2030 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben een hele makkelijke baby. Wordt 1 keer wakker voor voeding ‘s nachts en valt daarna weer als een blok in slaap. Ok, slaap wordt nog steeds onderbroken, maar het is goed te doen zo. Slaaptekort krijgen we niet van onze baby… wel van mijn stiefzoon (9 jaar), die niet kan slapen en voortdurend naast ons bed staat, al nachten lang 😵‍💫 zielig voor hem, maar ik word er gek van 😩

één jaar geleden

Reactie op Brownie

Herkenbaar. Sinds zwangerschap van de 2e snel overprikkeld, vooral als kind ...
Kinderen, man en dan op het moment dat je er eigenlijk echt even geen tijd voor hebt, komt de kat luid jankend naar je toe voor eten. Alsof die beesten het voelen 😬

één jaar geleden

Al een week met zijn allen aan het snotteren en hoesten. Vandaag echt niet fit. Hele slechte nacht gehad en lig lekker op de bank met een dekentje in me pyjama. Heb het gewoon koud 🥶 hopen dat het nu toch echt zo over is….

één jaar geleden

In de efteling in de rustruimte (heel gezellig hier) om borstvoeding te geven. Meneertje poepexplosie tot zijn rug, net schoon en hij zet weer aan 😓. Ik hen het warm nu

één jaar geleden

Poeh hier echt 2 pittige kinderen vandaag. De oudste had gister hoge koorts en is dus thuis vandaag, maar omdat ze niet lekker is alleen maar aan het jammeren, niet luisteren en niks is goed. Was dr zusje ook alleen maar aan het slaan, wat normaal nooit is. Gelukkig slaapt ze nu, dus ik hoop dat de kleinste ook zo slaapt want dan ga ik ook even gestrekt

één jaar geleden

Voor het eerst alleen thuis met 2 kids. Zoontje van bijna 3 speelt heerlijk in de tuin. Alleen mijn dochtertje van 10 weken werkt niet mee. Lees niet willen slapen, jammeren etc. Daarnaast heb ik last van bekken instabiliteit en nu dus ook last en pijn en ben nu continu aan het wiegen, lopen etc. Kan niet wachten totdat mijn man straks weer thuis is🙈

één jaar geleden

Nu mijn baby alweer 3 maanden is heb ik spijt dat ik niet genoeg bewust heb genoten van de eerste weken waarin ze echt klein was. En niet genoeg foto’s heb gemaakt. Net huilend de kleding maatje 50/56 afgevoerd uit de kast. Zou het stiekem wel over willen doen. Zo emotioneel nog steeds soms 😭.

één jaar geleden

Reactie op natasjam

Voor het eerst alleen thuis met 2 kids. Zoontje van bijna 3 speelt heerlijk ...
Heb je een wipstoel? Dat scheelt misschien ook

één jaar geleden

Heb je een wipstoel? Dat scheelt misschien ook
Nee helaas niet. Gelukkig kwam mijn man eerder thuis van werk waardoor we even konden wisselen;)

één jaar geleden

Reactie op natasjam

Nee helaas niet. Gelukkig kwam mijn man eerder thuis van werk waardoor we ...
Ohh meid koop een wipstoel, marktplaats staat er vol mee en he hebt even je handen vrij. Is geen oordeel hoor maar gewoon een tip

één jaar geleden

Reactie op natasjam

Voor het eerst alleen thuis met 2 kids. Zoontje van bijna 3 speelt heerlijk ...
Ik zou echt een wipstoel aanschaffen, ideaal!

één jaar geleden

Ga eens slapen baby!!!!

één jaar geleden

Alweer 2 en half uur bezig om de kleine in slaap te krijgen. Mama wil ook slapen

één jaar geleden

Reactie op Mirrre

Nu mijn baby alweer 3 maanden is heb ik spijt dat ik niet genoeg bewust heb ...
Zo herkenbaar dit!

één jaar geleden

Ik baal soms echt van mezelf.. zo licht ontvlambaar en zit soms echt te snauwen naar mijn zoontje(2) als ie iets doet wat niet mag of iets uitvreet terwijl ik met de baby bezig ben.. maar aardig iets vragen of aanspreken werkt negen van de tien keer ook niet

één jaar geleden

Reactie op rosak

Alweer 2 en half uur bezig om de kleine in slaap te krijgen. Mama wil ook s ...
Oooh die voel ik zo.. dachten ff 4 dagen eruit kunnen. Slechtse beslissing ooit. Dikke triest nu om de kleine in slaap te krijgen. Kind oververmoeid en wij oververmoeid 😮‍💨

één jaar geleden

Reactie op Changel

Oooh die voel ik zo.. dachten ff 4 dagen eruit kunnen. Slechtse beslissing ...
Hier net zo 😂 zijn allemaal wat grieperig behalve de baby . Maar de baby is 12 weken dus hallo sprong. We slapen nog niet. Althans ik en de baby niet. Man en peuter liggen samen in ons bed te slapen. Peuter is ook ziek. Baby zit nu in zijn stoel te brabbelen 🫣 enige wat ik denk is ga slapen 😅

één jaar geleden

Slapen overdag is drama. Het frustreert mij sommige dagen zo enorm dat ik hem soms heel even langer laat huilen omdat ik zoooo geen zin heb om naar hem toe te gaan. Kan echt niet, weet ik, maar ik word af en toe gillend gek. En ik heb het hier uiteraard niet over een halfuur laten huilen oid. Maar voor m’n gevoel kan het evengoed niet 🙈

één jaar geleden

Reactie op Regenboog1234

Slapen overdag is drama. Het frustreert mij sommige dagen zo enorm dat ik h ...
Denk dat het heel normaal is om deze keuze af en toe even te maken. We doen ook maar ontzettend ons best en onze batterij is soms ook gewoon even leeg met alles wat erbij komt kijken…

één jaar geleden

Reactie op Regenboog1234

Slapen overdag is drama. Het frustreert mij sommige dagen zo enorm dat ik h ...
Ik laat haar soms ook even huilen hoor, ik ben van mening dat even laten huilen helemaal niet erg is. Mijn nichtje werd altijd direct opgepakt en zij is er inmiddels aan gewend dat wanneer zij huilt ook direct iemand komt, zo niet wordt ze heel boos en onrustig (ook in de nacht). Voel je niet bezwaard, maakt je geen slechte moeder 🙂