34 Reacties

2 maanden geleden

Ze wil gewoon niet slapen.... het is echt even vermoeiend. Maar het andere moment maakt ze me weer zo enorm trots😛🤪 Emoties gaan alle kanten op haha

2 maanden geleden

Mijn man is zo lui…. Zucht . Wat is dat toch? Wie herkent dat er toch veel op jou als moeder neerkomt als het gaat om regelen en doen?

2 maanden geleden

Reactie op bkes

Mijn man is zo lui…. Zucht . Wat is dat toch? Wie herkent dat er toch veel ...
Hier ook! Hij heeft 4 weken vakantie gehad, aankomende week laatste week, maar hij is in die 4 weken nog geen ochtend eruit geweest of heeft een luier gedaan! 🥲🥲 Wel beloven maar niks doen

2 maanden geleden

Reactie op bkes

Yep herkenbaar 😂 als ik niet zeg we gaan dit of dat of wil je dit even doen dan gebeurt er heulemaal niks 🫣

2 maanden geleden

Reactie op bkes

Ja precies hier ook.. en als ik er wat over zeg overdrijf ik weer.. uhm ja

2 maanden geleden

Even klagen en van me afschrijven…. Nu ruim 14 maanden na de bevalling is het nog steeds niet gelukt om op mijn oude gewicht te komen (of daar in de buurt). Ik doe er zóveel voor. Ben zelfs minder gaan werken om extra te kunnen bewegen. En er gaat gewoon niks af. Ik merk dat het zoveel triggert en dat ik nog steeds zo ongelukkig in mijn lijf zit! Ook is het haaruitval nog heel heftig. Elke dag nog heb ik echt plukken die uitvallen. Allemaal kale plekken. Heb al bloed laten prikken op van alles. Ze kunnen niks vinden. Zo frustrerend 😩 word er echt ellendig van. Ik wil weer mezelf naast in het moederschap!

2 maanden geleden

Reactie op Celestej

Hier ook! Hij heeft 4 weken vakantie gehad, aankomende week laatste week, m ...
Jeetje, dat is wel erg 😅🫣 je bent een supermama 💪

2 maanden geleden

Reactie op bkes

Jeetje, dat is wel erg 😅🫣 je bent een supermama 💪
Ahhh lief! Zo voelt het af en toe niet haha had dit even nodig 🥹❤️

2 maanden geleden

Even klagen... Niet over de kleine of het moederschap maar hoe afgemeten tegenwoordig dingen gaan. Ik vind het irritant maar er zullen er genoeg zijn die het fijn vinden. Verjaardagen die zo afgemeten zijn, je bent welkom vanaf 13.30 tot 17.30.. en laat even weten als je niet komt.. Wij zijn de hele dag jarig, met een kleine die nog slaapt kun je ook de hele dag komen, vinden we gezellig en ja dan kan hij in bed liggen, moet je ff langer blijven of even informeren wanneer hij slaapt wil je hem wakker zien. En wat betreft laten weten of je wel of niet komt, ik vind dat gewoon basis fatsoen, als je al weet dat je die dag niet kunt, laat het even van te voren weten.. De mensen die erom vragen of je het kunt laten weten zijn bij ons ook net de mensen dat fatsoen zelf niet hebben maar jou wel 2x vragen of je kunt bevestigen of je komt (2 weken van te voren).

2 maanden geleden

Een paar weken geleden weer ongesteld geworden voor de tweede keer. Geef nog veel borstvoeding dus had gehoopt het langer uit te kunnen stellen. De eerste keer viel reuze mee, amper klachten, weinig bloedverlies. De tweede keer volle bak. Heb endometriose en daardoor altijd veel pijn en bloedverlies gehad, zowel tijdens menstruaties als ertussenin. Werd sochtends ongesteld, net voor ik naar werk moest. Pijnstiller ingenomen want kreeg wat kramp. Op werk bijna flauwgevallen van de pijn. De zware pijnstillers die ik erbij kreeg mag ik niet icm borstvoeding, waar ik nog niet mee wil stoppen. Paar dagen later een Mirena laten plaatsen waarbij ik hopelijk, net als voor de zwangerschap, straks geen cyclus meer bij heb en minder chronische klachten. Heb een jaar lang 'zorgenloos' geleefd. In ieder geval wat mijn endometriose betreft. En nu moet ik dat in 1 klap zien te combineren met het moederschap en het leven er omheen en daar baal ik even enorm van. Het komt goed, dat weet ik. Maar ik moet nu en waarschijnlijk ook de komende tijd zo veel links laten liggen en dat is rot.

2 maanden geleden

Vanmorgen dit briefje op de auto vinden…. Ik zou het ook lekker vinden om zondags uit te slapen🙈😜 Denk dat deze mensen lekker op een hutje op de hei moeten gaan wonen🙄 Ps: overigens gaan mijn kids nooit voor 9.00 naar buiten toe.

2 maanden geleden

Reactie op natasjam

Vanmorgen dit briefje op de auto vinden…. Ik zou het ook lekker vinden om z ...
😂😂 Vonden ze de brievenbus niet? 🤭

2 maanden geleden

Reactie op natasjam

Vanmorgen dit briefje op de auto vinden…. Ik zou het ook lekker vinden om z ...
Omg 😱 alles na 06:00 is uitslapen. Dus als je zoontje om 07:45 pas van zich liet horen hebben ze prima kunnen uitslapen.

2 maanden geleden

Het leed dat lekkende borsten heet 🫣 ja hoor het is begonnen. Pfffff

één maand geleden

Op vakantie, en waar onze vriend thuis redelijk goed z'n nachten pakt van 12 uur, is hij hier iedere nacht uren wakker. Schiet mij maar lek 🥱

één maand geleden

Ik voel me zo’n slechte moeder de laatste tijd. Ik kan echt niks hebben van de jongste. Ik vind deze leeftijd zo moeilijk. Hele dag aandacht vragen, krijsen als ie iets niet mag, niet naar bed willen, ‘s nachts regelmatig wakker 😵‍💫

één maand geleden

Mijn zoontje is oost Indisch doof

één maand geleden

Reactie op Nickky

Op vakantie, en waar onze vriend thuis redelijk goed z'n nachten pakt van 1 ...
Same… en ook nog kiezen die doorkomen. Helemaal kak…

één maand geleden

Even klagen: Mijn man die nog bij alles vraagt, hoe doe ik dat en hoeveel melk en welke kleren aan..dan denk ik echt hallo dat weet je toch ondertussen wel! Ik moet ook steeds benoemen dat hij moet praten met ons zoontje, dus niet zomaar dingen doen zoals toen hij baby was, Bijv. Kom we gaan uit de stoel of ik ga nu je luier verschonen. Wil hem niet steeds ‘tips’ geven want dan voelt het of ik dan zeur

één maand geleden

Mijn zoon die eindelijk een tijdje door sliep en nu weer sinds een week s’avonds uren huilt ik bed. Zo klaar me… in bed leggen gaat goed, slaapt dan 1,5 uur en dan is het raak… huilen huilen huilen