9 Reacties
4 maanden geleden
Hoi! Wij hebben schoentjes van Keq. Best duur vind ik, maar het zijn wel goeie schoentjes. Het is inderdaad belangrijk dat de zool dun en flexibel is zodat ze goed leren lopen. Vans kunnen heus voor de mooi, af en toe ;) Ik heb op vinted trouwens een 2e paar Keq gekocht voor naar de opvang en speeltuin etc. Vond ik de nieuwe wat te duur voor haha.
4 maanden geleden
Reactie op Miss Stitch
Hoi! Wij hebben schoentjes van Keq. Best duur vind ik, maar het zijn wel go ...
Skechers
4 maanden geleden
Ik heb schoenen van Mavies gekocht. Een aantal modellen hebben een flexibele zool (dat was mijn enige eis) en ze zien er leuk uit! Ik kocht ze wel in de aanbieding, want vind ze best prijzig.
4 maanden geleden
Als je kindje ook nog veel kruipt, let er dan op dat de neus zo'n extra hoge siliconen rand heeft. Anders zit er heel snel een gat in de voorkant van je schoen.
Zelf hadden we graag de leren lodger slofjes toen mijn dochter meer liep dan kroop.
Mijn zoontje loopt en kruipt beiden en de slofjes waren binnen 2 dagen stuk. Nu dus vooral nog anti slip sokken en blote voeten.
4 maanden geleden
Als ze net gaan lopen kun je ze het beste op blote voeten lopen. Wij hebben schoentjes voor als we echt ergens heen gaan en ze buiten op de stoep loopt bijvoorbeeld.
Zoals hier gezegd word, dunne flexibele zooltjes en bij voorkeur een barefoot model (breder bij de wreef). Als je googled op barefoot baby schoen kom je vanalles tegen. Tip: kijk ook op Vinted want daar zijn ze vaak nog als nieuw!
Wij hebben trouwens ook leren slofjes waar ze heel goed op loopt. Dus gebruiken die vaak voor de opvang en buiten spelen waar het vies wordt. Vind ik haar echte schoentjes net te duur voor 🤭