2030 Reacties

één jaar geleden

Ik vind het zo vervelend dat iedereen (hoe lief bedoeld) zegt: ahja, nog even volhouden, ze is er sowieso deze maand. Voor mij voelt elke dag als een jaar, mentaal en fysiek gewoon op..

één jaar geleden

Pff heb de pijnlijkheid van de weeën echt onderschat. This dat ze afnemen, maar tranen staan gewoon in de ogen 😪. Moet van verloskundige nog ff geduld hebben.. ze moeten van haar om de 3-4min komen.. zit nu tussen 4-5. Hopelijk duurt het niet lang, zodat ik naar ziekenhuis kan 🥴

één jaar geleden

Reactie op Changel

Pff heb de pijnlijkheid van de weeën echt onderschat. This dat ze afnemen, ...
You’ve got this mommy ❤️

één jaar geleden

Ik vind het zo vervelend dat iedereen (hoe lief bedoeld) zegt: ahja, nog ev ...
Ja of dat ze zeggen: je weet waar je het voor doet! Of je doet het voor een goed doel enz. Daar wordt het niet minder zwaar van.

één jaar geleden

Heftig he! Heb het wachten ook wel onderschat 😑 vandaag 40+2. Ga elke avond slapen met de hoop dat er iets gaat gebeuren maar helaas 😅 nog helemaal niks!

één jaar geleden

Geen zwangerschapsklagen maar keizersnede-klagen🥲 Allergisch zijn voor morfine en de pijn die gewoon niet weg gaat😭 Gisteren compleet van de wereld door 1 spuit dus nu enkel paracetamol 🫠

één jaar geleden

Reactie op Celiie

Oh lieverd wat zou ik jou graag helpen. Is er misschien iemand in je omgevi ...
Dankjewel voor je reactie ❤️ ik heb ook even jouw verhaal gelezen, jeejtje jij hebt t ook niet makkelijk.. soms valt t niet mee he pff. Maar uiteindelijk komt alles goed ❤️

één jaar geleden

Reactie op angel90

Pff ik kan niet meer. Ik heb sinds dat mijn dochter geboren is ( bijna 2 we ...
Ahh heftig! Heb je al een lactatie kundige ingeschakeld om even mee te kijken? Kan heel goed helpen. En daarbij, sommige kindjes hebben gewoon echt die behoefte. Mijn eerste lag ook elk uur aan de borst, zeker de eerste maand… na die maand ging het steeds makkelijker en uiteindelijk heb ik zelfs 1,5 jaar gevoed. Het opstarten kostte zoveel moeite dat toen het eenmaal makkelijk ging ik het zonde vond om te stoppen. Het wordt echt makkelijker, maar nu is het gewoon heel erg pittig. Sterkte mama 💛

één jaar geleden

Helemaal klaar met zwanger zijn. Vanaf vanmiddag al bijna constant (pijnlijke) harde buiken, maagzuur en gewoon niet lekker voelen. Daarnaast is mijn 1,5 jarige niet helemaal lekker én heeft een tandje bijgezet in z’n peuterpubertijd. Dus nu bevallen is ook weer geen top timing.

één jaar geleden

Ik ben momenteel 38 + 2 zwanger en heb plotseling veel pijn rondom m’n maag. Het begon 3 uur geleden en trekt niet weg, verder niet misselijk of iets.. vraag me af of meerdere dit wel eens hebben en wat het zou kunnen zijn / hoelang het aanhoud.

één jaar geleden

Ik voel met je mee! Denk er precies hetzelfde over. Ben gewoon op.

één jaar geleden

Reactie op Lindsy Bruin

Ahh heftig! Heb je al een lactatie kundige ingeschakeld om even mee te kijk ...
Heb ik niet gedaan. Ga ik ook niet doen. Bij mijn zoontje ging bv ook moeilijk en ik ben te lang doorgegaan terwijl ik veeel eerder moest stoppen. Was mentaal op. Ik ben ben wel begonnen met bijvoeden vanaf vandaag. Net ff 4 uurtjes kunnen slapen, voelde alsof ik 12 uur heb geslapen 🙌

één jaar geleden

Reactie op angel90

Heb ik niet gedaan. Ga ik ook niet doen. Bij mijn zoontje ging bv ook moeil ...
Ah ja, als je wilt overschakelen zeker doen 💛 kies wat goed voelt voor jou, het is allemaal zwaar genoeg, zeker met nog een peuter erbij thuis.

één jaar geleden

Vandaag 40+4 weken zwanger en nog geen krampje gevoeld 😑 ga vandaag de verloskundige bellen om me te laten strippen.. me geduld is helaas op 🙈 kan niet wachten tot de bevalling begint maar ondertussen begin ik ook steeds meer spanning/angst te voelen..

één jaar geleden

Hoogzwanger en het wordt 30 graden. 😭 Einde bericht

één jaar geleden

Ik ben die harde buiken en menstruatie achtig krampen zo zat :( ook voelt het alsof ik hele zwangerschap last heb gehad van schimmelinfectie terwijl ik er alles aan heb gedaan.. nu nog deze temperaturen erbij. Ik ben er echt doorheen 🥺

één jaar geleden

Vandaag 39+1 zwanger en ik ben zoooo geïrriteerd, dit warme weer en constante appjes met “en is de baby er al” “je kan de bevalling opwekken met ___” en “ik denk dat ze op ___ komt” pffff en dan ook nog 7x gestoken door een mug terwijl mijn vriend niks heeft 😂👹

één jaar geleden

Reactie op romy1999x

Vandaag 39+1 zwanger en ik ben zoooo geïrriteerd, dit warme weer en constan ...
Pff ja, vooral de "en, is het nog rustig?" En "als ze vandaag komt heb ik gewonnen". Oké, boeiend!

één jaar geleden

Reactie op SophieMae

Pff ja, vooral de "en, is het nog rustig?" En "als ze vandaag komt heb ik g ...
Precies 🥲 Ik snap dat ze niet meer kunnen wachten maar same here. We hebben nu eenmaal geen invloed op wanneer het gebeurd, en tenzij we nog geen 42 weken zijn heeft ‘t ook helemaal geen haast 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

My partner kon ik afgelopen maandag wat aandoen. My weeen waren begonnen en hy ging my afzetten in ziekenhuis ons zoontje van 3 by zyn ouders zetten. Daarna is die zelf naar huis gegaan op de bank inslaap gevallen. Nou sireus ik heb zovaak gebeld van jenmeot nu komen ik wil je hier en mog al persen. Ik hield het eerst even tegen maar dat ging niet meer Hy kwam uiteindelijk 10 minuten voor ze geboren werd binnen huppelen alsof er niks was. En dan nog zyn telefoon opnemen omdat iemand belt 😓