2030 Reacties
één jaar geleden
Ik vind het zo vervelend dat iedereen (hoe lief bedoeld) zegt: ahja, nog even volhouden, ze is er sowieso deze maand.
Voor mij voelt elke dag als een jaar, mentaal en fysiek gewoon op..
één jaar geleden
Pff heb de pijnlijkheid van de weeën echt onderschat. This dat ze afnemen, maar tranen staan gewoon in de ogen 😪. Moet van verloskundige nog ff geduld hebben.. ze moeten van haar om de 3-4min komen.. zit nu tussen 4-5. Hopelijk duurt het niet lang, zodat ik naar ziekenhuis kan 🥴
één jaar geleden
Reactie op angel90
Pff ik kan niet meer. Ik heb sinds dat mijn dochter geboren is ( bijna 2 we ...
Ahh heftig! Heb je al een lactatie kundige ingeschakeld om even mee te kijken? Kan heel goed helpen.
En daarbij, sommige kindjes hebben gewoon echt die behoefte. Mijn eerste lag ook elk uur aan de borst, zeker de eerste maand… na die maand ging het steeds makkelijker en uiteindelijk heb ik zelfs 1,5 jaar gevoed. Het opstarten kostte zoveel moeite dat toen het eenmaal makkelijk ging ik het zonde vond om te stoppen.
Het wordt echt makkelijker, maar nu is het gewoon heel erg pittig. Sterkte mama
💛
één jaar geleden
Helemaal klaar met zwanger zijn. Vanaf vanmiddag al bijna constant (pijnlijke) harde buiken, maagzuur en gewoon niet lekker voelen.
Daarnaast is mijn 1,5 jarige niet helemaal lekker én heeft een tandje bijgezet in z’n peuterpubertijd. Dus nu bevallen is ook weer geen top timing.
één jaar geleden
Reactie op Lindsy Bruin
Ahh heftig! Heb je al een lactatie kundige ingeschakeld om even mee te kijk ...
Heb ik niet gedaan. Ga ik ook niet doen. Bij mijn zoontje ging bv ook moeilijk en ik ben te lang doorgegaan terwijl ik veeel eerder moest stoppen. Was mentaal op. Ik ben ben wel begonnen met bijvoeden vanaf vandaag. Net ff 4 uurtjes kunnen slapen, voelde alsof ik 12 uur heb geslapen 🙌
één jaar geleden
Reactie op angel90
Heb ik niet gedaan. Ga ik ook niet doen. Bij mijn zoontje ging bv ook moeil ...
Ah ja, als je wilt overschakelen zeker doen 💛 kies wat goed voelt voor jou, het is allemaal zwaar genoeg, zeker met nog een peuter erbij thuis.
één jaar geleden
Reactie op SophieMae
Pff ja, vooral de "en, is het nog rustig?" En "als ze vandaag komt heb ik g ...
Precies 🥲 Ik snap dat ze niet meer kunnen wachten maar same here. We hebben nu eenmaal geen invloed op wanneer het gebeurd, en tenzij we nog geen 42 weken zijn heeft ‘t ook helemaal geen haast 🤷🏼♀️
één jaar geleden
My partner kon ik afgelopen maandag wat aandoen. My weeen waren begonnen en hy ging my afzetten in ziekenhuis ons zoontje van 3 by zyn ouders zetten. Daarna is die zelf naar huis gegaan op de bank inslaap gevallen.
Nou sireus ik heb zovaak gebeld van jenmeot nu komen ik wil je hier en mog al persen.
Ik hield het eerst even tegen maar dat ging niet meer
Hy kwam uiteindelijk 10 minuten voor ze geboren werd binnen huppelen alsof er niks was. En dan nog zyn telefoon opnemen omdat iemand belt 😓