14 Reacties

4 maanden geleden

Je zou chamodent of dentinox kunnen gebruiken. Dit is een plaatselijke pijnstiller. Misschien geeft dat verlichting. Daarnaast op een hydrofiel nat maken en in de vriezer en hem daar op laten kauwen. 's Nachts misschien een koud kauwspeeltje.

4 maanden geleden

Reactie op mommy_2019

Je zou chamodent of dentinox kunnen gebruiken. Dit is een plaatselijke pijn ...
Ahh bedankt! Ik zal dat gaan proberen en hopen dat het wat beter wordt 🙏

4 maanden geleden

Voor erge pijn (oorontsteking en dergelijke) gebruiken wij nurofen vloeibaar voor kids. Dit is net even wat sterker.

4 maanden geleden

Dentinox helpt hier ook heel goed. Hier precies hetzelfde aan de hand, zo vreselijk vermoeiend… en mega spuitluiers ook nog. Iemand daar de gouden tip voor? Helpen de echte pamper beter beschermen? Hij lekt gewoon 4x per dag door al dagenlang… wij gebruiken Etos luiers.

4 maanden geleden

Reactie op natasjam

Voor erge pijn (oorontsteking en dergelijke) gebruiken wij nurofen vloeibaa ...
Oww top! Ik ga gewoon alles in huis halen hahaha hopen op iets dat werkt !

4 maanden geleden

Reactie op NFN33

Dentinox helpt hier ook heel goed. Hier precies hetzelfde aan de hand, zo v ...
Ahh verschrikkelijk! Hier heeft hij daar bijna geen last van gelukkig

4 maanden geleden

Hier ook een met 3 kiesjes tegelijk heffie zeg snachts slaapt hij nu weer door maar over dag is het nog veel huilen hangen maar dan toch ook weer niet hier voornamelijk zetpil

4 maanden geleden

Reactie op NFN33

Ik gebruik de rascal and friends luiers voor in de nacht sinds hij heel erg doorlekte. Die hebben een hoge rug en een diepere zak. Sindsdien nog maar 1 keer doorgelekt in een paar maanden tijd.

4 maanden geleden

Chamodent werkt hier prima.

4 maanden geleden

Reactie op natasjam

Voor erge pijn (oorontsteking en dergelijke) gebruiken wij nurofen vloeibaa ...
Doen wij ook voor dit soort dingen! En dan om en om geven, heb je nog wat achter de hand voor de nacht ;)

4 maanden geleden

Reactie op NFN33

Hier ook hetzelfde verhaal! Wij gebruiken normaal gesproken pampers alleen voor de nacht zodat hij heel de nacht droog blijft, maar nu ook bij deze heftige luiers. Hij blijft droog :)

4 maanden geleden

Heftig voor jullie .. hopelijk wordt het snel beter .. nurofen gebruikte ik ook icm zetpil .. nurofen mag je niet te lang achter elkaar gebruiken (staat ook op de verpakking )… Dentinox gebruik ik ook regelmatig maar als ik dat te vaak doe krijgt ze buikkrampjes Heb je niet te lage zetpil dosering misschien?… Hopelijk heb je iemand die het eventjes kan overnemen zodat je even een paar uurtjes voor jezelf heb 🌸

9 dagen geleden

Reactie op Thamara80

Heftig voor jullie .. hopelijk wordt het snel beter .. nurofen gebruikte ik ...
Gaf je de zetpil samen met de nurofen? Of doe je bijvoorbeeld eerst de zetpil en dan 4 uur later de nurofen

9 dagen geleden

Reactie op Jonah2023

Gaf je de zetpil samen met de nurofen? Of doe je bijvoorbeeld eerst de zetp ...
Ik heb het vorig jaar als combi gebruikt voor mijn middelste die heftige koorts en pijn had van zijn keelontsteking en toen op advies van de dokter elke 6 uur een paracetamol en elke 8 uur nurofen. Dus zit dan wel met een puzzeltje hoe je het geeft en de eerste dagen kwam het dan voor dat ik paracetamol gaf om bv 21:00 en dan om 23:00 weer nurofen. Hij kreeg toen ook antibiotica die hij elke 8 uur moest hebben dus die viel samen met de nurofen. Gelukkig voor ons dronk hij in zijn slaap de antibiotica en nurofen weg via een spuitje. De nurofen vinden ze vaak ook wel lekker. Zoet met een sinaasappel smaakje.