel vol! Voel me goed verder, alleen het slapen is drama. + de standaard dingen… schoenen aantrekken, van de bank afkomen, de auto in en uit etc. Maar hoort erbij. Moet jij nog lang?
één jaar geleden
Ik ben iedereen gewoon echt zat. Elke keer die opmerkingen over m'n buik (zo groot, weet je zeker dat er maar 1 in zit, wow je bent wel gegroeid zeg etc.) steeds vragen of de baby druk is. Elke dag meerdere appjes met vragen hoe het gaat en of ik er al klaar voor ben. Ik heb helemaal geen zin meer in verplicht om moeten gaan met anderen 🤣 (bijna) iedereen irriteert me inmiddels. Laat me met rust.
één jaar geleden
Mensen zeggen dat ze kunnen zien dat je aangekomen bent….. ik was altijd al vrij tenger/slank van mijzelf en ben inmiddels ruim 15 kilo aangekomen, in mijn armen, benen en gezicht en ik vind dit zelf best lastig. Als anderen dan ook nog ‘als grapje’ zeggen dat je echt wel aangekomen bent… pff.
één jaar geleden
Pfff, hele middag naar de haaien... en daar zit ik dan met m'n schuldgevoel. Donderdagmiddag heeft de oudste zwemles. Voorheen ging ik daar altijd alleen heen met onze 2 meiden. M'n partner heeft nu de donderdagmiddag vrij om dit van mij over te kunnen nemen als dat nodig is, of om samen te kunnen gaan. Super fijn. Nu komt ie. Zit hij na 't eten alsnog in 't bureau zaken voor t werk te regelen. Ik vraag hem te komen helpen met de meiden. Komt 45 minuten daarna aanzetten. Met als gevolg dat ik alles zelf heb moeten doen qua meiden omkleden, tas inpakken en hond uitlaten en dus niet mee kan omdat het eten voor na de zwemles nog niet voorbereid is... Toen ben ik uit m'n slof geschoten, wat ook weer niet goed voelt. Hopelijk kunnen we 't vanavond uitpraten, want ik ben boos en verdrietig tegelijkertijd...
één jaar geleden
Reactie op LizzyMcguire
Oh echt! Nou 40+6 houd ik nog wel vol! Voel me goed verder, alleen het slap ...
Ja dat zijn herkenbare dingen
Het gaat nog wel, maar een stuk moeizamer merk ik. Ik ben vandaag precies 36 weken zwanger.
één jaar geleden
Ik ga nu toch ook iets plaatsten op de klaagmuur. Lastig onderwerp: schoonouders.. Dit is mijn 2e zwangerschap. Bij mijn 1e gingen mijn schoonouders de week van mijn uitgerekende datum op vakantie. Wel in NL, maar letterlijk op de dag zelf. Ik echt wel 3 uur rijden en met de camper. Ze vroegen ons hun optijd op de hoogte te brengen ivm hun vakantie. Vond ik erg vervelend, want zij kiezen zelf ook die dagen weg te gaan. Nu bij de 2e zwangerschap doen ze het weer. In dezelfde week gaan ze weer met de camper weg (3 uur hier vandaan). Weer de vraag of wij een seintje geven. Dit willen wij niet. Gelukkig zijn we het hier samen wel over eens. Dat het hun eigen schuld is een dat ze gewoon bericht krijgen wanneer de rest ook bericht krijgt. We gaan ze niet van te voren waarschuwen. Is dat egoïstisch van ons? Ik weet het niet. Ik vind het heel vervelend dat wij hun optijd moeten inlichten, terwijl zij er voor kiezen om die week op vakantie te gaan.
Ik kan mij hier zo druk over maken, moet ik niet doen, dan weet ik. Maarja..
één jaar geleden
Reactie op RickyV
Ik ga nu toch ook iets plaatsten op de klaagmuur. Lastig onderwerp: schoono ...
Maar wat verwachten ze dan? Dat jullie bellen als de bevalling begint? En komen ze dan terug ofzo?
één jaar geleden
Ja dat zijn herkenbare dingen
Het gaat nog wel, maar een stuk moeizamer mer ...
Ahh nou wel met verlof nu neem ik aan? Lekker rustig aan doen…
één jaar geleden
Reactie op RickyV
Ik zou ze dan lekker op de hoogte brengen wanneer jullie willen. Ze kiezen er zelf voor om zo “ver” op vakantie te gaan. Mijn ouders zijn juist dichtbij op vakantie gegaan zodat ze kunnen helpen als dat nodig is… is net de keuze die je zelf maakt denk ik dan..
één jaar geleden
Maar wat verwachten ze dan? Dat jullie bellen als de bevalling begint? En k ...
Ik weet niet wat ze precies verwachten. Volgens mij willen ze dus weten wanneer de 1e weeën beginnen, zodat ze optijd terug kunnen zijn. Om zo snel mogelijk langs te komen. En eventueel op ons 1e kind te passen (alleen gaat dat wss mijn moeder doen, omdat zij wel beschikbaar is)
één jaar geleden
Reactie op RickyV
hahahaha klinkt echt precies als mijn schoonouders, die gaan ook precies dan weg em verwachten ook bericht. Nou jammer voor hun, ze krijgen pas bericht als ik daar zin in heb, dikke doei
één jaar geleden
Reactie op RickyV
Ik weet niet wat ze precies verwachten. Volgens mij willen ze dus weten wan ...
Lekker schijt aan hebben. Bellen/appen wanneer jullie dat willen. Als ze zeuren zeggen dat je wel wat anders aan je hoofd had, namelijk bevallen!
één jaar geleden
Ja gelukkig denken wij er beide wel een beetje zo over. Alleen steeds die opmerkingen kan ik mijn zo druk over maken. Elke keer als we elkaar zien, laten ze bij het weggaan elke keer weer ff weten dat ze graag op de hoogte gebracht willen worden. Terwijl we al aangegeven hebben hoe we het gaan doen. En ze weten dat ze dat aan mij moeten vragen, want ik kan op zo'n moment geen nee zeggen. (En wss gaan ze op hun vakantie meerdere keren per dag appen of bellen)