2030 Reacties

één jaar geleden

Reactie op BiancaK

Meer mama's die zelf makkelijk overprikkeld zijn. Had dit eigenlijk nooit, ...
Present

één jaar geleden

Ik ruik mezelf sinds ik bevallen ben. Ondanks dat ik dagelijks douche, schone kleding aantrek en deo spuit. Die zweet lucht 😩😩 vreselijk! Had ik eerder nooit last van.

één jaar geleden

Reactie op LizzyMcguire

Herkenbaar… heb wel ergens gelezen dat dat ook echt bij het ontzwangeren ho ...
Oh hoop dat ik er vanaf ben voor ik weer ga werken, als ik nu al zo'n last heb laat staan met 30 kleuters 🤣 gelukkig heb ik nog even

één jaar geleden

Reactie op Dolgelukkig

Ik ruik mezelf sinds ik bevallen ben. Ondanks dat ik dagelijks douche, scho ...
Komt door hormonen 😣 anti transpirant zou je nog kunnen proberen als je dat nog niet deed.. met een goede laag kom ik inmiddels de dag door. Odorex Ultra is een fijne 🙌🏻

één jaar geleden

Waarom komen mijn schoonouders alleen maar onverwachts langs als mijn huis een puinhoop is 🙄 ik zweer dat het hier weken proper geweest is! Nu 3 dagen niets kunnen doen in het huishouden want baby met huidhonger (en met een hond die veel verhaart en een nogal luie man op dat vlak is het hier dan echt direct een puinhoop) en bam, ze staan voor de deur. Ugh 😣

één jaar geleden

Reactie op Dolgelukkig

Ik ruik mezelf sinds ik bevallen ben. Ondanks dat ik dagelijks douche, scho ...
Lang leve de hormonen. Ik heb al gezegd dat de derde weer een winterbaby wordt, ben zo klaar met al dat zweet 🙈

één jaar geleden

Reactie op BiancaK

Oh hoop dat ik er vanaf ben voor ik weer ga werken, als ik nu al zo'n last ...
Pff ik zie werken ook nog niet zitten.. totaal geen zin en energie voor 😂

één jaar geleden

Vandaag beide kindjes een slechte dag. De oudste huilde heel veel met driftbuien. De jongste deed alleen hazenslaapje en tussendoor aan de borst. De oudste slaapt al 2 uur de jongste hangt nog aan me borst.. hopelijk wil die straks ook even slapen 😴 mama wel 🫣

één jaar geleden

Reactie op rosak

Vandaag beide kindjes een slechte dag. De oudste huilde heel veel met drift ...
Oh ik herken dit zo! Hier ook een baby die sinds 2 weken alleen maar hazenslaapjes doet overdag en in de avond moeilijk wilt gaan slapen of bijna niet tot aan de laatste fles. Gewiegd wilt worden om vervolgens na 10 min weer wakker te zijn. Terwijl de oudste van 2,5 al vanaf 19:30 in dromenland is. Dan zit ik echt de tijd weg te kijken totdat ik eindelijk kan gaan slapen voor een paar uur en dan weer paraat voor de nacht fles. Wil graag een ritme creëren voor de jongste maar die drinkt sinds zijn verkoudheid niet voldoende waardoor hij steeds vaker komt overdag. Dus een ritme creëren zetten we maar even op pauze. 😅 De babyfase, super schattig maar tegelijkertijd kan deze fase me ook niet snel genoeg gaan. Dit denk ik meestal om 03:00 in de nacht. 🫣😜

één jaar geleden

Reactie op Myfirstborn

Komt door hormonen 😣 anti transpirant zou je nog kunnen proberen als je da ...
Deze tip heb ik ook gekregen via hier en deze helpt inderdaad super! Het ruiken is echt veel minder 🙏🏼

één jaar geleden

Reactie op Jillmom2be

Oh ik herken dit zo! Hier ook een baby die sinds 2 weken alleen maar hazens ...
Zo mee eens 🙈

één jaar geleden

Vandaag een hele boze baby!! Mama is er HE LE MAAL klaar mee😶😶 beter zakt hij zo in winterslaap tot morgen ochtend 8 uur ofzoo!! 😴😴😴😴

één jaar geleden

Slaapt hij eindelijk lang door… kan ik niet slapen, want deze vent maakt ZOO-VEEL geluid in z’n slaap. Lijkt wel het avifauna naast me oortrommel. Dus ik lig nu aan de andere kant van het bed op papa’s plek met witte ruis op volume 10. Vanaf morgen lekker tijd om in z’n eigen kamer te gaan slapen pffff

één jaar geleden

Reactie op Jillmom2be

Oh ik herken dit zo! Hier ook een baby die sinds 2 weken alleen maar hazens ...
Gelukkig slaapt de jongste wel de nacht door. Dat scheelt zoveel! Maar even een vrije handen avond zou wel fijn zijn🫣 hij ging pas om 22:00 slapen. Hoop dat we vanavond wat eerder zijn. Even tijd voor ons zelf 🥰

één jaar geleden

Mensen gebruik nou gewoon is even je knipperlicht 😤

één jaar geleden

Reactie op 00me00

Vandaag een hele boze baby!! Mama is er HE LE MAAL klaar mee😶😶 beter zakt ...
Hier al 2 dagen een chagrijnig kind. Zit er iets in de lucht ofzo?

één jaar geleden

Hier al 2 dagen een chagrijnig kind. Zit er iets in de lucht ofzo?
Volle maan?😂

één jaar geleden

Reactie op BiancaK

Phoe ja ik ben van nature al heel snel overprikkeld, maar nu met te weinig slaap, een peuter die aandacht wil en een baby die alleen hazenslaapjes doet op mij... Ik vind het heel erg dat ik daardoor echt eens naar de oudste snauw als ie begint te schreeuwen want ik wil zo graag dat de baby genoeg slaapt (wat niet lukt). Ook mijn man kan aan het einde van de dag niet veel meer goed doen. Ik blijf maar denken: dit wordt weer beter, newborn tijd is gewoon heel hectisch met dat slaaptekort, maar gezellig is anders😅

één jaar geleden

Reactie op Pimpelmeesjeam

Phoe ja ik ben van nature al heel snel overprikkeld, maar nu met te weinig ...
Dit had ik kunnen typen 🙈 precies hoe ik ben hahaha

één jaar geleden

Reactie op BiancaK

Herkenbaar. Sinds zwangerschap van de 2e snel overprikkeld, vooral als kinderen en man herrie maken oid. Dan ist snel te veel