2030 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben een hele makkelijke baby. Wordt 1 keer wakker voor voeding ‘s nachts en valt daarna weer als een blok in slaap. Ok, slaap wordt nog steeds onderbroken, maar het is goed te doen zo. Slaaptekort krijgen we niet van onze baby… wel van mijn stiefzoon (9 jaar), die niet kan slapen en voortdurend naast ons bed staat, al nachten lang 😵💫 zielig voor hem, maar ik word er gek van 😩
één jaar geleden
Poeh hier echt 2 pittige kinderen vandaag. De oudste had gister hoge koorts en is dus thuis vandaag, maar omdat ze niet lekker is alleen maar aan het jammeren, niet luisteren en niks is goed. Was dr zusje ook alleen maar aan het slaan, wat normaal nooit is. Gelukkig slaapt ze nu, dus ik hoop dat de kleinste ook zo slaapt want dan ga ik ook even gestrekt
één jaar geleden
Voor het eerst alleen thuis met 2 kids. Zoontje van bijna 3 speelt heerlijk in de tuin. Alleen mijn dochtertje van 10 weken werkt niet mee. Lees niet willen slapen, jammeren etc. Daarnaast heb ik last van bekken instabiliteit en nu dus ook last en pijn en ben nu continu aan het wiegen, lopen etc. Kan niet wachten totdat mijn man straks weer thuis is🙈
één jaar geleden
Nu mijn baby alweer 3 maanden is heb ik spijt dat ik niet genoeg bewust heb genoten van de eerste weken waarin ze echt klein was. En niet genoeg foto’s heb gemaakt. Net huilend de kleding maatje 50/56 afgevoerd uit de kast. Zou het stiekem wel over willen doen. Zo emotioneel nog steeds soms 😭.
één jaar geleden
Reactie op natasjam
Voor het eerst alleen thuis met 2 kids. Zoontje van bijna 3 speelt heerlijk ...
Heb je een wipstoel? Dat scheelt misschien ook
één jaar geleden
Reactie op natasjam
Nee helaas niet. Gelukkig kwam mijn man eerder thuis van werk waardoor we ...
Ohh meid koop een wipstoel, marktplaats staat er vol mee en he hebt even je handen vrij. Is geen oordeel hoor maar gewoon een tip
één jaar geleden
Reactie op Mirrre
Nu mijn baby alweer 3 maanden is heb ik spijt dat ik niet genoeg bewust heb ...
Zo herkenbaar dit!
één jaar geleden
Reactie op Changel
Oooh die voel ik zo.. dachten ff 4 dagen eruit kunnen. Slechtse beslissing ...
Hier net zo 😂 zijn allemaal wat grieperig behalve de baby . Maar de baby is 12 weken dus hallo sprong. We slapen nog niet. Althans ik en de baby niet. Man en peuter liggen samen in ons bed te slapen. Peuter is ook ziek. Baby zit nu in zijn stoel te brabbelen 🫣 enige wat ik denk is ga slapen 😅
één jaar geleden
Slapen overdag is drama. Het frustreert mij sommige dagen zo enorm dat ik hem soms heel even langer laat huilen omdat ik zoooo geen zin heb om naar hem toe te gaan. Kan echt niet, weet ik, maar ik word af en toe gillend gek.
En ik heb het hier uiteraard niet over een halfuur laten huilen oid. Maar voor m’n gevoel kan het evengoed niet 🙈
één jaar geleden
Reactie op Regenboog1234
Slapen overdag is drama. Het frustreert mij sommige dagen zo enorm dat ik h ...
Denk dat het heel normaal is om deze keuze af en toe even te maken. We doen ook maar ontzettend ons best en onze batterij is soms ook gewoon even leeg met alles wat erbij komt kijken…
één jaar geleden
Reactie op Regenboog1234
Slapen overdag is drama. Het frustreert mij sommige dagen zo enorm dat ik h ...
Ik laat haar soms ook even huilen hoor, ik ben van mening dat even laten huilen helemaal niet erg is. Mijn nichtje werd altijd direct opgepakt en zij is er inmiddels aan gewend dat wanneer zij huilt ook direct iemand komt, zo niet wordt ze heel boos en onrustig (ook in de nacht). Voel je niet bezwaard, maakt je geen slechte moeder 🙂