2030 Reacties
één jaar geleden
Zo klaar met die lichamelijke klachten en dan vooral ‘s nachts… Elk uur wakker door de pijn en 1000x moeten plassen. Elke avond/nacht buikpijn, last van darmen, pijn in mijn bekken en rug, brandend maagzuur. Niks ligt comfortabel. 🤢
Na mijn vorige bevalling vond ik het zó’n opluchting om niet meer elke 5 minuten te hoeven plassen, kijk ik nu al naar uit😂
één jaar geleden
Wie staat er bij de Open Gym ochtend van z’n kind en komt erachter dat dat volgende week is? 🤦♀️
En loopt vervolgens terug naar de auto om erachter te komen dat de lampjes, radio etc zijn blijven draaien terwijl het in P staat en de sleutels eruit zijn en deur op slot? En uiteraard… start de auto nu niet meer.
Had ik al gezegd dat ze vanaf onze voordeur tot en met de straat achter ons vanaf vandaag zijn afgezet tot en met de 22e? Waardoor de kraamhulp, vk en mogelijk ambulance niet bij ons kan komen?
WAT IS DIT VOOR DAG?!?!!! 😯
één jaar geleden
Snotverkouden en hoesten en dit is echt niet fijn met hechtingen aan de onderkant 😭😭 heb bij iedere hoestbui het gevoel dat alles weer openknapt. Verlies ook ineens weer bloed terwijl ik nog maar amper vloeide.
één jaar geleden
Reactie op Julia321
Vandaag de baby nauwelijks gevoeld. Verloskundige gebeld en kon meteen kome ...
Misschien is het stilte voor de storm? Soms worden ze dan ook héél rustig he? Maar ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt 💛
één jaar geleden
Reactie op Lindsy Bruin
Misschien is het stilte voor de storm? Soms worden ze dan ook héél rustig h ...
Oh ik hoop het! Mijn schoonmoeder zei ook al: die is zich gewoon in alle rust aan het voorbereiden op de bevalling. Heb voor nu besloten dat als ik morgen ochtend nog steeds weinig voel opnieuw ga bellen.
één jaar geleden
Reactie op Julia321
Oh ik hoop het! Mijn schoonmoeder zei ook al: die is zich gewoon in alle ru ...
Zeker doen! Maar laten we hopen dat je dan voor iets leukers mag bellen 😉 Het begin van de bevalling!
één jaar geleden
Reactie op Julia321
Ik heb exact hetzelfde. Vanochtend baby helemaal niet gevoeld en dus vanmiddag CTG gehad. Gelukkig alles helemaal goed. Nu voel ik hem wel af en toe maar nog steeds minder dan voorheen. Lastig he?
één jaar geleden
Reactie op Julia321
Zo kun je je storen als het te druk is, en zo kun je je zorgen maken als het te rustig is haha. Ik had laatst dat de baby een dag of 5 echt rustig was, ook aan ctg gelegen, verloskundige zei dat het ook kon komen omdat ze misschien met d'r rug naar boven lag, waardoor je de bewegingen minder goed voelt, na die 5 dagen waren de bewegingen weer gewoon normaal en vaak. Misschien dat dit bij jou ook het geval is? Ik hoop dat je een beetje kunt ontspannen!
één jaar geleden
Ik liep vanmorgen in de winkel en had toch opeens enorme harde buik en kramp. Kon bijna niet meer lopen. Verder de dag niks meer, alleen af en toe een beetje een harde buik, niks bijzonders. Maar net wel lang op de wc gezeten met krampen (darmen neem ik aan). Heb nu ook weer last van aambeien. Zo geen zin in. Heb ik gekregen tijdens mijn vorige bevalling, maar zijn sinds eind deze zwangerschap weer terug. Hoop niet dat ik er veel last van ga hebben. Ben maandag 39 weken en wordt waarschijnlijk komende week ingeleid. Ik hoop dat hij snel komt. Ben er wel ff klaar mee.
één jaar geleden
Reactie op Hn32
Vandaag 40 weken en even zat van alle "goed bedoelde" adviezen die men geef ...
Ja mensen bedoelen het vaak goed. Maar omdat je het wss hele dagen van iedereen hoort, begint het echt vervelend te worden. Wij krijgen dit weekend de schoonouders weer op bezoek. Zal ook mijzelf moeten gaan inhouden en proberen gezellig te blijven, want zij hebben ook altijd opmerkingen en verwachtingen enz. Pfff maandag 39 weken, dus hoop dat onze jongen snel van zich laat horen.