2030 Reacties
één jaar geleden
Reactie op RickyV
Ja gelukkig denken wij er beide wel een beetje zo over. Alleen steeds die o ...
Telefoon lekker op stil, niet opnemen als je daar geen zin in hebt
één jaar geleden
Pff heb het inmiddels zo gehad.. afgelopen nacht alleen maar krampen, pijnlijke harde buiken, waardoor slapen er absoluut niet van kwam. Maar doorzetten is dan weer een tweede.. sinds afgelopen weekend alleen maar onrust in de buik.. waardoor ik lichamelijk er gewoon nu aan onder doorga. Weet het gewoon op moment even niet meer.. zit serieus over na te denken om te kijken of het mogelijk is om ingeleid te worden. Ben anders echt bang dat ik straks mentaal er ook aan onder door zal gaan 😔
één jaar geleden
Reactie op RickyV
Ik ga nu toch ook iets plaatsten op de klaagmuur. Lastig onderwerp: schoono ...
Oh dat is zoals die van mij... Ook 2 keer op de uitgerekende datums dat ze op fietsvakantie zijn. Maar zij zijn niet van plan om zomaar terug te keren 🤔 ze zullen dan achteraf op bezoek komen als ze terug zijn... Op zich makkelijk voor mij, hoeven we ze niet de eerste dag op bezoek te verwachten maar ik had wel op hen gerekend ook voor de opvang van de oudste. Hij kan bij mijn ma blijven slapen, maar overdag werkt zij wel gewoon, dus dat ligt iets moeilijker.
één jaar geleden
Reactie op Changel
Pff heb het inmiddels zo gehad.. afgelopen nacht alleen maar krampen, pijnl ...
Lekker lang onder de douche gaan staan als je die mogelijkheid hebt?
één jaar geleden
Reactie op LizzyMcguire
Ahh nou wel met verlof nu neem ik aan? Lekker rustig aan doen…
Ja vanaf vandaag 😊 heerlijk! De tijd vliegt, het is ineens al middag. Maar wel echt even lekker om niks te moeten.
één jaar geleden
Reactie op RickyV
Egoïstisch van jullie? Absoluut niet. Egoïstisch van je schoonouders juist. Zij kiezen hier toch steeds voor? Laat het los, jij hebt belangrijke dingen aan je hoofd nu, toch?
één jaar geleden
Ja vanaf vandaag 😊 heerlijk! De tijd vliegt, het is ineens al middag. Maar ...
Geniet er van! Heerlijk om juist niks te moeten idd.
één jaar geleden
Pff vandaag waren mijn ouders op bezoek.. maar manmanman wat ben ik blij dat ze weer weg zijn. Energie zuigende mensen die ook even geen rekening houden met wat een zwangere wel of niet mag eten. This dat ik zo dicht bij uitgerekende datum zit en ze dan weer moet zien.. maar ze hadden van mij ook een halfjaar weer weg mogen blijven 😪
één jaar geleden
Reactie op Changel
Pff vandaag waren mijn ouders op bezoek.. maar manmanman wat ben ik blij da ...
Dit heb ik dus precies hetzelfde. Gisteren zijn mijn ouders 1.5 uur op de koffie geweest en na 30 minuten bood ik ze al niks te drinken meer aan. Had ook al aangegeven dat ik t kort wilde houden omdat ik echt op ben. Manlief en ik zijn nog steeds aan het bijkomen en al de hele dag kapot van dat grapje. Alleen al hun aanwezigheid zuigt je energie weg.
één jaar geleden
Reactie op Celiie
Dit heb ik dus precies hetzelfde. Gisteren zijn mijn ouders 1.5 uur op de k ...
Vreselijk he zulke mensen.. Irriteer me vooral aan het feit dat je de wensen duidelijk uitspreekt, maar deze gewoon niet gerespecteerd worden. Scheelt dat me vriend zo rustig is, maar ik had echt de bokkenpruik op. Nu echt bij komen en stiekem hopen dat de kleine zich gedeisd houd in de buik. Want die maakt er ook een feest van 🥲
één jaar geleden
Reactie op RickyV
Haha die schoonouders heb ik ook 🥲. Bij mijn 1ste vakantie geboekt vlakbij mijn uitgerekende datum. En nu zijn ze weer 3 weken weg ik ben nu (37 weken) in Italië. Stiekem hoop ik zo dat ik nu beval 🙈🙈 mijn bevalling was vorige keer in 5 uur tijd dus zal nu ook niet zo lang duren dat redden ze niet 🤓. Tijdens het overlijden van mijn vader waren ze ook op vakantie in Italië. Ze zijn niet terug gekomen voor zijn begrafenis dat vergeef ik hun nooit, zo respectloos.
één jaar geleden
Reactie op Changel
Vreselijk he zulke mensen.. Irriteer me vooral aan het feit dat je de wense ...
Ja idd. Mijn man is er helemaal klaar mee maar ik probeer t nog enigszins doen baar te houden haha. Ze gaan de 25e op vakantie en ik ben de 7e uitgerekend maar met 12 weken 5 dagen vooruit gezet. Mijn originele datum was de 12e. Ik zou ZO graag willen dat hij blijft zitten tot ze weg zijn en het missen maar kan hem moeilijk tot week 43 binnen houden al zou ik het er boor over hebben. Dan maar ongemak maar het lijkt me fantastisch om die paniek te zien groeien in de komende weken 😈🙈🤣 wat erg he...