8 Reacties
3 maanden geleden
Ik vind het eigen willetje erg pittig, Ik moet mezelf dan ook echt beheersen maar voor de rest vind ik het nu vooral leuk en indd ook makkelijk
3 maanden geleden
Ik vind het wel een hele leuke fase en makkelijker in de zin van, dat ze zelf ook kan spelen. Op het moment is ze wel erg vaak driftig/nijdig! 😅 moet er ook wel om lachen maar pittig/vermoeiend is het ook wel. Ook is onze dochter echt een plak aan mama op het moment, ze wil eigenlijk de hele dag op mij klimmen, aan mijn neus en haren trekken 🤯
3 maanden geleden
Ik vind het juist heeerlijk lekker zelf alles doen, mooi zelf spelen. En vaak komt ze naar me toe voor een kus of knuffel. Hier slaapt ze nu overdag ook ineens superlang. Toen ze een baby was heeft ze van 3 tot 5 maanden alleen maar gehuild van krampjes en daarna was ze altijd boos als iets niet lukte tot ze het kon (omdraaien, kruipen, staan) en nu lopen aan de kar en de hand en klimmen overal op heb ik haar nog nooit zo blij gezien. 😂 Ik zei al vanaf het begin ze wil geen baby zijn.
3 maanden geleden
Het opvoeden is begonnen! 🤣🙈 het helpt om nu al consequent te reageren op dingen, zodat ze de grenzen duidelijk gaan leren en je straks weinig af hoeft te leren. Het is grappig soms, maar een klein lachje ergens om kan ervoor zorgen dat ze er een spel van maken 🤣 en ja, ze begrijpen het echt wel als ze iets stouts doen en ja ze doen het expres haha
3 maanden geleden
Vanaf 2,5 jaar wordt het pas echt makkelijker weet ik uit ervaring haha. Succes nog ff met de driftige-dreume-fase