14 Reacties
4 maanden geleden
Je zou chamodent of dentinox kunnen gebruiken. Dit is een plaatselijke pijnstiller. Misschien geeft dat verlichting. Daarnaast op een hydrofiel nat maken en in de vriezer en hem daar op laten kauwen. 's Nachts misschien een koud kauwspeeltje.
4 maanden geleden
Hier ook een met 3 kiesjes tegelijk heffie zeg snachts slaapt hij nu weer door maar over dag is het nog veel huilen hangen maar dan toch ook weer niet hier voornamelijk zetpil
4 maanden geleden
Reactie op NFN33
Dentinox helpt hier ook heel goed. Hier precies hetzelfde aan de hand, zo v ...
Ik gebruik de rascal and friends luiers voor in de nacht sinds hij heel erg doorlekte. Die hebben een hoge rug en een diepere zak. Sindsdien nog maar 1 keer doorgelekt in een paar maanden tijd.
4 maanden geleden
Reactie op NFN33
Dentinox helpt hier ook heel goed. Hier precies hetzelfde aan de hand, zo v ...
Hier ook hetzelfde verhaal!
Wij gebruiken normaal gesproken pampers alleen voor de nacht zodat hij heel de nacht droog blijft, maar nu ook bij deze heftige luiers. Hij blijft droog :)
4 maanden geleden
Heftig voor jullie .. hopelijk wordt het snel beter .. nurofen gebruikte ik ook icm zetpil .. nurofen mag je niet te lang achter elkaar gebruiken (staat ook op de verpakking )…
Dentinox gebruik ik ook regelmatig maar als ik dat te vaak doe krijgt ze buikkrampjes
Heb je niet te lage zetpil dosering misschien?…
Hopelijk heb je iemand die het eventjes kan overnemen zodat je even een paar uurtjes voor jezelf heb 🌸
9 dagen geleden
Reactie op Jonah2023
Gaf je de zetpil samen met de nurofen? Of doe je bijvoorbeeld eerst de zetp ...
Ik heb het vorig jaar als combi gebruikt voor mijn middelste die heftige koorts en pijn had van zijn keelontsteking en toen op advies van de dokter elke 6 uur een paracetamol en elke 8 uur nurofen. Dus zit dan wel met een puzzeltje hoe je het geeft en de eerste dagen kwam het dan voor dat ik paracetamol gaf om bv 21:00 en dan om 23:00 weer nurofen. Hij kreeg toen ook antibiotica die hij elke 8 uur moest hebben dus die viel samen met de nurofen. Gelukkig voor ons dronk hij in zijn slaap de antibiotica en nurofen weg via een spuitje. De nurofen vinden ze vaak ook wel lekker. Zoet met een sinaasappel smaakje.