2030 Reacties
één jaar geleden
Hier ook perfecte team work. Daardoor voelen we ons allebei niet over vermoeid en kunnen we allebei ons ding doen! Heerlijk ik teken ervoor♥️
één jaar geleden
Reactie op Julia321
De eerste twee zinnen… Kom op, mannen kunnen prima voor hun kinderen zorgen ...
Ja mee eens. Mannen kunnen ook best voor hun eigen kinderen zorgen. Gelukkig doen wij alles samen. (Ik iets meer omdat ik meer thuis ben). Maar luiers en nachten doen we om de beurt. We kunnen ook allebei gewoon weg in overleg.
één jaar geleden
Ik doe de nacht wel helemaal alleen, maar mijn man helpt wel in de avond de kleine in slaap wiegen en als hij op tijd thuis is van zijn werk neemt hij de kleine over zodat ik even op bed kan liggen of lekker met de hond een stuk kan lopen.
één jaar geleden
Reactie op Julia321
Yep.
Hier is het een combi. Ik doe het meeste, maar de avondshift is voor hem hoor. Als hij dan toch laat wil opblijven (tot 23u30 - 24u) dan kan hij evengoed de laatste fles doen en de kleine in bed stoppen.
En om een of andere reden boert de kleine beter bij hem dan bij mij.. 🤔 Zullen die brede schouders zijn 😜
één jaar geleden
Reactie op Changel
Lijkt net alsof ik als enige voor Fé aan het zorgen ben... Geef altijd alle ...
Oh herkenbaar! Vandaag was hier de maat ook vol. Voel mij sinds de geboorte al heel goed, waardoor hij ook meer van mij verwacht dan ik eigenlijk kan…. Veel gepikt maar vandaag was het klaar. Inderdaad, samen voor gekozen en niet alleen ik 🙈
één jaar geleden
Reactie op Julia321
Deze is wel raak! Ik ben zo blij dat we het hier thuis goed verdeeld hebben. Ik doe misschien iets meer maar mij kost het gewoon minder energie. Hij zit meestal met de dwarse peuter puber. En de baby heeft nog geen weerwoord.
Maar al met al, een heerlijk potje teamwork hier!
één jaar geleden
Wij zo gehoopt en geduimd en ik zoooo mijn best heb gedaan door probiotica te nemen in de zwangerschap (wat niet te drinken is!). Maar toch als nog ons meisje ook koemelkallergie heeft 😭. En wij weer niet gehoord werden door het consultatiebureau en huisarts en gelukkig toch via mijn schoonmoeder een kinderarts kunnen benaderen die nu zelf een verwijzing voor ons heeft kunnen regelen 😮💨.
Ze is pas 5 weken oud en ze is al een lang weekend opgenomen geweest in het ziekenhuis ivm een “onbekend” virus met alle toeters en bellen.
En nu aansluit dit 🥴.
Zoals mijn partner zegt: brede schouders, kunnen veel verdragen 🤷🏼♀️.
één jaar geleden
Reactie op MamavanTo
Wij zo gehoopt en geduimd en ik zoooo mijn best heb gedaan door probiotica ...
Och wat sneu dit 🥺 veel sterkte
één jaar geleden
Reactie op Esje22
Klachten vanuit mijn baby gekregen dat mijn borsten niet lekker liggen als ...
Haha, heel herkenbaar! En vervolgens wel heerlijk kunnen slapen op de buik van papa, echt niet eerlijk 😅
één jaar geleden
Reactie op rosak
Waarom willen mijn borsten/lichaam niet langer dan 10 weken voeden? Zit ik ...
Word/ben je ongesteld? Hier was het dan altijd drama. Kreeg dan geen toeschietreflex. Ook niet als ik eerst ging kolven. Ik heb toen oxytocine neusspray voorgeschreven gekregen.
één jaar geleden
Reactie op Maud93×
Word/ben je ongesteld? Hier was het dan altijd drama. Kreeg dan geen toesch ...
Nou dat weet ik dus niet. Ik ben altijd heel erg onregelmatig zou best kunnen. Ondertussen na 2 uur is het even weer gelukt maar goh wat een verdriet had ik! Wat het is/was geen idee maar kan nu wel even een gat in de lucht springen dat het is gelukt!
één jaar geleden
Top avond en nacht tot nu toe 👍🏻
Peuter wilde niet slapen.. die ligt tussen ons in, baby wilde ook niet in slaap vallen en gaf eindelijk naar meerdere troosttietjes op.. en ligt in zijn wieg naast ons bed.. nu nachtvoeding, hopelijk kan ik m zo slapend wegleggen of in ieder geval dat ie rustig ligt zodat de peuter niet wakker word. 🤞🏻