10 Reacties

11 dagen geleden

Kan zeker hier kindje 10 maanden horen we ook dingen zeggen korte dingen maar wel verstaanbaar

11 dagen geleden

Kan prima idd! Je hebt er hele snelle tussen dus ze zou het zeker kunnen begrijpen

11 dagen geleden

Kan zeker!!.. de mijne doer dr handjes al opzij en zegt eg.. ( weg).. als oma ophangt aan de tel of dr speeltje is weg 😂😂😂

11 dagen geleden

Wij hebben een Dikkie Dik knuffel die favoriet is. Z'n eerste woordje een tijdje geleden: Dikkie Dik. Een paar keer achter elkaar, heel uitgesproken. Ik heb het zelfs op video 😂

11 dagen geleden

Hier nog niet veel woordjes, maar soms tijdens het eten zegt hij ‘hmmmm lekker’ eerste keer was ik alleen en dacht ik dat is toeval. Maar bij oma heeft hij het ook al een keer gezegd en toevallig van het weekend tegen papa ook die hem stiekem een plakje kaas gaf 😂🫣

11 dagen geleden

Volgens mij kan het zeker! Ons zoontje is bijna 11 maanden maar komt nog niet verder dan mama, dada en ba! (dat laatste bedoelt hij de kat mee, die heet Simba🤣)

11 dagen geleden

Kan zeker! Hier papa, mama, hap, dag (en dan zwaaien) of hi en dan hand omhoog 😂. Am (voor onze hond Famke, die we ook fam noemen). Oma probeert ze nu ook maar dat is nu nog 'ma'. Echt grappig, dacht eerst ook dat ik gek was maar ze doet het al een paar weken en er komt steeds wat bij. Is net 10 maanden.

10 dagen geleden

Hier zegt ze ‘eten’ en ‘ja’ en heeeeeeel af en toe ‘mama’ ze kent wel de woorden voor haar favoriete speelgoed en als k vraag of ze iets gaat pakken kruipt ze er ook heen om t te pakken

VRIEND

10 dagen geleden

Mijn dochter zegt heel duidelijk papa, mama en Katja (dr zus). En ze weet ook wie ze dan bedoelt, kijkt een van ons aan. Doet ze al sinds 9 maanden dus ze hebben t echt wel door hoor. Onderschat niet hoe slim ze nu al zijn ;-)

9 dagen geleden

Mama papa bah ja nee en heel af en toe opa en oma